Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 15 yötä ekan seksijoulukalenteriluukun avaamiseen

Vierailija
16.11.2019 |

Olemme valmistelleet mieheni kanssa yhdessä kalenteria siten, että minä keksin parillisiin luukkuihin "ohjelmaa" ja mieheni parittomiin. Kumpikaan ei tiedä mitä toinen on keksinyt ja arkipäivän luukkuihin tulevat asiat laitetaan sokkoina eli sekoitetaan ja laitetaan satunnaisesti niin ettei itsekkään tiedä mitä on mennyt minnekin. Viikonloppu ja pyhäpäivä luukut saa suunnitella ja laittaa niihin suunnitellusti toiveita ja tehtäviä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vastaavaa on myynnissä, koska mieheni aikoi hankkia seksijoulukalenterin MINULLE. Minulle riittäisi ihan tavallinen partiolaisten kalenteri. Kauhulla odotan mitä sieltä nyt on tulossa.

Vierailija
2/38 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on tulossa Sinfullin joulukalenteri. Siinä on halpis seksileluja joka luukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava joulukuu tiedossa. Ihanaa, että teidän suhde on noin hyvällä mallilla, että haluatte panostaa toisiinne ja seksiin. Nauttikaa!

Vierailija
4/38 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kanssa 😔

T: Nuori nainen pitkässä suhteessa

Vierailija
5/38 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet keksinyt parillisiin luukuihin?

Vierailija
6/38 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kivaa pukeutumisesta tuhmiinkin juttuihin. Tykkään paljon sidontaleikeistä siis sidotuksi tulemisesta, mutta myös niin, että olen itse dominoivamana osapuolena. Kerron sitten kun luukkuja availlaan. Enemmän minua jännittää mitä parittomissa luukuissa on sillä sovimme että nyt on ns. vapaat kädet toteuttaa villeimmätkin fantasiat. Luulen että tulee melko monta "tuplaa" eli että myös mieheni on keksinyt samoja juttuja luukkuihin kuin minäkin.

AP

Vierailija
7/38 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo "tupla" tahaton lipsahdus? =D 

Ootahan vaan kun oot sidottuna sängyssä ja Yamal ja Mahmoud astuvat esiin. 

Vierailija
8/38 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei ole sulla enää kuin 6 yötä. Kerro sitten mitä ekasta luukusta löytyi.

Vierailija
9/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on odotuksesi palkittu ja pääsette avaamaan ensimmäisen luukun.

Tässä itsekin jännitää mitä teidän luukusta löytyy. Tuleeko heti sitomis leikkejä vai tupla hommia. Ymmärsinköhän oikein että sinä tykkäät hieroa miehesi eturauhasta kun mainutsit tuon tuplan niin hienosti.

m43

Vierailija
10/38 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme luukkua avattu:

1.12: Illalla seksiä takkatulen äärellä

2.12: Saat laittaa minut käsiraudoilla sänkyn päätyyn kiinni ja loppu illan olen käytettävissäsi

3.12: Otan sinut takaapäin haluamassasi paikassa (hoidettiin keittiön pöytää vasten heti töiden jälkeen)

Parittomat luukut ovat siis mieheni keksimiä ja parilliset minun. Luukku avataan aina aamulla, jolloin on vähän odotuksen tunnetta koko päivän ajan. Ihanan jännää odottaa arki aamulla luukun avausta, kun sisältöä ei tiedä. 6.12 ja 8.12 luukkujen sisällön tiedän, kun ne on vapaapäivä luukkuja ja ne sai laittaa oikeille paikoilleen niin että tietää sisällön. On vähän "raisumpaa" menoa luvassa ;)

Vierailija
11/38 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä ihanan kuuloinen seksielämä (ja varmaan parisuhde näin yleensäkin).

Ihan kateeksi käy.

Nauttikaahan :)

Vierailija
12/38 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kyllä ihanan kuuloinen seksielämä (ja varmaan parisuhde näin yleensäkin).

Ihan kateeksi käy.

Nauttikaahan :)

Samaa mieltä, kannattaa todellakin nauttia. Voisin meille kuvitella tilanteen, jossa ehdottaisin seksikalenteria niin vastaus oisi, ettei jaksa sellaista. Vaikka jokaisesta luukusta tulisi sellainen missä hän saisi olla nauttivana osapuolena. Ehkä sellainen joulukalenteri kävisi vaimolle, jossa syötäisiin yksi suklaakalenteri päivää kohti.

Vierailija
13/38 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vaimoille käypäinen joulukalenteri olisi sellainen, jossa olisi kullekin päivälle veruke miksei seksiä voi sinä päivänä harrastaa, ei hänen tarvitsisi keksiä joka päivä pyörää uudelleen, kun molemmat näkisi jo aamulla kalenterista syyn miksei tänäänkään ole seksiä.

Vierailija
14/38 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.12: Pukeudun sukkanauhasukkiin ja nänni aukollisiin rintsikoihin heti aamulla ja pidän niitä seuraavan luukun aukaisuun saakka.

Tämä luukku jouduttiin vaihtamaan 5.12 luukkuun :( koska minulla oli tänään asiakastapaaminen ja en sinne villapaita päällä voinut mennä (villapaita olisi peittänyt ylävarustuksen mahdollisen "nöpöttämisen"). Tämä huomenna sitten.

5.12: Harrastetaan 69-seksiä ja ekaksi saanut joutuu rangaistukseksi tekemään pelkästään suuta käyttämällä toiselle kaksi orgasmia. (tämä siis toteutetaan tänään 4.12 illemmalla)

-AP-

Vierailija
15/38 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi rapu kun on noin romanttinen. "Illalla seksiä takkatulen äärellä".

Tuollainen joulukalenteri minunkin olosi pitänyt keksiä silloin seurustelun alussa kun viisi kertaa päivässä ei riittänyt. Yölläkin välillä heräsin suuseksiin.

Vierailija
16/38 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaamatonJorma kirjoitti:

Omalle vaimoille käypäinen joulukalenteri olisi sellainen, jossa olisi kullekin päivälle veruke miksei seksiä voi sinä päivänä harrastaa, ei hänen tarvitsisi keksiä joka päivä pyörää uudelleen, kun molemmat näkisi jo aamulla kalenterista syyn miksei tänäänkään ole seksiä.

Tai veruke miksi suklaa on parempaa kuin seksi. Ja koko vuodelle samanlainen kalenteri. Ei tarvisi koko vuonna sekstailla ollenkaan.

Vierailija
17/38 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.12 luukku oli: Pukeudun linnan (illan) juhlia varten uuteen datex asuun, teen meille iltapalan ja olen kaikin tavoin käytettävissäsi klo 24:00 saakka (pieni sido minut, ota minut leikki olisi toivottavaa).

7.12 luukku on avattu ja olo on kyllä suoraan sanoen erittäin tyydyttynyt eilisistä linnanjuhlista.

Tämän päivän luukku siis: Lämmitän meille pihasaunan ja saat päättää tyylin ja asennon saunaseksiin. Taidan valita tyyliksi antaa suihinotto / pari, ellei tässä päivän aikana mieli muutu. Ihanaa olisi, jos voisin ilmoittaa, että haluan anaaliseksiä, mutta siitä en luultavimmin nauttisi, sillä jo pienen anaalitapin laittaminen on hankalaa. Se ei valitettavasti taida olla minun juttuni, vaikka hyvältä se tappikin lopulta tuntuu kunhan sen ensin saa asennettua paikalleen.

Vierailija
18/38 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku tekisi mulle noin 😥

Vierailija
19/38 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.12 luukku. Tänään on minun päiväni, joten illalla kiinnitän sinut ranteista sänkyyn peitän silmäsi ja otan päälläsi muutaman ratsastus "tunnin".

Vierailija
20/38 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5.12: Harrastetaan 69-seksiä ja ekaksi saanut joutuu rangaistukseksi tekemään pelkästään suuta käyttämällä toiselle kaksi orgasmia. (tämä siis toteutetaan tänään 4.12 illemmalla)

-AP-

Kumpi tuli ensin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme