Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme ettei täällä ole ollut aloitusta jossa haukutaan Harryn ja Meghanin joulunvietto

Vierailija
15.11.2019 |

Väärin vietetty joulu vastoin etikettejä yms.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mielestä nyt aina kivaa käydä joka joulu tervehtimässä isovanhempia ja isotätejä, mutta meillä opetettiin että niin tehdään kunnioituksesta vanhempia ihmisiä kohtaan. Nyt kun ne on kaikki poissa niin olen tyytyväinen kun on muistot näistäkin käynneistä jäljellä. Meghan nyt vaan näyttää menevän oma etu edellä ja ei ole mikään ihme että saa lokaa niskaan. Onneksi Williamin perhe on selkeästi hyväksynyt kohtalonsa ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Monarkialta menee äkkiä kannatus jos meno jatkuu.

Tämä nyt on vähimmäisvaatimus tiettyinä juhla- ym. päivinä ja tapahtumissa, missä perinteistä on kyse. Mutta ei, kun "minä teen kuten minä määrään ja ihan itse haluan". Ja taas ollaan tabloideissa ja Wills repii viimeisetkin haivenet päästään. Painajainen.

Vois verrata Ruotsin Madeleinen Chrisiä ja Meghania, kun on hieman samankaltaiset asetelmat, mutta vaikka Chris haluaa luoda omaa uraa, eikä piittaa prinssintitteleistä, tekee hän kaiken jotenkin hienovaraisesti ja fiksusti, ja varmaan Madeleinea kuunnellen. Ruotsalaisetkin tuntuvat tykkäävän alkukangertelun jälkeen. Minuakin miellyttää vuosi vuodelta enemmän. Terveesti itsekäs, ja perheensä on tärkeä. Ei ole hovin omaisuuden perässä, ei esiinny, eikä pullistele muotiluomuksissa tai julkkisten kyljessä.

Mutta edustaahan hän  ihan eri tasoakin liiketoimillaan, kun verrataan tähän jo parhaat päivänsä esittäneeseen omahyväiseen tähtöseen.

Chris ei ottanut prinssin titteliä, koska tiesi ettei halua työskennellä kuninkaallisena. Ei missään vaiheessa esittänyt mitään.

Meghan sen sijaan otti tittelin (ei ollut mikään pakko!) ja sitoutui työskentelemään roolissaan kuningattaren edustajana. Ei ole opetellut kuitenkaan työn vaatimia asioita, ei ota vastaan neuvoja kokeneilta asiantuntijoilta tai kollegoiltaan, eikä edes tunnu arvostavan ”työnantajaansa”.

No näin pitäisi erään toisenkin ratkaista asia. Eli ei herttuattaren titteliä, jos ei työt maistu kuningattaren alaisuudessa. Mutta kun pitää saada ihan kaikki!!! Ahne, julkisuudenkipeä ja juonikas. Kehtaa vielä valittaa, kun tämä ei onnistu. Hän on uhri. Häntä kohdellaan kaltoin, ihan oikeaa herttuatarta :D On se jo niin surkuhupaisa.

No nyt on kyllä katkeraa tekstiä ihmisestä jota et edes tunne😂🙈

Katkera? Outo määritelmä. Ei tuoyta nyt tuntea tarvitsekaan, kun jokainen näkee miten toimii. Mä halveksun tuollaista omahyväisyyttä. Kansa maksaa viulut ja joku narzist vapaamatkustaa. Ei edes viitsi noudattaa vuosisataisia tapoja.

Omahyväisyyttä? Mä halveksun sunlaisia ilkeitä ja itsekkäitä ihmisiä jotk luulevat tietävänsä asioista mistä eivät sitten oikeasti tiedä yhtään mitään, lisäksi siihen päälle vielä keittiöpsykologin väite narsistista😂

Mitä sinä siellä hyökkäilet? Kerro mielipiteesi ap:n aloitukseen ja anna muiden kommentoijien kertoa omansa. Missä sinä olet piilotellut, kun tätä naista on narsis tiksi nimitelty täällä vähintäänkin vuoden ajan, ihan yleisesti ja useaan kertaan. Alkaa olla jo ihan normi lempinimi tuolle onnenonkijalle. Mikä sinut nyt herätti ? :D

Vai onko Meghanhullu palannut hoidoista?

Vierailija
122/130 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se Lauerma, joka totesi että ihminen, joka nimittelee toisia hanakasti narsistiksi, on yleensä sellainen itse.

-Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos se Lauerma, joka totesi että ihminen, joka nimittelee toisia hanakasti narsistiksi, on yleensä sellainen itse.

-Ohis.

Taitaa tässäkin ketjussa sitten olla useampi samaan aikaan liikkeellä. Samoin ketjuissa, joissa kerrotaan miehen pettäneen jne. Oisko kuitenkin nyt  niin, että tartuttiin palstan tyyliin paremman puutteessa tähän yhteen sanaan, jotta päästään jostain edes räkyttämään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Dosentit siinä peesissä näköjään.

Vierailija
124/130 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ohis.

Taitaa tässäkin ketjussa sitten olla useampi samaan aikaan liikkeellä. Samoin ketjuissa, joissa kerrotaan miehen pettäneen jne. Oisko kuitenkin nyt  niin, että tartuttiin palstan tyyliin paremman puutteessa tähän yhteen sanaan, jotta päästään jostain edes räkyttämään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Dosentit siinä peesissä näköjään.

Tämä yksi sana vaikuttaa olleen suorastaan pakkomielteenomaisessa käytössä näissä Meghan-keskusteluissa.

Vierailija
125/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ihan diagnosoidun narsistin ja viimeinen asia joka hanen mieleensa tulisi on minkaan sortin hyvantekevaisyys. Kaikki vaan omaan taskuun vaikka vilpilla.

Olkaahan vahan varovaisia naiden nimittelyjen kanssa.

Vierailija
126/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden ihan diagnosoidun narsistin ja viimeinen asia joka hanen mieleensa tulisi on minkaan sortin hyvantekevaisyys. Kaikki vaan omaan taskuun vaikka vilpilla.

Olkaahan vahan varovaisia naiden nimittelyjen kanssa.

Meghanin ns hyväntekeväisyysjärjestöhäm on säätiö, josta he nimenomaan vetävät kaiken omaan taskuun.

Vierailija
127/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, aika moukkamaista heiltä jättää kuningattaren kanssa vietetty joulu väliin. Elisabet ei nyt enää kymmeniä vuosia elä. Kun on jo valmiiksi eripuraa veljesten välillä, ei varmaan tämä yhtään auta asiaa.

Mitenhän Doria muuten mahtaa asua, ei kai hän mikään kauhean rikas ole? Kököttääkö ne siellä turvamiesten kanssa jossain pikku kaksiossa?

Miksi doria ei kustantanut meghanin koulua?

Miksi meghan asui isällään?

Miksi välit isäänsä menivät. (ne lehtikuvat ei voi olla ainoa syy)

Isä kustansi, koska sai lottovoiton.

Asui pääsääntöisesti äidin kanssa eron jälkeen, mutta tapasi isää säännöllisesti. Se muu perhe oli aika etäinen, kuten nyt uusperhekuvioissa on hyvin tyypillistä.

Miksi välit isään menivät - sitähän he eivät ole paljastaneet, mutta Meghan otti etäisyyttä reilusti 18-vuotiaana erään kesän jälkeen. Voi niitä syitä kuvitella (itsekin otin etäisyyttä samassa iässä "etäisään", hyvästä syystä, emmekä sen jälkeen tavanneet kuin suvun häissä ja hautajaisissa).

Isän velkaannuttua, nimenomaan Meghan makseli hänen laskujaan, jota tuskin ne muut sisarukset tekivät - eikä heillä ehkä olisi rahaa auttamiseen ollutkaan. - Heidän kiinnostuksensa Meghanin asioihin heräsi vasta sitten, kun tuli mahdollisuus saada hyvät rahat haastatteluista.

https://www.goodhousekeeping.com/life/a19991628/meghan-markle-dad-thoma…

Vierailija
128/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla työkavereita, ystäviä ja sukulaisia  palatsissa. Hovi on avoin ulospäin ja kontakteja löytyy joka suuntaan. Joka ikinen sana joka puhutaan Catherinesta ja Williamista valehdellen päätyy kuitenkin sinne. Näitä keskusteluja seurataan, jos haluaa munata itsensä oikein kunnolla niinkuin Meghanfani-hullu on jo tehnyt. Hän aloittaa Meghanista ja Harrystä keskusteluja ja trollaa ihmisiä liittymään.

Tässä on vaan hänellä se että hän  (!) saattaa koko Vauvalehden ja Sanoman syyniin ja vaikeuksiin puheillaan täällä.

Se suunta mistä tämä trollaus tapahtuu on syynissä. Ja on osasyy henkilön sivuraiteelle ajautumiseen. Kyse on siis erittäin vakavasta asiasta.

Vierailija
129/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ohis.

Tämä yksi sana vaikuttaa olleen suorastaan pakkomielteenomaisessa käytössä näissä Meghan-keskusteluissa.

Niinpä näyttää. Ja kukaan ei ole ollut moksiskaan, paitsi nyt, kun itse sen puolihuolimattomasti heitin mukaan, ja vieläpä ensimmäistä kertaa. Se on sanana jo niin inhottava. Ja voi kun sieltä tuli "Et tunne häntä" :) No, kukas palstalla Megsun sitten tuntee? Ja haukuttu on kilometrikaupalla. Pientä rajaa nyt, tai itselle palstabannaus joksikin aikaa.

Jopas joku raivopää tähän asti sen yleisen käytön niine hyvineen hyväksynyt hyppäsi ¨pystyyn kuin persiille ammuttu karhu. Taitaa itse olla narsist, sen verran näytti menevän ihon alle :D

Vierailija
130/130 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ohis.

Niinpä näyttää. Ja kukaan ei ole ollut moksiskaan, paitsi nyt, kun itse sen puolihuolimattomasti heitin mukaan, ja vieläpä ensimmäistä kertaa. Se on sanana jo niin inhottava. Ja voi kun sieltä tuli "Et tunne häntä" :) No, kukas palstalla Megsun sitten tuntee? Ja haukuttu on kilometrikaupalla. Pientä rajaa nyt, tai itselle palstabannaus joksikin aikaa.

Jopas joku raivopää tähän asti sen yleisen käytön niine hyvineen hyväksynyt hyppäsi ¨pystyyn kuin persiille ammuttu karhu. Taitaa itse olla narsist, sen verran näytti menevän ihon alle :D

Tuskin edes muistaa, kun taisi olla lauantain sidukoissaan. Miettii siellä mihin lapsoset jätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän