Ihme ettei täällä ole ollut aloitusta jossa haukutaan Harryn ja Meghanin joulunvietto
Kommentit (130)
Olikos se Lauerma, joka totesi että ihminen, joka nimittelee toisia hanakasti narsistiksi, on yleensä sellainen itse.
-Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Olikos se Lauerma, joka totesi että ihminen, joka nimittelee toisia hanakasti narsistiksi, on yleensä sellainen itse.
-Ohis.
Taitaa tässäkin ketjussa sitten olla useampi samaan aikaan liikkeellä. Samoin ketjuissa, joissa kerrotaan miehen pettäneen jne. Oisko kuitenkin nyt niin, että tartuttiin palstan tyyliin paremman puutteessa tähän yhteen sanaan, jotta päästään jostain edes räkyttämään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Dosentit siinä peesissä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ohis.Taitaa tässäkin ketjussa sitten olla useampi samaan aikaan liikkeellä. Samoin ketjuissa, joissa kerrotaan miehen pettäneen jne. Oisko kuitenkin nyt niin, että tartuttiin palstan tyyliin paremman puutteessa tähän yhteen sanaan, jotta päästään jostain edes räkyttämään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Dosentit siinä peesissä näköjään.
Tämä yksi sana vaikuttaa olleen suorastaan pakkomielteenomaisessa käytössä näissä Meghan-keskusteluissa.
Tunnen yhden ihan diagnosoidun narsistin ja viimeinen asia joka hanen mieleensa tulisi on minkaan sortin hyvantekevaisyys. Kaikki vaan omaan taskuun vaikka vilpilla.
Olkaahan vahan varovaisia naiden nimittelyjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden ihan diagnosoidun narsistin ja viimeinen asia joka hanen mieleensa tulisi on minkaan sortin hyvantekevaisyys. Kaikki vaan omaan taskuun vaikka vilpilla.
Olkaahan vahan varovaisia naiden nimittelyjen kanssa.
Meghanin ns hyväntekeväisyysjärjestöhäm on säätiö, josta he nimenomaan vetävät kaiken omaan taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, aika moukkamaista heiltä jättää kuningattaren kanssa vietetty joulu väliin. Elisabet ei nyt enää kymmeniä vuosia elä. Kun on jo valmiiksi eripuraa veljesten välillä, ei varmaan tämä yhtään auta asiaa.
Mitenhän Doria muuten mahtaa asua, ei kai hän mikään kauhean rikas ole? Kököttääkö ne siellä turvamiesten kanssa jossain pikku kaksiossa?Miksi doria ei kustantanut meghanin koulua?
Miksi meghan asui isällään?
Miksi välit isäänsä menivät. (ne lehtikuvat ei voi olla ainoa syy)
Isä kustansi, koska sai lottovoiton.
Asui pääsääntöisesti äidin kanssa eron jälkeen, mutta tapasi isää säännöllisesti. Se muu perhe oli aika etäinen, kuten nyt uusperhekuvioissa on hyvin tyypillistä.
Miksi välit isään menivät - sitähän he eivät ole paljastaneet, mutta Meghan otti etäisyyttä reilusti 18-vuotiaana erään kesän jälkeen. Voi niitä syitä kuvitella (itsekin otin etäisyyttä samassa iässä "etäisään", hyvästä syystä, emmekä sen jälkeen tavanneet kuin suvun häissä ja hautajaisissa).
Isän velkaannuttua, nimenomaan Meghan makseli hänen laskujaan, jota tuskin ne muut sisarukset tekivät - eikä heillä ehkä olisi rahaa auttamiseen ollutkaan. - Heidän kiinnostuksensa Meghanin asioihin heräsi vasta sitten, kun tuli mahdollisuus saada hyvät rahat haastatteluista.
https://www.goodhousekeeping.com/life/a19991628/meghan-markle-dad-thoma…
Suomalaisilla työkavereita, ystäviä ja sukulaisia palatsissa. Hovi on avoin ulospäin ja kontakteja löytyy joka suuntaan. Joka ikinen sana joka puhutaan Catherinesta ja Williamista valehdellen päätyy kuitenkin sinne. Näitä keskusteluja seurataan, jos haluaa munata itsensä oikein kunnolla niinkuin Meghanfani-hullu on jo tehnyt. Hän aloittaa Meghanista ja Harrystä keskusteluja ja trollaa ihmisiä liittymään.
Tässä on vaan hänellä se että hän (!) saattaa koko Vauvalehden ja Sanoman syyniin ja vaikeuksiin puheillaan täällä.
Se suunta mistä tämä trollaus tapahtuu on syynissä. Ja on osasyy henkilön sivuraiteelle ajautumiseen. Kyse on siis erittäin vakavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ohis.Taitaa tässäkin ketjussa sitten olla useampi samaan aikaan liikkeellä. Samoin ketjuissa, joissa kerrotaan miehen pettäneen jne. Oisko kuitenkin nyt niin, että tartuttiin palstan tyyliin paremman puutteessa tähän yhteen sanaan, jotta päästään jostain edes räkyttämään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Dosentit siinä peesissä näköjään.
Tämä yksi sana vaikuttaa olleen suorastaan pakkomielteenomaisessa käytössä näissä Meghan-keskusteluissa.
Niinpä näyttää. Ja kukaan ei ole ollut moksiskaan, paitsi nyt, kun itse sen puolihuolimattomasti heitin mukaan, ja vieläpä ensimmäistä kertaa. Se on sanana jo niin inhottava. Ja voi kun sieltä tuli "Et tunne häntä" :) No, kukas palstalla Megsun sitten tuntee? Ja haukuttu on kilometrikaupalla. Pientä rajaa nyt, tai itselle palstabannaus joksikin aikaa.
Jopas joku raivopää tähän asti sen yleisen käytön niine hyvineen hyväksynyt hyppäsi ¨pystyyn kuin persiille ammuttu karhu. Taitaa itse olla narsist, sen verran näytti menevän ihon alle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä näyttää. Ja kukaan ei ole ollut moksiskaan, paitsi nyt, kun itse sen puolihuolimattomasti heitin mukaan, ja vieläpä ensimmäistä kertaa. Se on sanana jo niin inhottava. Ja voi kun sieltä tuli "Et tunne häntä" :) No, kukas palstalla Megsun sitten tuntee? Ja haukuttu on kilometrikaupalla. Pientä rajaa nyt, tai itselle palstabannaus joksikin aikaa.
Jopas joku raivopää tähän asti sen yleisen käytön niine hyvineen hyväksynyt hyppäsi ¨pystyyn kuin persiille ammuttu karhu. Taitaa itse olla narsist, sen verran näytti menevän ihon alle :D
Tuskin edes muistaa, kun taisi olla lauantain sidukoissaan. Miettii siellä mihin lapsoset jätti.