Lähtisitkö ensimmäisillä treffeillä uimahallin?
Eräs mies, jota en ole koskaan nähnyt livenä, pyysi minua treffeille uimahallin. Minusta ajatus on vähän outo ja lisäksi haluaisin olla ensimmäisillä treffeillä edes jotenkin laittautunut.
Kommentit (59)
Jättäisin väliin. En lähtisi uimahalliin muutenkaan, saati sitten treffeillä.
Lähtisin tietenkin. Miksi en? Sanoiko hän että uitte? Uimahallissa voi yleensä tehdä muutakin, ainakin meidän paikkakunnan uimahallissa voi pelata tennistä, sulkkista, keilata, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.
Terveisin Naispelko26
Nyt löytyi sitten se syy sun pllun saamattomuuteen.
Ai... No kauanhan sitä onkin jo koetettu selvitellä :D Hyvä, että syy viimein edes jollekin selvisi.
Periaatteessahan minun kulta-aikaani pitäisi olla nyt pimeinä öinä sellaisten naisten kanssa, jotka eivät uimahalleissa käy seuraamassa tätä lätkytysnäytelmää. Toisaalta saattaa olla niinkin, että naispelolla, ujoudella ja heikolla itsetunnolla lienee aika suuri rooli siinä plluttomuudessa. Monien muiden syiden ohella.
Terveisin Naispelko26
Naisvihaa se on eikä mitään ”pelkoa”. Kukaan ei halua tuollaista inhottavaa halveksujaa.
Kas. Vanha ystäväni naisvihajankkaajahan se siellä. Mites on viikonloppusi alkanut? Oletkos paljonkin ehtinyt ilmiantaa viestejäni ja pahoittaa mielesi siitä, että olen olemassa? Toivottavasti kaikesta huolimatta viikonloppusi on iloa ja onnellisuutta täynnä.
Terveisin Naispelko26
Sun kaltaisiasi naisten halveksujia ja vihaajia on kolmetoista tusinassa. Enemmistö pystyy sentään puhumaan vanhoista naisista edes etäisen kohteliaasti, sinä et kykene siihenkään. Ei ihme että löysit täältä henkisen kotisi, kaikkien muidenkin lätkyttäjäläskeistä valittavien joukosta.
En osaa uida, eli tulisi testattua miehen hengenpelastusvalmiudet samalla. Olisiko tuo sitten hyvä vai paha asia, riippunee miehestä.
Olen ollut toisilla treffeillä avantouimassa ja se oli tosi ihanaa. Saman miehen kanssa nyt 15 vuotta aviossa.
Avantouinnissa on toki se ero, että toisen kanssa voi jutella saunassa. Uimahallissa se juttelu ei onnistu kuin porealtaassa ja kuka nyt siellä viitsii istua?
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, tykkään uida. Tulisi treeni ja treffit samassa. Jos mies haluaisi vain lillua porealtaassa, tuskin olisimme tarkoitettu toisillemme.
Taas yksi nainen jonka vaatimukset miehen suhteen on surrealistiset !
Miksi miehen tulisi olla kiinnostunut samasta liikuntalajista kuin sinä ?
Mies voi olla vaikka kuinka urheilullinen, harrastaa vaikka kuntosalia tai salibandya,mutta uiminen ei vaan kiinnosta saattaa olla vaikka huono uimaan. Mutta ei, sinulle pitää nimenomaan olla uimari että kelpaa, poreammeessa rentoutuminen on vätyksen merkki ?!
No kun se on. On ihan älytöntä maksaa itsensä uimahalliin sisälle jos ei aio tehdä muuta kuin maata poreammeessa. Kylmäaltaan nyt vielä ymmärtäisin.
Kertoisi että mies on ihan tosi urpo jos se itse kutsuisi naisen uimahalliin treffeille eikä sitten edes esittelisi huikeaa vaparitekniikkaansa. Siis ymmärtäisin että mies pyytää uimahalliin jos harrastaa lajia, mutta miksi se pyytäisi uimahalliin jos ei tahdo tehdä siellä mitään? Saunaan pääsee kotonakin.
Vähän sama juttu kuin jos minä kutsuisin miehen ampumaradalle treffeille mutta kykkisinkin koko ajan metsässä syömässä mustikoita.
-eri-
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, tykkään uida. Tulisi treeni ja treffit samassa. Jos mies haluaisi vain lillua porealtaassa, tuskin olisimme tarkoitettu toisillemme.
Mies voi olla vaikka kuinka urheilullinen, harrastaa vaikka kuntosalia tai salibandya,mutta uiminen ei vaan kiinnosta saattaa olla vaikka huono uimaan. Mutta ei, sinulle pitää nimenomaan olla uimari että kelpaa, poreammeessa rentoutuminen on vätyksen merkki ?!
Samaa mieltä! Itse harrastan juuri muita lajeja ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Uinti ei ole koskaan kiinnostanut, mutta pari altaanväliä voin uida ja sitten nauttia porealtaasta. Minulle kävisi silti mainiosti, että nainen harrastaa uintia, mutta ilmeisesti toisinpäin se ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se on. On ihan älytöntä maksaa itsensä uimahalliin sisälle jos ei aio tehdä muuta kuin maata poreammeessa. Kylmäaltaan nyt vielä ymmärtäisin.
Kertoisi että mies on ihan tosi urpo jos se itse kutsuisi naisen uimahalliin treffeille eikä sitten edes esittelisi huikeaa vaparitekniikkaansa. Siis ymmärtäisin että mies pyytää uimahalliin jos harrastaa lajia, mutta miksi se pyytäisi uimahalliin jos ei tahdo tehdä siellä mitään? Saunaan pääsee kotonakin.
Vähän sama juttu kuin jos minä kutsuisin miehen ampumaradalle treffeille mutta kykkisinkin koko ajan metsässä syömässä mustikoita.
-eri-
Etkö tajua, että sen takia uimahalleissa on nykyään muutakin kuin se yksi 25m allas ratoineen, että siellä voi tehdä muutakin kuin uida kilometrikaupalla allasta päästä päähän?
Vähän arveluttavaa olisi. Olen uikkareissa niin hyvän näköinen että muut miehet pörräisivät häiritsevästi ympärillä ja treffit menisivät ihan pilalle.
En lähtisi. Uimahallissa on kylmää ja inhottavaa ja lähes puolet ajasta oltaisi eri tiloissakin kun esim. saunat on erillään, joten ei ole hyvä paikka tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän arveluttavaa olisi. Olen uikkareissa niin hyvän näköinen että muut miehet pörräisivät häiritsevästi ympärillä ja treffit menisivät ihan pilalle.
Mutta yhdyssanat ei onnistu, miten älykkyys muuten?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Olet kyllä järjenjuoksultasi totisesti sellainen nainen johon en välittäisi tutustua en altaassa enkä missään muuallakaan !
Ihan uskomatonta. Jos sinä et saa nautintoa etkä osaa rentoutua porealtaassa niin se on ihan oma ongelmasi !
Ei kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista,mutta sinä osoitat sivistymättömyytesi linjaamalla, mitä uimahallissa kuuluu tehdä . Se poreamme on siellä ihan syystä ja se on ihan yhtä normaalia käydä pelkästään siellä ja saunassa kuin pelkästään uimassa ja suihkussa. Usko pois sä et vaan ole normaali tai sulla olisi totisesti peiliinkatsomisen paikka, mitä sulle on elämässä tapahtunut,että susta on tullut tuollainen ?!
Heteroille älytön treffikohde, kun merkittävä osa ajasta vietetään erillään, eikä uidessa voi jutella hyvin siinäkään. Eli täysin turhat treffit, ei oppisi toisesta mitään, ja pitäisi viettää aikaa yksin.
Oikea mies veisi kylpylään, ei mihinkään uimahalliin! Köyhien paikka!😵😵😵😵😵😵😵😵
Minä olin nuorena ensitreffeillä uimahallissa. Homma meni niin, että mies kysyi, nähtäisiinkö huomenna, ja minä kerroin että treenaan hallissa klo 7-9 joten jos tulet sinne, voidaan syödä sen jälkeen yhdessä aamupalaa. Niin tehtiin ja nyt ollaan oltu naimisissa kohta 15 vuotta. Minusta oli kiva huomata että mies ei ollut mikään epäurheilullinen löysäilijä, koska sellaisen kanssa ei jutusta kuitenkaan olisi tullut mitään. Hän osoittautui myös hyväksi uimariksi.
Minulle entisenä kilpauimarina, nykyisenä aikuisharrastajana uimahalli on luonteva ympäristö ja uimapuvussa liikkuminen ihan normaalia. Toivoisin että useammat ajattelisivat niin.
Treenaamme nykyäänkin sekaryhmissä eikä tunnu ikinä tippaakaan kiusalliselta olla uimahousuisten miesten kanssa altaan päässä vieri vieressä kuuntelemassa valmentajan ohjeita. Joku naisista kerran sanoi että uimalakki muuttaa jotenkin naisesta urheilijaksi niin että kroppa ei ole katseen kohde vaan etenemisväline.
Ps: nykyaikaisissa uimahalleissa ei enää ole kloorivettä ja uinti sopii myös useimmille atoopikoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.
Terveisin Naispelko26
Nyt löytyi sitten se syy sun pllun saamattomuuteen.
Ai... No kauanhan sitä onkin jo koetettu selvitellä :D Hyvä, että syy viimein edes jollekin selvisi.
Periaatteessahan minun kulta-aikaani pitäisi olla nyt pimeinä öinä sellaisten naisten kanssa, jotka eivät uimahalleissa käy seuraamassa tätä lätkytysnäytelmää. Toisaalta saattaa olla niinkin, että naispelolla, ujoudella ja heikolla itsetunnolla lienee aika suuri rooli siinä plluttomuudessa. Monien muiden syiden ohella.
Terveisin Naispelko26
Naisvihaa se on eikä mitään ”pelkoa”. Kukaan ei halua tuollaista inhottavaa halveksujaa.
Kas. Vanha ystäväni naisvihajankkaajahan se siellä. Mites on viikonloppusi alkanut? Oletkos paljonkin ehtinyt ilmiantaa viestejäni ja pahoittaa mielesi siitä, että olen olemassa? Toivottavasti kaikesta huolimatta viikonloppusi on iloa ja onnellisuutta täynnä.
Terveisin Naispelko26
Sun kaltaisiasi naisten halveksujia ja vihaajia on kolmetoista tusinassa. Enemmistö pystyy sentään puhumaan vanhoista naisista edes etäisen kohteliaasti, sinä et kykene siihenkään. Ei ihme että löysit täältä henkisen kotisi, kaikkien muidenkin lätkyttäjäläskeistä valittavien joukosta.
Ihan varmasti mahtuu kolmetoista tusinaan ja oikein hyvä niin, onpahan sinunkin elämässäsi jotain sisältöä kun saat pahoittaa mieltäsi milloin mistäkin. Tulisipa oikein iso Naispelkojen armeija piinaamaan palstailuasi.
Ihan oli muuten jonkun naisen kirjoittama juttu tuo lätkyttäminen, että se taas siitä naisvihasta. Lainasin vain hänen varsin värikästä ilmaisuaan siitä millaista meno on naisten suihkutiloissa uimahalleissa. Itsehän en ole ihan äskettäin uimahalleissa vieraillut, saati naisten puolella ollut niin olen vain muiden puheiden varassa siitä mitä siellä oikein tapahtuu. Siellä kuulemma vanhat naiset lätkyttelee. Läskeistä en ole sanallakaan maininnut, että älä ala taas säveltämään omiasi. "Kehtaatteko käydä uimahallin suihkussa alasti" on se keskustelu jossa puhutaan naisen toimesta tästä lätkyttelystä. Ja jos taas alat jotain uikuttamaan siitä miten et seuraa palstan jokaista keskustelua, niin se on sitten voi voi. Edelleenkään ei tarvitse tehdä niitä omia olettamuksiaan kaikesta mitä täällä kirjoitellaan.
Vaikka sehän se on sinun suosikkipuuhaasi kun pääset tutkailemaan kaikkea kirjoittamaan vihalasit päässäsi. Oikein sielunisilmin näen kuinka siellä näytön toisella puolella alkaa aina savu nousta päästä kun näet nimimerkin "Naispelko", ja samalla alkaa ilmiantonappula huutaa hoosiannaa. Käytät muuten itse paljon ilkeämpiä ilmaisuja kuin minä. Ja harvemmin minä täällä olen paluuni jälkeen ketään suoranaisesti haukkunut, mutta sinä tykkäätkin kaivella jotain 4 vuotta vanhoja juttuja. Mutta vapaa maa ja jokaisella omat huvinsa. Uskaltaisin väittää, että elämä olisi mukavampaa ilman tuollaista turhaa katkeruutta kaikenmaailman palstatrolleja kohtaan.
Terveisin Naispelko26
Lähtisin. Vietän uimahallissa muutenkin aikaa 4-5 päivänä viikosta niin kokisin sen lähinnä hyvänä juttuna. Voitaisiin käydä yhdessä uimassa, sitten lillua terapia-altaissa ja saunan kautta sitten esim. syömään. Uimahallissa käyminen on mulle niin arkipäivää että en näe mitään eroa siinä esim. kävelylenkillä käymiseen muuta kuin toki uidessa puhuminen ei onnistu. Mutta voi uimahallissa uimisen jälkeen tehdä muutakin kuin puhua.