Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies puhuu exästään?

Vierailija
15.11.2019 |

Kyseessä suhde joka kesti muutaman kuukauden erottuaan vaimostaan. Tämä nainen jätti miehen. Olemme seurustelleet vuoden ja hän puhuu välillä tuosta naisesta ja kertoo hänestä ja mitä tekivät yhdessä.

Matkustimme lomamatkalle. Tiesin hänen käyneen siellä kohteessa kerran aiemmin. Siellä hän kertoi missä oli saarella liikkunut, mistä vuokrannut auton, mitä oli tehnyt jne.

Sitten eräänä iltana hän sanoi jotenkin ylpeän oloisena että "niin olin sen naisen kanssa täällä".

Minulta meni maku koko lomamatkaan.

En ole mustasukkainen ja jokaisella on menneisyytensä. Mutta sitä en ymmärrä MIKSI hän kertoo minulle näitä asioita??

Onko hänellä tunteita vielä tai käsittelemättömiä asioita päässään?

Mitä teen? :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo kuullostaa siltä, että mies ei ole kovinkaan rakastunut sinuun. Ei jatkoon.

Vierailija
2/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa sosiaalisilta taidoiltaan yksinkertaiselta. Oli tunteita tai, pitäisi olla tilannetajua pitää mölyt mahassaan. Opeta sitä hoksaamaan tai vaihda miestä. Voithan hoksauttaa, että se ihanuus teki hänestä exän ja kohta teet sinäkin, jos tuo tapa ei katoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän vastasi, kun kysyit häneltä, miksi hän kokee tarvetta kertoa sinulle?

Vierailija
4/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta, miehellä on myös menneisyys. Jos siitä ei jatkuvasti jauha, niin mitäpä sitä miettimään. Teitte reissun paikkaan jossa hän oli käynyt eksänsä kanssa, mutta teitte varmaankin paljon omia uusia muistoja.

Vierailija
5/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo kuullostaa siltä, että mies ei ole kovinkaan rakastunut sinuun. Ei jatkoon.

Sipuleita kuullotetaan pannulla, ihminen kuulostaa joltain. Verbiä kuullostaa ei ole olemassakaan.

Vierailija
6/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Porvoolaiselta mieheltä. :( Juokse ap!

Vierailija
7/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mies oli ihastunut naiseen ja meni naimisiin. Sitten hän ihastui toiseen naiseen ja kuinvaimo jätti ja sitten sekin nainen jätti. Sinä olet laastari. JSSAP

Vierailija
8/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh. Minä en ole exästäni kertonut miehelleni varmaan ensimmäiseen 15 vuoteen. Toki hän tiesi että sellainen kuin ex on olemassa, mutta mitä muuta hittoa olisin hänestä kertonut? Sen ekan 15 vuoden jälkeen tuntui jo että jotain satunnaista kommenttia voi heittää, kun asiasta on niin kauan.

Vierailija
9/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi jotain kesken eikä alyä purnata ittekseen, tai ei keksi muuta puhuttavaa paikasta. En kyl ite menis lomalle uuden kanssa missä on menneisyyttä jos pitäis menneitä muistella, kun on noita paikkoja maailmassa aika paljon.

Vierailija
10/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi jotain kesken eikä alyä purnata ittekseen, tai ei keksi muuta puhuttavaa paikasta. En kyl ite menis lomalle uuden kanssa missä on menneisyyttä jos pitäis menneitä muistella, kun on noita paikkoja maailmassa aika paljon.

Minä olen käynyt nykyisen puolisoni kanssa kohteessa, jossa noin 20 vuotta sitten kävin silloisen seurustelukumppanini kanssa. Ihan siksi, että 20 vuoden jälkeen siltä kohteelta haki ihan erilaisia asioita. En missään vaiheessa muistellut edellistä reissuani/seuralaistani. Sen puolisoni tiesi, että minulle se oli tuttu kohde pitkän ajan takaa, mutta ei hän ole koskaan kysellyt muutenkaan, kenen kanssa olen missäkin käynyt.

Vierailija
11/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee se leipä elättää. Aina naiset haluaa tuollaisia moukkamaisia miehiä, mutta me kunnolliset ei kelvata kenellekään, meillä sentään on jotain käytöstapoja ja sivistystä, emmekä ole tuollaisia moukkia. Onko hänellä jykevä leuka ja onko jän nis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi