Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten deiteillä kuuluu toimia?

Vierailija
16.11.2019 |

Olen juuri eronnut, nelikymppinen nainen uutena deittailumaailmassa. Edellisen kerran sinkku 15 sitten, joten en tiedä miten nykyään esim. nettideittailussa toimitaan. Eniten mietityttää, jos mies treffien jälkeen sanoo: ”No miten, onko meillä tarkoitus nähdä uudelleen?” Siis miksi mies ei vaan suoraan ehdota deittejä?
Viimeksi annoin käyntikorttini, mies laittoi illalla viestiä niitä näitä, ja siihen tyrehtyi.
Miksi ihmeessä ei vaan sanota deitin päätteeksi kohteliaasti, että oli kiva tavata ja se siitä. Ottaa yhteyttä jos ottaa. Miksi ihmeessä kyselee ”mielipidettä”, muttei ehdota deittejä? Vai olenko liian kärsimätön? Pitääkö miehet vielä niitä naurettavia 4 päivän taukoja viesteilyssä, jotta nostaisi pisteitään? Miksi ihmeessä lähetellä heti treffien jälkeen niitä hyvän yön toivotuksia ja sitten mennä mykäksi?
Joku keski-ikäinen mies voisi valaista, mitä tällä meinataan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treffikumppani vaan totesi treffien päätteeksi että oli kiva tavata ja kävelisi pois, niin minä ainakin tulkittaisiin sen niin, ettei häntä kiinnosta tavata uudestaan.

Kun ei todennut vaan kysyi epämääräisesti, että ”halutaanko me tavata”. Sehän se outoa onkin. Lue vähän tarkemmin.

Jos kysyy noin niin eikö se tarkoita että hän haluaa tavata? Tuskin kysyisi jos ei haluaisi. Näin minä tulkitsisin.

Vierailija
22/32 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nainenkin voi ehdottaa jatkoa jos on kiinnostunut

Mun kokemus on, että jos itse ehdotat, mies saattaa lähteä, mutta hommasta ei tule mitään. Miehen pitää saada saalistaa, jotta on kiinnostunut. Joten ei, en ehdota itse jatkoa. Vieläkin pätee: mies pyytää, jos kiinnostaa.

Uskomatonta että joku vielä ajattelee tuon vanhan myytin mukaisesti.

Kurjaa on, mutta kohdallani on ollut aina näin. Melkein aina kun olen ollut itse aktiivinen, ei toisia deittejä tule.

Ne miehet ovat olleet sinulle liian tasokkaita, eivätkä ole olleet kiinnostuneita ensitapaamisen jälkeen muutenkaan. Ei sitä asiaa sinun passiivisuutesi olisi muuksi muuttanut.

Sehän oli se pointtikin, että ko miehiä ei kiinnostanut. Paremman puutteessa saattavat lähteä toisille treffeille jos nainen pyytää, jopa harrastaa seksiä, mutta ei niitä oikeasti kiinnosta. Naisen aktiivisuus ei sitä muuksi muuta mutta voi antaa väärää toivoa jos mies ajankuluksi suostuu.

Siksi parempi olla passiivinen niin säästyy tältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täältä myös kokemuksen myötä vahvistan tämän. Paras tapa treffien jälkeen selvittää miehen kiinnostus on olla tekemättä mitään. Katsot vaan tuleeko viestiä vai ei. Jos joudut itse viestimään ensimmäisenä kiitokset treffeistä, voit olla varma ettei miestä kiinnosta. Mutta jos mies kysyy, nähdäänkö vielä hän on todennäköisesti kiinnostunut, mutta epävarma sinun tunteistasi. Muuten ei sanoisi noin tai vain jotain epämääräistä erotessa. Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Aina. Usein myös vaikka itse olisit kertonut olevasi epävarma.

Vierailija
24/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus on, että jos itse ehdotat, mies saattaa lähteä, mutta hommasta ei tule mitään. Miehen pitää saada saalistaa, jotta on kiinnostunut. Joten ei, en ehdota itse jatkoa. Vieläkin pätee: mies pyytää, jos kiinnostaa.

Sulla on nyt myytit ja vietit sekaisin... 

Tai sinulla. Miehellä ei ole mitään saalistusviettiä naista kohtaan(jos ei lasketa pelkkää pillujahtia huvin vuoksi). Ei kai ketään kiinnosta juosta toisen perässä, jokainen haluaa myös itse olla se haluttu.

Vierailija
25/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treffikumppani vaan totesi treffien päätteeksi että oli kiva tavata ja kävelisi pois, niin minä ainakin tulkittaisiin sen niin, ettei häntä kiinnosta tavata uudestaan.

Kun ei todennut vaan kysyi epämääräisesti, että ”halutaanko me tavata”. Sehän se outoa onkin. Lue vähän tarkemmin.

Jos kysyy noin niin eikö se tarkoita että hän haluaa tavata? Tuskin kysyisi jos ei haluaisi. Näin minä tulkitsisin.

Jep. Minäkin voisin kuvitella sanovani noin siinä tapauksessa, jos itse olisin kiinnostunut näkemään uudestaan, mutta olisin epävarma naisen fiiliksistä.

Vierailija
26/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa on, mutta kohdallani on ollut aina näin. Melkein aina kun olen ollut itse aktiivinen, ei toisia deittejä tule.

ja monta kertaa mies on ehdottanut toisia deittejä ja olet kieltäytynyt? Se on kato aina varmaa päästä toisille deiteille, jos toinen ehdottaa.

Vierailija
27/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minäkin voisin kuvitella sanovani noin siinä tapauksessa, jos itse olisin kiinnostunut näkemään uudestaan, mutta olisin epävarma naisen fiiliksistä.

Tuossa on vain se vaara, ettei toinen välttämättä kehtaa vastata noin suoraan kysymykseen kieltävästi, siitä huolimatta että haluaisi. On tapahtunut.

Vierailija
28/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olen ollut kiinnostunut tapaamaan naisen uudestaan olen kysynyt häneltä haluaako hän tavata uudestaan. Mikäli hänkin haluaa nähdä uudestaan voimme sopia aikaa seuraavalle tapaamiselle. Mikäli en ole ollut kiinnostunut tapaamaan häntä uudestaan olen kiittänyt treffeistä ja toivottanut kaikkea hyvää jatkossa. Ei tämä rakettitiedettä ole. 

Vierailija
29/32 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ollenkaan epämääräistä? Se oli tapa pyytää ulos. Piirrä nelikenttä jos et ymmärrä puhekieltä ja logiikka on muuten liian vaikeaa.

Mies tietää kyllä itse haluaako nähdä vai ei. Hän kysyy vain naisen mielipidettä. Jos mies ei halua nähdä uudelleen, hän ei kysy. Hän kysyy, siispä hän haluaa nähdä uudestaan.

Vierailija
30/32 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vain se vaara, ettei toinen välttämättä kehtaa vastata noin suoraan kysymykseen kieltävästi, siitä huolimatta että haluaisi. On tapahtunut.

No se on totta kyllä myös. Minäkin yleensä kyllä kysyn sitten vasta jälkeenpäin viestillä, ellei sitten ole klikannut heti niin hyvin että asia on molemmille ihan selvä. Ennuste on kyllä aika huono, jos nainen ei vaikuta innokkaalta ja aktiiviselta hakemaan uutta tapaamista.

Vierailija
31/32 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistusviettisiä miehiä tapaillessanne älkää sit ihmetelkö, jos kiinnostus siirtyy uuteen saalistettavaan, kun sinä olet jo "saalistettu".

Vierailija
32/32 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin se on miestenkin kohdalla. Ei se että itse olet aktiivinen muuta sitä että läheskään kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita sinusta.