Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Jari Sillanpäätä lynkata samoin kuin Axl Smithiä?

Vierailija
16.11.2019 |

Tai entäs Aku Hirviniemi? Miksei heillä ole samanlaista ajojahtia, kuin Axl Smithillä?

Ja olen ehkä harvinainen nainen, koska mun mielestä Axl:n teko ei edes ollut niin paha, kuin kaikki Me Too-naiset kiljuvat. Väärin kyllä, mutta ei häntä olisi tarvinnut Suomesta ulos ajaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jari on  vähän niin kuin pieni lapsi?

Vierailija
2/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Siltsulla menee jo huonosti. Siistimpää ampua menestyvä ihminen alas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "lynkata". Minun nähdäkseni aika rankasti uutisoitu joka virheliike tässä viime aikoina. Ihmettelen että on mitään keikkaa enää ikinä.

Vierailija
4/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsua rakastaa uskollinen tätifanilauma, Axl'ia muutama wanna be missukka. Me tädit ei uskota Jarista pahaa. Ja jos on jotain väärin tehnyt ni me annettaan anteeksi. Axl'in missukat droppas sen ku haisevan sukan heti kun käry kävi.

Vierailija
5/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsu on hyvä laulaja?

Vierailija
6/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on lynkattu. Meni vain loivempaa mäkeä, kun se huumekohu yksinään ei ollut mikään anteeksiantamaton juttu. Nyt kun on uusia epäilyjä, niin ihmisillä on antaa vain pettynyt tuhahdus valmiiksi maassa makaavalle.

Axl rytisi nopeasti alas, niin se vaikutti  radikaalimmalta.

Vierailija
7/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä Suomen "sensaatiolehdet" parhaansa yrittää.

Vierailija
8/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei ajettu vaan läksi, eikä tuota Jariakaan kyllä paijailla. Näitä tulee vielä enemmän paljastumaan, odota vain. Pienet on piirit ja taustavaikuttajat samat, tämän sanoma varmaan poistaa mutta näin on, kuvausta, kuvien levitystä, huumeita, järjestöjä, muusikoita, näyttelijöitä, juontajia, some vaikuttajia, bisneksiä semmoinen hämähäkinverkko että ei hetkessä avaudu mutta pikkuhiljaa kyllä kuten huomaa uutisoinnista. Toisaalta yksilö on helppo ajaa syntipukiksi vaan taustalla paljon suurempaa kuin vain Jari tai Axl.

Vierailija
9/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltsu on hyvä laulaja?

Itse asiassa joo on todellakin. Siksi ihmettelen hirveästi, että näin hunningolle on mennyt. Siltsu on erittäin hyvin myynyt artisti, jolla on tarvittava osaaminen koko loppuelämän elatusta varten. Kuitenkin pitää sitten sekoilla asiat seinille niin että oksat pois. Toki homoille ikääntyminen tuo paljon pahemman kriisin kuin naisille ikänään. Mutta silti... Siltsu, mitä ihmettä??

Vierailija
10/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen hyväksikäyttö mene niin tunteisiin, kuin kuvaaminen.

Vierailija
11/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl ja Jarin tekoja ei voi verrata vai voiko, jos sen vertaisi uhrin kärsimykseen niin teko aikalailla sama. Eikös siltsua syytetä levityksestö ja hallussapidosta kun taas axl toimi kuvaajana, ero alaikäinen ja aikuinen, mutta kumpi pahempi vai onko kumpikaan pahempi toistaan.

Vierailija
12/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltsu on hyvä laulaja?

Siltsu on hyvä rakastaja?

Vierailija
13/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsen hyväksikäyttö mene niin tunteisiin, kuin kuvaaminen.

Jos olisit uhrina menisi varmasti sinunkin tunteisiin.

Eli olet sitä mieltä että naisiin kohdistettuna asia on ok ja on suorastaan väärin kun axl lynkattiin teosta?

Vierailija
14/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Sillanpäätä syytetty salakuvaamisesta? Mulla mennyt ohi. Onko ne tehnyt saman rikoksen?

Vierailija
15/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita, aikoinaan sattui Irwinillekin.

Vierailija
16/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yksityiskohtia siitä mistä Siltsua epäillään. Hankala arvioida.

Vierailija
17/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltsu on hyvä laulaja?

Itse asiassa joo on todellakin. Siksi ihmettelen hirveästi, että näin hunningolle on mennyt. Siltsu on erittäin hyvin myynyt artisti, jolla on tarvittava osaaminen koko loppuelämän elatusta varten. Kuitenkin pitää sitten sekoilla asiat seinille niin että oksat pois. Toki homoille ikääntyminen tuo paljon pahemman kriisin kuin naisille ikänään. Mutta silti... Siltsu, mitä ihmettä??

Jari Sillanpää oli laulajana ja esiintyjänä ihan omaa luokkaansa. Sanon oli, koska nykytilanteesta en tiedä. En ole fani enkä kuuntele suomalaista iskelmää, mutta kyllä Sillanpään ääni ja laulutaito sai mm. joululaulut ja monet klassikkobiisit elämään. Äärettömän tyhmää pilata elämänsä huumeiden käytöllä ja lapo-porukan kanssa pyörimisellä.

Vierailija
18/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että saan tällä kommentilla alapeukkuja, mutta mulla nuo Sillanpään sekoilut menevät "taiteilijaelämän" piikkiin ja ei vaikuta omaan mielipiteeseeni hänestä artistina, joskaan en ole koskaan ollut mikään suurin fani (arvostan kyllä).

Missään ei kans ole nyt ollut tarjolla yksityiskohtia tuosta hyväksikäytöstä, saa linkittää jos on.

Vierailija
19/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uhrit eivät ole naisia.

Vierailija
20/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö homokulttuurissa oo aika normaalia sellanen twink mieltymys. Pedofiliaahan se on tietty jos alle 16v. Jarilla mennyt aika lujaa. En tiedä tapauksesta mitään, että onko ulkopuolinen ilmoittanut vai tämä nuori vietelty vaikkei olisi halunnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän