Ostin Molon haalarin alesta 120€:lla. Paljonko kannattaa pyytää kun myyn eteenpäin?
Haalarin ostin siis keväällä, kun talvivaatteet tuli aleen. Nyt se on jäänyt liian pieneksi lapselle. Ei siis ehtinyt käyttää.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Molohaalari?
Siltsu vois olla kiinnostunut.. 😖
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliiksi tuli molohaalari. Maksoit 120e että sait vaatteen kaappiin hengariin roikkumaan yli puoleksi vuodeksi. Kertaakaan kukaan ei käyttänyt vaatetta. Just.
Itse möin vasta Reimatecin käytetyn lastentakin 10e. Myyntiaika 3 vkoa. Mutta hyöty tuli käytöstä. 2 lasta käytti sitä yhteensä noin 4 talvea.
Ostajaparka. Eihän se ollut minkään arvoinen, läpikäytetty.
En ymmärrä vanhempia jotka pukevat lapsensa näihin ylihintaisiin vaatteisiin. Ja sitten yritetään myydä melkein samalla hintaa pois. Kirpputoreilla näitä näkee mutta mieluummin osta kaupasta edullisen ja uuden kuin jonkun pintaliitopuvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 e
Ei tuolla hinnalla saa mistään uutta Molon haalaria, jos on käyttämätön. Ostin pojalle Molon uuden takin huutonetistä 80 eurolla. Toppatakki olis maksanu nettikaupassa 159,90.
En maksa koskaan yksityishenkilölle samaa hintaa kuin maksan liikkeelle. Jos joku on sen jo ostanut, hinta laskee n. 50 % ostohinnasta, käytettynä 70-90 %.
Mitä sen on väliä mitä sinä maksat, kun moni muu maksaa ja sekä ostaja että myyjä on tyytyväisiä 😂 Ap myy se esim. fb:n merkkikirppiksillä, tosin varmaan menee torissakin jos postitat. Saat ihan passelin hinnan siitä eikä tartte kellekkään vinkujalle ilmaseksi antaa.
Nautiskelija kirjoitti:
En ymmärrä vanhempia jotka pukevat lapsensa näihin ylihintaisiin vaatteisiin. Ja sitten yritetään myydä melkein samalla hintaa pois. Kirpputoreilla näitä näkee mutta mieluummin osta kaupasta edullisen ja uuden kuin jonkun pintaliitopuvun.
No osta vaan, oma on valintasi. Minä ostan yleensä ulkovaatteiksi muksuille laatutuotteita, koska ne on kovalla käytöllä. Pitää kestää vesisadetta, räntää ja pakkasta. Meillä on aina Reimatec, Villervalla tai Molokids nuo talven varusteet. Sisävaatteet on sitten hm tai Marimekko tai pompdelux tai Lindex. Sisävaatteita ostan myös käytettynä, ulkopukuja vain uutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 e
Ei tuolla hinnalla saa mistään uutta Molon haalaria, jos on käyttämätön. Ostin pojalle Molon uuden takin huutonetistä 80 eurolla. Toppatakki olis maksanu nettikaupassa 159,90.
En maksa koskaan yksityishenkilölle samaa hintaa kuin maksan liikkeelle. Jos joku on sen jo ostanut, hinta laskee n. 50 % ostohinnasta, käytettynä 70-90 %.
Mitä sen on väliä mitä sinä maksat, kun moni muu maksaa ja sekä ostaja että myyjä on tyytyväisiä 😂 Ap myy se esim. fb:n merkkikirppiksillä, tosin varmaan menee torissakin jos postitat. Saat ihan passelin hinnan siitä eikä tartte kellekkään vinkujalle ilmaseksi antaa.
Heh heh, menipä tunteisiin 😂 Voihan sitä pyytää mitä haluaa ja jos joku pipipää maksaa niin olla tyytyväinen.
Maksaisin max. 30e. Ostin vasta uudenveroisen Ticketin takin kirpparilta 20e, enempää en olisi maksanut vaikka olisi ollut laput kiinni. Popin hyväkuntoisen haalarin sain ilmaiseksi roskalavaryhmästä. Ei kai kukaan enää maksa hunajaa lastenvaatteista, ne ajat tais mennä jo.
Maksaisin max. 30e. Ostin vasta uudenveroisen Ticketin takin kirpparilta 20e, enempää en olisi maksanut vaikka olisi ollut laput kiinni. Popin hyväkuntoisen haalarin sain ilmaiseksi roskalavaryhmästä. Ei kai kukaan enää maksa hunajaa lastenvaatteista, ne ajat tais mennä jo.
Minä uskon, että suht helposti löytyy ostaja joka maksaa n. 50 euroa, ainakin jos on haluttu malli/kuosi. Sen enempää en usko.
Jos on laput kiinni niin lähtisin pyytämään 70-80 e, jos ei mene niin pudota hintaa. Torissa ainakin ihmiset esittää tarjouksia.
Itse myin alkusyksystä lapsen laadukkaita talvivaatteita Torissa ja meni kuin kuumille kiville.
Näkyy olevan uudet Molon talvivaatteet joissa laput kiinni hp noin 80-100 euroo kirppiksillä. Tiedä sitten meneekö kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliiksi tuli molohaalari. Maksoit 120e että sait vaatteen kaappiin hengariin roikkumaan yli puoleksi vuodeksi. Kertaakaan kukaan ei käyttänyt vaatetta. Just.
Itse möin vasta Reimatecin käytetyn lastentakin 10e. Myyntiaika 3 vkoa. Mutta hyöty tuli käytöstä. 2 lasta käytti sitä yhteensä noin 4 talvea.
En kehtais myydä kellekään 4 talvea käytettyä takkia.
Miten köyhä pitää olla, että ostaa lapsilleen vanhoja vaatteita tuntemattomilta netistä!
Ostin itse joku vuosi sitten Molon haalarin alesta 120 e. Lapsi käytti haalaria talven, oli kuitenkin vielä hyvässä kunnossa. Seuraavana syksynä Molo Kidsin FB ryhmässä tuosta haalarista kilpailtiin, kuka sen saa ja mistä, kun ko. kuosia ei enää uutena saatu. Joku maksoi minulle haalarista 135 e. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Molohaalari?
En huolisi ilmaiseksikaan haalaria, jossa lukee Molo (= ky... r.pä)
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhä pitää olla, että ostaa lapsilleen vanhoja vaatteita tuntemattomilta netistä!
Melkoisella ökyautolla tuli mies meiltä ostamaan käytettyjä talvikenkiä lapselleen, eivät myöskään asuneet tyhjätaskujen alueella. Sanoi ettei raaski maksaa uusien hintaa kun lasten jalat kasvavat niin kovaa vauhtia. Ja olivat kuulemma paljon Toria käyttäneet hankintoihin.
Järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itse joku vuosi sitten Molon haalarin alesta 120 e. Lapsi käytti haalaria talven, oli kuitenkin vielä hyvässä kunnossa. Seuraavana syksynä Molo Kidsin FB ryhmässä tuosta haalarista kilpailtiin, kuka sen saa ja mistä, kun ko. kuosia ei enää uutena saatu. Joku maksoi minulle haalarista 135 e. Hämmentävää.
Mulle käynyt sama. Minymon pilkkuhaalari uutena 89 e, myin Huutiksessa 120 e. Melkein hävetti.
Vieläkö nykyään maksetaan noista ”merkkivaatteista” (Molo, Miniridini jne) naurettavia summia? Mikäli maksetaan, niin pyydä vaikka 90€, joku varmaan sillä ostaa. Jos ei, niin itse lähtisin kokeilemaan 50 €:lla. Myin itsepalvelukirppiksellä viime talvena käytetyn yksiväriset Molon toppapuvun 10 €:lla. Maksoin itse siitä 50€ posteineen (tori.fi) ja oli uusi.
Vierailija kirjoitti:
Rikaskaan ei pysy rikkaana, jos tuhlaa rahansa kertakäyttötavaroihin.
Max 30% ostohinnasta jos uutta vastaavassa kunnossa. Jos yksikin reikä tms, niin myyntihinta on 2-5e
Paljon näkee ylihintaista tavaraa kirpparilla ja nettikirppiksillä. Mutta ne on sitten siellä myynnissä keskimäärin ikuisesti.