Enää 15 yötä ekan seksijoulukalenteriluukun avaamiseen
Olemme valmistelleet mieheni kanssa yhdessä kalenteria siten, että minä keksin parillisiin luukkuihin "ohjelmaa" ja mieheni parittomiin. Kumpikaan ei tiedä mitä toinen on keksinyt ja arkipäivän luukkuihin tulevat asiat laitetaan sokkoina eli sekoitetaan ja laitetaan satunnaisesti niin ettei itsekkään tiedä mitä on mennyt minnekin. Viikonloppu ja pyhäpäivä luukut saa suunnitella ja laittaa niihin suunnitellusti toiveita ja tehtäviä.
Kommentit (38)
9.12 luukku: Tänään saat antautua vibraattorille eli Wand käyttöön ja minä olen ohjaimissa.
.....reilu tunti vielä odotusta, kun mies tulee vasta 23:30 kotiin. Suosittelen sopimaan petipuuhiin tiettyjä aikoja aina silloin tällöin, se lisää kummasti "kutinaa" sinne 😉
Taisi kalenteriluukut loppua 9.
Joulu tulikin aikaisin tänävuonna.
Olen niin kateellinen! Mistä löydän miehen, joka haluaa noin paljon seksiä ja on noin kokeilunhaluinen? Ihan kauhean katerana luen kirjoituksiasi.
Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani nyt puoleen vuoteen ja sitä ennen oli n. kerran kuukaudessa. Hän ei myöskään ole suostunut kokrilemaan mitään erikoisempia asioita, vaikka olen ehdottanut ja toivonut.
Tämä ketju on todella masentavaa luettavaa.
Onnea ja ihanaa joulunalusaikaa ap:lle kuitenkin.
N48
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kateellinen! Mistä löydän miehen, joka haluaa noin paljon seksiä ja on noin kokeilunhaluinen? Ihan kauhean katerana luen kirjoituksiasi.
Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani nyt puoleen vuoteen ja sitä ennen oli n. kerran kuukaudessa. Hän ei myöskään ole suostunut kokrilemaan mitään erikoisempia asioita, vaikka olen ehdottanut ja toivonut.
Tämä ketju on todella masentavaa luettavaa.
Onnea ja ihanaa joulunalusaikaa ap:lle kuitenkin.
N48
Et ole yksin.
Minun naiseni ei halua enää. Itse joudun tekemään sen vaikka haluaisin kokeilla viellä vaikka mitä.
M49
Missä uusimmat päivitykset?
Loppuiko into seksiin vai kirjoittamiseen?
Seksijoulukalenterin 22 luukku.
Merkkinä siitä, että olen syönyt ison lautasellisen hernekeittoa, päästän vähintään yhden flatuksen naamallesi. Miehen sulkis vuoro loppuu 22.00 ja sen jälkeen alkaa tapahtua.
21 luukku oli SIDON SINUT, OTAN SINUT
Anteeksi, ei loppunut seksihalut, eikä kirjoitushalutkaan, mutta on ollut vähän kiireitä työ ja kotirintamalla. Lisäksi tuli tauti eli influenssa. Mutta kaikesta huolimatta saatte luukkupäivitykseni, mutta 15-18 päivien luukut avataan vasta 25-28.12 (flunssani vuoksi näitä ei avattu)
joka tapauksessa....
10.12. luukku: 69 tai 96 seksiä, sinä saat päättää. Minä olen kutonen sinä ysi!
Harrastimme 96 seksiä, eli minä päällä (en tiedä onko muilla vastaavaa, mutta meillä aina "kinastellaan aiheesta" onko tämä 69 vai 96 ja kumpi on kumpi 😉)
T:ap
11.12 luukku: Kun käsken menet makuuhuoneeseen, riisuudut alastomaksi, laitat käsiisi ja nilkkoihisi nahkakahleet valmiiksi ja siteen silmillesi. Odotat sängyn reunalla hiljaa ja liikkumatta, kunnes toisin käsketään.
ap:n kommentti: Ihana luukku, rakastan näitä minkä lopputulos (siis tyyli ja tapa) ei ole täysin ennalta arvattavissa.
12.12 luukku: Pukeudun seksikkäästi ja strippaan sinulle illalla sängyn vieressä, saat valita mitä stripin jälkeen tapahtuu.
13.12. luukku: Pelkästään yksipuolista "kieli peliä" minulta.
14.12 luukku: Olen seksi "orjasi" seuraavat 24h ja merkiksi siitä saat laittaa minulle lukollisen pannan kaulaan. Pysyn kotona ja teen kaiken mitä tahdot rangaistuksien uhalla.
19.12 luukku (luukut 15-18, avataan siis 25-28.12): Seksiä kodin ulkopuolella, saat valita ajan ja paikan.
20.12 luukku: Saat minulta suihinoton (sinä seisot minä polvillani)
21.12 luukku: Maksullisia naisia. Olet tänään kolmesti minun maksullinen naiseni seuraavin teemoin.
- Aamulla / aamupäivällä Playboy pupu
- Iltapäivällä burleski esiintyjä
- Illalla domina.
Minä olen asiakas ja sinä toimit tietysti niin kuin asiakas haluaa.
22.12 luukku: Tänään saat aamupalan, hellyyttä ja "huolenpitoa" suoraan vuoteeseen.
Tämänpäivän (23.12), luukku avataan vasta illalla, kun olemme perillä Joulunvietto paikassamme. Katsotaan ehdinkö päivittämään luukut vielä tänään ja huomenna vai meneekö Joulun jälkeisiin pyhiin.
Hyvää, rauhallista ja tyydyttävää Joulua kaikille!
t: ap
Olisi kiihottava lukea tarkemmat kuvaukset luukkujen toteutuksesta ja erityisesti naisen (ap) tuntemukset niistä. Esim. tuo nahkakahletehtävä, mitä määrättiin jne.
Loistava idea mutta toteutus aivan surkea.
Ihan kuin lukisi säätiedotusta.
1.12 vesi sadetta
2.12 tihku sadetta...
Olen samaa mieltä edellisen kirjoitajan kanssa. Olisi kiihotavempaa lukea tarkempia/yksityisempiä kuvauksia seksistä. Miltä tuntui, miten otit esim suihin, laukesiko miehesi suuhun, nielitkö jne
Minä hävisin, eli sain ekaksi. Syy on kyllä mielestäni se mies käytti vähän "dopinkia" eli juotiin pari lasia viiniä ja se aiheuttaa minulle lisää herkkyyttä ja hänelle se taitaa vaikuttaa päinvastoin :( Muuten olisin kyllä melko varmasti voittanut.