Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö ensimmäisillä treffeillä uimahallin?

Vierailija
16.11.2019 |

Eräs mies, jota en ole koskaan nähnyt livenä, pyysi minua treffeille uimahallin. Minusta ajatus on vähän outo ja lisäksi haluaisin olla ensimmäisillä treffeillä edes jotenkin laittautunut.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, maksaako kumpikin itse.

T. Lompakkoloismies.

Vierailija
22/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why not, lähtisin ihan varmasti:) Harrastan uintia aktiivisesti, joten ehkä senkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.

Terveisin Naispelko26

Nyt löytyi sitten se syy sun pllun saamattomuuteen.

Ai... No kauanhan sitä onkin jo koetettu selvitellä :D Hyvä, että syy viimein edes jollekin selvisi. 

Periaatteessahan minun kulta-aikaani pitäisi olla nyt pimeinä öinä sellaisten naisten kanssa, jotka eivät uimahalleissa käy seuraamassa tätä lätkytysnäytelmää. Toisaalta saattaa olla niinkin, että naispelolla, ujoudella ja heikolla itsetunnolla lienee aika suuri rooli siinä plluttomuudessa. Monien muiden syiden ohella.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
24/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole se sarjahukuttaja.

Lähtisitkö kanssani ensimmäisille treffeille nahkahansikkaita ostamaan? t. Michael Penttilä

Vierailija
25/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Why not, lähtisin ihan varmasti:) Harrastan uintia aktiivisesti, joten ehkä senkin takia.

Sitäpaitsi ennakkojännitys katoaa helpommin, kun on jotain fyysistä aktiviteettia:)

/22

Vierailija
26/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en näe Ilman laseja enkä voi käyttää piilareita uidessa. Lisäksi uimahallien äänimaailma on hirveä, hirveä kirkuminen joten en myöskään kuulisi mitään. Aika vaikea siis tutustua toiseen. Muuten ajatus että ollaan heti ilman vaatteita on ihan ok, mutta ehkä ei kuitenkaan vielä ihan ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
27/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.

Terveisin Naispelko26

Ai... No kauanhan sitä onkin jo koetettu selvitellä :D Hyvä, että syy viimein edes jollekin selvisi. 

Periaatteessahan minun kulta-aikaani pitäisi olla nyt pimeinä öinä sellaisten naisten kanssa, jotka eivät uimahalleissa käy seuraamassa tätä lätkytysnäytelmää. Toisaalta saattaa olla niinkin, että naispelolla, ujoudella ja heikolla itsetunnolla lienee aika suuri rooli siinä plluttomuudessa. Monien muiden syiden ohella.

Terveisin Naispelko26

Naisvihaa se on eikä mitään ”pelkoa”. Kukaan ei halua tuollaista inhottavaa halveksujaa.

28/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin, tykkään uida. Tulisi treeni ja treffit samassa. Jos mies haluaisi vain lillua porealtaassa, tuskin olisimme tarkoitettu toisillemme.

Taas yksi nainen jonka vaatimukset miehen suhteen on surrealistiset !

Miksi miehen tulisi olla kiinnostunut samasta liikuntalajista kuin sinä ?

Mies voi olla vaikka kuinka urheilullinen, harrastaa vaikka kuntosalia tai salibandya,mutta uiminen ei vaan kiinnosta saattaa olla vaikka huono uimaan. Mutta ei, sinulle pitää nimenomaan olla uimari että kelpaa, poreammeessa rentoutuminen on vätyksen merkki ?!

Vierailija
29/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en näe Ilman laseja enkä voi käyttää piilareita uidessa. Lisäksi uimahallien äänimaailma on hirveä, hirveä kirkuminen joten en myöskään kuulisi mitään. Aika vaikea siis tutustua toiseen. Muuten ajatus että ollaan heti ilman vaatteita on ihan ok, mutta ehkä ei kuitenkaan vielä ihan ensimmäisillä treffeillä.

Jos pidät uimisesta, niin hanki uimalasit omilla vahvuuksilla. Mun monille tutuilla on sellaiset, eivätkä edes ole kalliit:)

/22

Vierailija
30/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi uimahalliin. En pidä uimisesta, atooppinen ihoni ei kestä sitä kloorivettä, eikä minulla ole uima-asua sattuneesta syystä. Ihan sinut olen kroppani kanssa, sen puolesta ei ole ongelmaa. Jotain muuta aktiviteettia lähtisin mieluusti harrastamaan ensitreffeillä, saisi oikeasti vähän kuvaa siitä onko toinen kuinka "sporttinen" niin kuin lähes kaikki väittävät olevansa. Tai ehkä voisi sanoa onko toisen sporttisuus samalla tasolla, kuin oma.

Vierailija
31/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä olen ollut kaverin treffeillä henkisenä tukena/kolmantena pyöränä. Pohjustuksena kaveri kertoi treffeistään vasta kun oltiin jo menossa altaaseen. Sivusta seuraajana ei vaikuttanut kovin hyvältä treffipaikalta

Vierailija
32/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, en muutenkaan tykkää uimahalleista. Eihän siellä pysty edes juttelemaan?

Mieluiten lähtisin treffeille koiralenkille, ponnari päässä ja ilman meikkiä. Voitais jutella rauhassa ja kävellä jossain kivassa paikassa.

Näin minä löysin mieheni muutama vuosi sitten. Kun olin sinkku, niin ehdotin muutamalle miehelle treffipaikaksi hankalahkoa, mutta kaunista noin 15 km pituista kävelypolkua läheisessä kansallispuistossa ja sanoin, että lähden sinne koirani kanssa kävelemään ja jos hän haluaa, niin tervetuloa mukaan!

Yhdellä ihan mukavalla miehellä jäi siihen, koska sää oli hieman epävakaa. Toinen jätti leikin kesken, koska hänen kuntonsa oli kuulema liian huono, kolmannella oli nivelrikkoa polvissaan ja ajatus ei innostanut muutenkaan.

Neljäs mies taas oli puolessa tunnissa sopimallamme paikalla ja kävelimme reittiä jutellen varmaan viisi tuntia, sillä juttua riitti loppureitistä pussailuakin varten piti pysähtyä vähän väliä. Kävelyn jälkeen lähdimme miehen luokse saunaan ja syömään. Sillä tiellä olemme vieläkin.

Vierailija
33/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pyysi eräs korkeasti kouluttautunut saunomista rakastanut mies ensitreffeille kanssaan Helsingin suosituimpaan saunaan.

Ei tajunnut ollenkaan miksi kieltäydyin. Noh, myöhemmin paljastui täys aspergeriksi enkä enää yhtään ihmetellyt outoa lähestymistapaansa.

Vierailija
34/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni.

Vierailija
35/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin jo kuvitella tilanteen, jossa naisraukka on ihan puolisokea ja sen lisäksi ei edes kuule mitä mies höpöttää. Kakarat riehuvat vieressä ja mummot vesijuoksevat toisella puolella. Onpa romanttista...! :) Juu ei, uimahalli olisi vihoviimeinen treffipaikka.

Vierailija
36/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Naisvihaa se on eikä mitään ”pelkoa”. Kukaan ei halua tuollaista inhottavaa halveksujaa.

Kas. Vanha ystäväni naisvihajankkaajahan se siellä. Mites on viikonloppusi alkanut? Oletkos paljonkin ehtinyt ilmiantaa viestejäni ja pahoittaa mielesi siitä, että olen olemassa? Toivottavasti kaikesta huolimatta viikonloppusi on iloa ja onnellisuutta täynnä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
37/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit ovat tutustumista varten, joten en lähtisi, koska menen uimahalliin uimaan eikä uidessa voi puhua. Ja ison osan ajasta olisin naisten suihku- ja pukeutumistiloissa ja kaveri miesten puolella, koska olen heteronainen. Sitä paitsi moinen ehdotus saisi minut epäilemään, että minua testataan, eikä minua kiinnosta minkään sortin pelailu. Luultavasti mies olisi idiootti.

Vierailija
38/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta se ei johdu siitä, että häpeilisin vartaloani (mulla on ihan hyvä kroppa) vaan siitä, että minusta uimahalli on liian... fyysinen kohtaamispaikka ekoille treffeille. Mieluummin ekat treffit siis jossain vaikka kahvilla tai puistossa, nyt on vähän kylmä niin mieluummin sisätiloissa kuitenkin. Eikä hirveästi härdelliä niin, että onnistuu tutustumaan vähän keskustelun lomassa, ehkä jossain hohtokeilaamassa voisi käydä jos jännittää ja joku toinen tykkää tutustua puuhastelun lomassa, itse olen juttelutyyppi enemmän. Sitten kun on ihastuttu ja rakastuttu niin sitten vaikka kylpylään halailemaan, mutta ei ekoja treffejä altaaseen, se olisi outoa.

Vierailija
39/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä huonompaa treffipaikkaa keksi.

Sit kun jo seurustellaan tehdään kaikkia juttuja yhdessä että selviää onko riittävästi yhteistä.

Miehet on huonompia uimareita kuin naiset (nähty monella uintitekniikkakurssilla). Jos mies ehdottaa tömmöstä, hän osaa ilmeisesti uida joten kuten, eikä häpeä näyttää räpiköintiään.

Siinä voi tsekata samalla että uimahousut ei ole tyhjät.

Vierailija
40/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit ovat tutustumista varten, joten en lähtisi, koska menen uimahalliin uimaan eikä uidessa voi puhua. Ja ison osan ajasta olisin naisten suihku- ja pukeutumistiloissa ja kaveri miesten puolella, koska olen heteronainen. Sitä paitsi moinen ehdotus saisi minut epäilemään, että minua testataan, eikä minua kiinnosta minkään sortin pelailu. Luultavasti mies olisi idiootti.

En kyllä usko alkuunkaan, että kysymyksessä olisi pelailu. Ennemminkin uimahalli on miehelle tuttu ja turvallinen ympäristö, eikä näin huomioi asiaa tarpeeksi treffikumppaninsa kannalta:)

/22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi