Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 15 yötä ekan seksijoulukalenteriluukun avaamiseen

Vierailija
16.11.2019 |

Olemme valmistelleet mieheni kanssa yhdessä kalenteria siten, että minä keksin parillisiin luukkuihin "ohjelmaa" ja mieheni parittomiin. Kumpikaan ei tiedä mitä toinen on keksinyt ja arkipäivän luukkuihin tulevat asiat laitetaan sokkoina eli sekoitetaan ja laitetaan satunnaisesti niin ettei itsekkään tiedä mitä on mennyt minnekin. Viikonloppu ja pyhäpäivä luukut saa suunnitella ja laittaa niihin suunnitellusti toiveita ja tehtäviä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5.12: Harrastetaan 69-seksiä ja ekaksi saanut joutuu rangaistukseksi tekemään pelkästään suuta käyttämällä toiselle kaksi orgasmia. (tämä siis toteutetaan tänään 4.12 illemmalla)

-AP-

Kumpi tuli ensin?

Minä hävisin, eli sain ekaksi. Syy on kyllä mielestäni se mies käytti vähän "dopinkia" eli juotiin pari lasia viiniä ja se aiheuttaa minulle lisää herkkyyttä ja hänelle se taitaa vaikuttaa päinvastoin :( Muuten olisin kyllä melko varmasti voittanut.

Vierailija
22/38 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.12 luukku: Tänään saat antautua vibraattorille eli Wand käyttöön ja minä olen ohjaimissa.

.....reilu tunti vielä odotusta, kun mies tulee vasta 23:30 kotiin. Suosittelen sopimaan petipuuhiin tiettyjä aikoja aina silloin tällöin, se lisää kummasti "kutinaa" sinne 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kalenteriluukut loppua 9.

Joulu tulikin aikaisin tänävuonna.

Vierailija
24/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kateellinen! Mistä löydän miehen, joka haluaa noin paljon seksiä ja on noin kokeilunhaluinen? Ihan kauhean katerana luen kirjoituksiasi.

Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani nyt puoleen vuoteen ja sitä ennen oli n. kerran kuukaudessa. Hän ei myöskään ole suostunut kokrilemaan mitään erikoisempia asioita, vaikka olen ehdottanut ja toivonut.

Tämä ketju on todella masentavaa luettavaa.

Onnea ja ihanaa joulunalusaikaa ap:lle kuitenkin.

N48

Vierailija
25/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kateellinen! Mistä löydän miehen, joka haluaa noin paljon seksiä ja on noin kokeilunhaluinen? Ihan kauhean katerana luen kirjoituksiasi.

Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani nyt puoleen vuoteen ja sitä ennen oli n. kerran kuukaudessa. Hän ei myöskään ole suostunut kokrilemaan mitään erikoisempia asioita, vaikka olen ehdottanut ja toivonut.

Tämä ketju on todella masentavaa luettavaa.

Onnea ja ihanaa joulunalusaikaa ap:lle kuitenkin.

N48

Et ole yksin.

Minun naiseni ei halua enää. Itse joudun tekemään sen vaikka haluaisin kokeilla viellä vaikka mitä.

M49

Vierailija
26/38 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä uusimmat päivitykset?

Loppuiko into seksiin vai kirjoittamiseen?

Vierailija
27/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksijoulukalenterin 22 luukku.

Merkkinä siitä, että olen syönyt ison lautasellisen hernekeittoa, päästän vähintään yhden flatuksen naamallesi. Miehen sulkis vuoro loppuu 22.00 ja sen jälkeen alkaa tapahtua.

21 luukku oli SIDON SINUT, OTAN SINUT

Vierailija
28/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ei loppunut seksihalut, eikä kirjoitushalutkaan, mutta on ollut vähän kiireitä työ ja kotirintamalla. Lisäksi tuli tauti eli influenssa. Mutta kaikesta huolimatta saatte luukkupäivitykseni, mutta 15-18 päivien luukut avataan vasta 25-28.12 (flunssani vuoksi näitä ei avattu)

joka tapauksessa....

10.12. luukku: 69 tai 96 seksiä, sinä saat päättää. Minä olen kutonen sinä ysi!

Harrastimme 96 seksiä, eli minä päällä (en tiedä onko muilla vastaavaa, mutta meillä aina "kinastellaan aiheesta" onko tämä 69 vai 96 ja kumpi on kumpi 😉)

T:ap

Vierailija
29/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.12 luukku: Kun käsken menet makuuhuoneeseen, riisuudut alastomaksi, laitat käsiisi ja nilkkoihisi nahkakahleet valmiiksi ja siteen silmillesi. Odotat sängyn reunalla hiljaa ja liikkumatta, kunnes toisin käsketään.

ap:n kommentti: Ihana luukku, rakastan näitä minkä lopputulos (siis tyyli ja tapa) ei ole täysin ennalta arvattavissa.

Vierailija
30/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.12 luukku: Pukeudun seksikkäästi ja strippaan sinulle illalla sängyn vieressä, saat valita mitä stripin jälkeen tapahtuu.

Vierailija
31/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.12. luukku: Pelkästään yksipuolista "kieli peliä" minulta.

Vierailija
32/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.12 luukku: Olen seksi "orjasi" seuraavat 24h ja merkiksi siitä saat laittaa minulle lukollisen pannan kaulaan. Pysyn kotona ja teen kaiken mitä tahdot rangaistuksien uhalla.

Vierailija
33/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.12 luukku (luukut 15-18, avataan siis 25-28.12): Seksiä kodin ulkopuolella, saat valita ajan ja paikan.

Vierailija
34/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.12 luukku: Saat minulta suihinoton (sinä seisot minä polvillani)

Vierailija
35/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.12 luukku: Maksullisia naisia. Olet tänään kolmesti minun maksullinen naiseni seuraavin teemoin.

- Aamulla / aamupäivällä Playboy pupu

- Iltapäivällä burleski esiintyjä

- Illalla domina.

Minä olen asiakas ja sinä toimit tietysti niin kuin asiakas haluaa.

Vierailija
36/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.12 luukku: Tänään saat aamupalan, hellyyttä ja "huolenpitoa" suoraan vuoteeseen.

Tämänpäivän (23.12), luukku avataan vasta illalla, kun olemme perillä Joulunvietto paikassamme. Katsotaan ehdinkö päivittämään luukut vielä tänään ja huomenna vai meneekö Joulun jälkeisiin pyhiin.

Hyvää, rauhallista ja tyydyttävää Joulua kaikille!

t: ap

Vierailija
37/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiihottava lukea tarkemmat kuvaukset luukkujen toteutuksesta ja erityisesti naisen (ap) tuntemukset niistä. Esim. tuo nahkakahletehtävä, mitä määrättiin jne.

Vierailija
38/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea mutta toteutus aivan surkea.

Ihan kuin lukisi säätiedotusta.

1.12 vesi sadetta

2.12 tihku sadetta...

Olen samaa mieltä edellisen kirjoitajan kanssa. Olisi kiihotavempaa lukea tarkempia/yksityisempiä kuvauksia seksistä. Miltä tuntui, miten otit esim suihin, laukesiko miehesi suuhun, nielitkö jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme