Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kehuskelu nettideiteillä

Vierailija
15.11.2019 |

Olen 41-vuotias nainen ja alkanut deittailemaan eroni jälkeen. Kesti tovi tajuta karu totuus: Hyviä ikäisiäni naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Turha haaveillakaan oman ikäisestä miehestä, koska he hakevat 25-35-vuoriaita.
Olen ollut deiteillä 5-10 vuotta vanhempien miesten kanssa. Useasti mies on kehunut, että olen positiivinen yllätys ja kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Kehuminen on kai hyvä merkki. Mutta mitä ihmettä käy miehen mielessä, kun käy deiteillä
kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä.
Ei todella nosta omia fiiliksiäni tuollaiset puheet. Onko tarkoitus loukata, näpäyttää tms.? Ja miksi ihmeessä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jätät suomalaiset miehet ja lähdet ulkomaille, jossa on enemmän sinkkumiehiä. Ei tarvitse kuunnella enää vattuilua sen jälkeen, ainakaan suomen kokoisessa paikassa.

Tämä tai sitten katse nuorempiin miehiin, kuten joku jo ehdottikin. 25-35-vuotiaat tähtäimeen.

Jepajee, eipä siinä muuta sitten kuin että mies suostuu seksiin sen takia että se voisi kerskua kavereille että on saanut puumaseksiä. Sitten se seksi tyrehtyy parin kerran jälkeen koska ei kelpaa vanhempi nainen mihinkään vakavaan. Aika noloa, mutta kai naiset saavat tuonkin jotenkin mielessään väännettyä ylpeyden aiheeksi?

Vierailija
42/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies koska itse kun olen deittaillut 40 vuotiaana niin suurin osa tyrkyllä olevista on ollut 3-15 vuotta nuorempia. Yhdenkään itseäni vanhemman kanssa en ole ulkona käynyt koska sellaiset ei itseään tarjoa. 

Itse olet joku katkera nainen joka keksii tuollaisia valheita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun käy deiteillä kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä."

Kai tuossa kohtaa ymmärrät vastata, että "No kiva, heistä varmaan löytyy sopiva." Ja poistua sisäänpäin naureskellen?

Näin teenkin. Mutta haluaisin vaan ymmärtää, mikä on logiikka?

Logiikka on se, että he ovat yksinkertaisesti täynnä itseään. Eivät he ajattele loukkaavansa sinua. He ajattelevat ainoastaan, että a) he ovat loistoyksilöitä, ja b) koko maailman täytyy kuulla se

No tämä. Olen kohdannut vastaavaa käytöstä, nuoremmat miehet tekevät myös samaa. Myös ne miehet joista heti näkee, ettei muuten varmasti ole vientiä. Mikäli tarkoituksena on lisätä kiinnostusta, menee pahasti pieleen.

Kyllä tuo niksi toimii jos mies on edes jotenkuten komea. 

Komeidenkaan kohdalla se ei lisää kiinnostusta vaan herättää lähinnä epävarmuutta.

Tuo on ihan tutkittu juttu ja olen huomannut itsekin sen toimivan itsekin joten ihan sama mitä väität.

https://www.independent.co.uk/life-style/women-men-relationships-more-a…

Tämä selittää paljon.

Miehistä tosin näkee aika hyvin kuka puhuu totta ja kuka ei. Ne jotka eivät, onnistuvat herättämään pelkästään hilpeyttä.

Vierailija
44/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten tarve rehennellä mm. rahalla on mielestäni surkuhupaisaa.

Mitä minä teen sillä tiedolla, millainen auto hänellä on, paljonko omakotitalo maksoi tai mitä hän tienaa?

Koomisia kommentteja. 

Eiköhän miehellä olisi jo puoliso, jos tunku hänen luokseen on niin valtavaa. :D

Ootko myös niitä ihmisiä jotka jättävät sadan euron setelin kadulle koska jos se olisi aito niin joku olisi jo ottanut sen?

Vierailija
45/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun käy deiteillä kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä."

Kai tuossa kohtaa ymmärrät vastata, että "No kiva, heistä varmaan löytyy sopiva." Ja poistua sisäänpäin naureskellen?

Logiikka on se, että he ovat yksinkertaisesti täynnä itseään. Eivät he ajattele loukkaavansa sinua. He ajattelevat ainoastaan, että a) he ovat loistoyksilöitä, ja b) koko maailman täytyy kuulla se

No tämä. Olen kohdannut vastaavaa käytöstä, nuoremmat miehet tekevät myös samaa. Myös ne miehet joista heti näkee, ettei muuten varmasti ole vientiä. Mikäli tarkoituksena on lisätä kiinnostusta, menee pahasti pieleen.

Kyllä tuo niksi toimii jos mies on edes jotenkuten komea. 

Komeidenkaan kohdalla se ei lisää kiinnostusta vaan herättää lähinnä epävarmuutta.

Tuo on ihan tutkittu juttu ja olen huomannut itsekin sen toimivan itsekin joten ihan sama mitä väität.

https://www.independent.co.uk/life-style/women-men-relationships-more-a…

Tämä selittää paljon.

Miehistä tosin näkee aika hyvin kuka puhuu totta ja kuka ei. Ne jotka eivät, onnistuvat herättämään pelkästään hilpeyttä.

Niin, tuon takia sanoin että se toimii vain jos mies on jotenkuten komea. Tietenkin jos joku kaljamahainen pultsari väittää että vientiä löytyy niin eihän sitä kukaan ota todesta.

Vierailija
46/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä virheellistä käsitystä miesten ja naisten lukumääristä pidetään yllä! Yli 55-vuotiaissa alkaa olla hiukan enemmän naisia. 40-vuotiaitten ikäluokissa on miesenemmistö. Eli kyllä se on nainen, joka voi halutessaan valita nuoremman. Itse kävin kolme vuotta sitten tuollaisen kehuskelijan kanssa treffeillä. Totesin parin tapaamisen jälkeen, ettei kiinnosta. Tietääkseni mies on vieläkin sinkku. Itse aloin seurustella 2 kuukautta niiden treffien jälkeen itseäni hiukan nuoremman miehen kanssa. Miehet ilmeisesti luulevat, että eron jälkeen niitä naisia tulvii kaikkialta. Totuus on karu.

Kyllähän tuo ap:n kertomus ihan totta on. Ei löydy montaa hyvää sinkkumiestä vanhemmista ikäluokista ja kilpailu niistä on veristä. Tunnen montakin tuollaista tinder karkkikauppa tapausta jotka vain pyörittävät montaa naista samaan aikaan eikä ole mitään aikomusta sitoutua.

Jos löytyy joku komea ja kunnollinen mies niin eipä kannata päästä menemään vaikka ikäeroa olisi sen 20v.

Kommenttisi edustaa puolitotuuksia. Jos tuosta kommentistasi muuttaa miehet naiseksi ja naiset mieheksi niin sehän pitää samalla lailla kutinsa.

Ei löydy montaa hyvää sinkkunaista vanhemmista ikäluokista koska kilpailu on niistä veristä. Tinderin kauppalistaa pitää moni nainen jossa he pyörittävät montaa miestä yhtä aikaa ja varasijoillakin on iso määrä miehiä odottamassa pyöritykseen pääsyä. Ei näillä naisilla ole aikomustaan sitoutua.

Ihmeellinen tapa ajatella kun syyllistetään yksi sukupuoli ja unohdetaan että oman sukupuolen edustajat kuitenkin käyttäytyvät juuri samalla tavalla.

Yksi iso aukko löytyy sun kertomuksesta. Mies siirtyy vain nuorempiin ikäluokkiin jos omasta ei löydy hyviä. Toki, monet siirtyvät vaikka niitä löytyisikin.

Ja nuo naiset jotka eivät halua sitoutua ovat aina sattumoisin sellaisia joilla on joku tosi paha deal breaker vika jonka takia eivät kelpaa kellekään parisuhteeseen. Se ettei ole aikomusta sitoutua on vaan sellainen tarpeellinen valhe jonka itsellensä kertovat kun eivät halua kohdata ne realiiteetit omista vioistaan.

Mä olen miettinyt sitä, että jaksanko lähteä tuohon rumbaan. Tullut tulokseen etten. Varmastikaan en kelpaisi monelle, mutta mitä sitten. Mulla on hyvä pitkä parisuhde takana. Lapset aikuisia / nuoria aikuisia.

Nyt mulla on mahdollista matkustella ihan missä haluan ja käydä keikoilla/konserteissa, teattereissa jne ihan miten haluan. Oli toki ennenkin, ei meillä jarruteltu kummankaan menoja, toki perhe oli huomioitava puolin ja toisin ja se toimi meillä.

Varmasti tulee tilanteita että kaipaan sitä toisen läsnäoloa ja jos sopiva osuu kohdalle niin mikä ettei, mutta toisaalta ei kiinnosta alkaa opettelemaan toisen tapoja ja kotkotuksia, varsinkin kun on kokemusta nuoruudesta niistä, joilla oli tarve rajoittaa ja kahlita. Onneksi elämässäni oli myös pitkään kultakimpale, jolle kelpasi juuri sellaisena kuin olen ja tiedän että pärjään yksinkin. Tiedän oman arvoni, eikä sitä yksikään mies enää latista.

Vierailija
47/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee naiset nuorena. Saatte maistaa omaa lääkettä sitten varttuneempana. Hyväksy, että rakkauselämäsi on loppu. Keskity muihin asioihin ja oikeaan elämään. Sieltä saatat jopa löytää miehen itsellesi.

Vierailija
48/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen itseisarvo on saada mies? Mulla ei koskaan ole ollut pakottavaa tarvetta siihen ja silti olen sen saanut. Hyvän sellaisen.

Jos ette yrittäisi niin paljon, ehkä toteutuisi helpommin? Sivusta nähneenä järkyttää, se että tuntuu kelpaavan kuka vaan, kunhan yksin ei tartte olla. Jos ei osaa viihtyä itsekseen, eikä tiedä yhtään mitä elämältä haluaa, osaisiko sitten olla parisuhteessakaan tyytyväinen? Usein ei, aina tuntuu puuttuvan jotain..

Mitäpä minä toisaalta mistään mitään ymmärrän..

Vierailija
49/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Kyllä sitä ylitarjontaa on, seksistä, kun olette valmiita panemaan vaikka mies olisi huono.

Vierailija
50/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jätät suomalaiset miehet ja lähdet ulkomaille, jossa on enemmän sinkkumiehiä. Ei tarvitse kuunnella enää vattuilua sen jälkeen, ainakaan suomen kokoisessa paikassa.

Tämä tai sitten katse nuorempiin miehiin, kuten joku jo ehdottikin. 25-35-vuotiaat tähtäimeen.

Jepajee, eipä siinä muuta sitten kuin että mies suostuu seksiin sen takia että se voisi kerskua kavereille että on saanut puumaseksiä. Sitten se seksi tyrehtyy parin kerran jälkeen koska ei kelpaa vanhempi nainen mihinkään vakavaan. Aika noloa, mutta kai naiset saavat tuonkin jotenkin mielessään väännettyä ylpeyden aiheeksi?

Häh? Eikö tämän ketjun aihe ollut nimenomaan se, että ap oli treffaillut ihmisiä, jotka kerskuivat kyseisellä asialla ja ap kyseli tälle oudolle ilmiölle selitystä palstalta. 

Vierailija
51/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006200188.html

20 vuotialla miehillä ja 50 vuotialla enten seksikumppaneita... Eli kyllähän tuosta voisi päätellä, että kysyntään on 50 vuotiaalla miehelle yhtä paljon kuin 20 vuotiaalle naiselle...

Vierailija
52/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006200188.html

20 vuotialla miehillä ja 50 vuotialla enten seksikumppaneita... Eli kyllähän tuosta voisi päätellä, että kysyntään on 50 vuotiaalla miehelle yhtä paljon kuin 20 vuotiaalle naiselle...

Siis 20 vuotialla naisilla ja 50 vuotialla miehillä...

Vierailija
53/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella tällaisella viennistä kehuskelevalla miehellä ei ole vientiä ollenkaan, mutta he vain sanovat niin, että sinussa heräisi joku outo kilpailuvietti, ja alkaisit haluamaan miestä enemmän.

Vähän sama tilanne kuin jos hakisit työpaikkaa, jonka tiedät olevan haluttu. Teet siis hyvän hakemuksen ja annat itsestäsi parhaan mahdollisen kuvan työhaastattelussa, jotta peittoat muut hakijat.

Miehillä ei tosin niitä muita ”paikan hakijoita” välttämättä ole, mutta tavoitteena on siis se, että nainen alkaa itse ehdottelemaan toisia treffejä jne.

Vierailija
54/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee naiset nuorena. Saatte maistaa omaa lääkettä sitten varttuneempana. Hyväksy, että rakkauselämäsi on loppu. Keskity muihin asioihin ja oikeaan elämään. Sieltä saatat jopa löytää miehen itsellesi.

Näinhän se on. Nykyhetken 40 vuotiaat naiset ovat juuri heitä, jotka ovat tällaisen seksikulttuurin aloittaneet, nyt he niittävät sitä, mitä ovat kylväneet.

Vierailija
55/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella tällaisella viennistä kehuskelevalla miehellä ei ole vientiä ollenkaan, mutta he vain sanovat niin, että sinussa heräisi joku outo kilpailuvietti, ja alkaisit haluamaan miestä enemmän.

Vähän sama tilanne kuin jos hakisit työpaikkaa, jonka tiedät olevan haluttu. Teet siis hyvän hakemuksen ja annat itsestäsi parhaan mahdollisen kuvan työhaastattelussa, jotta peittoat muut hakijat.

Miehillä ei tosin niitä muita ”paikan hakijoita” välttämättä ole, mutta tavoitteena on siis se, että nainen alkaa itse ehdottelemaan toisia treffejä jne.

Tämä tuli itsellänikin mieleen. Ehkä tavoitteena on luoda sellainen mielikuva että ”olen niin huippu ja mahtava mies, kaikki naiset haluavat minut, toimi siis nopeasti jotta saat minut”.

Vierailija
56/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap, tunnistit juuri narsistin joka yritti mukamas viestittää omaa erinomaisuuttaan antamalla sinulle sellaisen kuvan itsestäsi, ettet ole juuri mitään ja sietäisi olla onnellinen kun saat olla tekemisissä moisen eliittimiehen kanssa.

Vierailija
57/75 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen itseisarvo on saada mies? Mulla ei koskaan ole ollut pakottavaa tarvetta siihen ja silti olen sen saanut. Hyvän sellaisen.

Tarve löytää rakkautta, kumppanuutta ja seksiä, koska edellisessä liitossa näitä ei ollut, ei vuosiin. Ja koska en halunnut elää niin vasta 40-vuotiaana. Siksi erosin. Jos tämä ei ole ymmärrettävä syy, niin mikä? Elämältä pitää tavoitella asioita, joista uskoo tulevansa onnelliseksi.

Vierailija
58/75 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on totta?

Jos yhtään katselet netistä SMV-chartteja, eli seksuaalimarkkina-arvokaavioita niin ymmärrät että miehen SMV on tuon ikäisenä KORKEIMMILLAAN.

Totta helvetissä miehellä on vientiä tuossa iässä. Mies vain on rehellinen.

Deal with it.

Juuri näin. Kun mies täyttää viisikymmentä, hyvä haltiatar muuttaa hänet seksuaalista vetovoimaa uhkuvaksi hopeaketuksi  kuin taikaiskusta. Tuossa iässä pakenevasta hiusrajasta tulee naisten silmissä jotain niin uskomattoman seksikästä, vatsakumpareesta varakkuuden signaali ja laskevasta erektiokyvystä haaste, jota kukaan nainen ei vain voi vastustaa.

Vierailija
59/75 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä on motiivi? Ei kai mies voi kuvitella, että naiselle tulee hyvä fiilis kun kuulee olevansa kovassa kisassa keski-ikäisen miehen huomiosta? Että minähän voisin heti saada useamman naisen? Onko kyse halusta loukata naista vai mistä?

Epätoivoista, kun ajattelee, että lähes 50-vuotiaasta Mikki Hiiren raamilla varustetulla älypäälläkin on nuoria tarjokkaita jonoksi asti.

Luulin olevani ihan ok, ja usein kuulen deiteillä kehuja, mutta sitten miehistä ei kuulu. Koska jonossa kai on niin moni muukin.

Särjin juuri sydämeni laastarisuhteessa, jossa mies sanoi, ettei pysty deittailemaan ketään, koska ei ole valmis. Meni päivä, ja mies on taas aktivoinut profiilinsa - jonka väitti vetäneensä pois tämän ”deittiväsymyksen” vuoksi.

Naiset tekee aivan samaa.

Just pari viikkoa sitten oli 2.treffit naisen kanssa ja kun kysyin 3.treffejä niin tuli se perinteinen tekosyypakki "en ole valmis mihinkään uuteen"

ja siellä se tinderin profiili tuli taas vastaan tuon jälkeen.. ei siis ole valmis minun kanssa, jonkun komeamman tyypin kanssa kyllä.

Vierailija
60/75 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on PASKAA 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme