Jos saisit tehtäväksi pilata perheen/suvun yhteisen jouluaterian, miten sen tekisit?
Mitä sanoisit tai miten toimisit tehtäväsi suorittamiseksi? Mitä vaaditaan tunnelman pilaamiseen?
Kommentit (15)
"Heitin keikan infektiolla. Ekat norot on aikasessa tänä vuonna."
Kutsuisin paikalle molemmat vanhemmista tai siskoni ja veljeni. Tai jos överimokaa tavoittelisin, niin molemmat "parit".
Laittaisin viinipullon pöytään. Aiheuttaisi närkästystä ja paheksuntaa ja pahaa mieltä. Saisin kuulla olevani alkoholisti ja sitten tulisi tarinaa kaikista niistä päihteisiin kuolleista sukulaisista, jotka ovat joskus vuosikymmeniä sitten menettäneet työnsä ja joutuneet ihan rappiolle.
Kuuntelemalla kärsivällisesti kaikkien omahyväiset omakehut.En provosoituisi,vaikka yrittäisivät kuinka härnätä minua kehuskelemalla omia,sisänsä ihan naurettavia "aikaan saannoksiaan.."Olemalla maltillinen ja kohtelias koko illan ajan. Se onnistuu kerran vuodessa,ei yhtään useammin..
Nostaisin maljan yhteisen päivällisen jälkeen ja kertoisin sekoittaneeni omaa ulostettani jokaiseen ruokalajiin. Yleisen hälinän ja oksennusreissujen jälkeen sanoisin lakonisesti, että "vitsi, vitsi, ettekö huumoria ymmärrä".
Alkaisin puhua kaikista suvun vaietuista skandaaleista.
Laittaisin ne juhlaruoat. Jostain syystä anoppi ei hyväksy ruokiani, koska ne eivät ole mielestään normaaleja. Ruokaa olen tehnyt työkseni yli 20 vuotta.
En ole sukulaisten kanssa viettämässä joulua, mutta uskon että kun kuulisivat että olen nykyään vegaani tulisi aikamoista paskaa joiltain sukulaisilta niskaan.
No perheeni joulun aionkin pilata sillä etten tule paikalle. Siinäpä laittakoot ruokansa itse.
Ilmoittaisin suvulle, että en järjestä sukujoulua.