Miehen kehuskelu nettideiteillä
Olen 41-vuotias nainen ja alkanut deittailemaan eroni jälkeen. Kesti tovi tajuta karu totuus: Hyviä ikäisiäni naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Turha haaveillakaan oman ikäisestä miehestä, koska he hakevat 25-35-vuoriaita.
Olen ollut deiteillä 5-10 vuotta vanhempien miesten kanssa. Useasti mies on kehunut, että olen positiivinen yllätys ja kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Kehuminen on kai hyvä merkki. Mutta mitä ihmettä käy miehen mielessä, kun käy deiteillä
kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä.
Ei todella nosta omia fiiliksiäni tuollaiset puheet. Onko tarkoitus loukata, näpäyttää tms.? Ja miksi ihmeessä?
Kommentit (75)
Olen törmännyt samanlaisiin miehiin treffisivustoilla kun sinä. Luule että jotenkin he haluavat boostata omaa egoaan...ja valitettavasti aivan turhaan. Osa miehistä luulee olevansa taivaan lahja yksinäiselle naiselle, ei kyllä ole mitään syytä kun miehen ulkonäkö on kuin petolinnun p*rse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kun käy deiteillä kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä."
Kai tuossa kohtaa ymmärrät vastata, että "No kiva, heistä varmaan löytyy sopiva." Ja poistua sisäänpäin naureskellen?
Näin teenkin. Mutta haluaisin vaan ymmärtää, mikä on logiikka?
Logiikka on se, että he ovat yksinkertaisesti täynnä itseään. Eivät he ajattele loukkaavansa sinua. He ajattelevat ainoastaan, että a) he ovat loistoyksilöitä, ja b) koko maailman täytyy kuulla se
No tämä. Olen kohdannut vastaavaa käytöstä, nuoremmat miehet tekevät myös samaa. Myös ne miehet joista heti näkee, ettei muuten varmasti ole vientiä. Mikäli tarkoituksena on lisätä kiinnostusta, menee pahasti pieleen.
Ap on mies koska itse kun olen deittaillut 40 vuotiaana niin suurin osa tyrkyllä olevista on ollut 3-15 vuotta nuorempia. Yhdenkään itseäni vanhemman kanssa en ole ulkona käynyt koska sellaiset ei itseään tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies koska itse kun olen deittaillut 40 vuotiaana niin suurin osa tyrkyllä olevista on ollut 3-15 vuotta nuorempia. Yhdenkään itseäni vanhemman kanssa en ole ulkona käynyt koska sellaiset ei itseään tarjoa.
Olen itsekin käynyt yhden 3 v nuoremman kanssa treffeillä. Tykkäisin näistä nuoremmista, mutta yleensä ovat lapsettomia, jos sinkkuja ovat. Esim. 38 v akateeminen mies on yleensä tuossa iässä pikkulasten isä. Ero tulee yleensä vasta kun lapset hieman isompia. Haen miestä, jolla on lapset jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kesti tovi tajuta karu totuus: Hyviä ikäisiäni naisia on paljon enemmän kuin miehiä.
Väärin.
Miksi tätä virheellistä käsitystä miesten ja naisten lukumääristä pidetään yllä! Yli 55-vuotiaissa alkaa olla hiukan enemmän naisia. 40-vuotiaitten ikäluokissa on miesenemmistö. Eli kyllä se on nainen, joka voi halutessaan valita nuoremman. Itse kävin kolme vuotta sitten tuollaisen kehuskelijan kanssa treffeillä. Totesin parin tapaamisen jälkeen, ettei kiinnosta. Tietääkseni mies on vieläkin sinkku. Itse aloin seurustella 2 kuukautta niiden treffien jälkeen itseäni hiukan nuoremman miehen kanssa. Miehet ilmeisesti luulevat, että eron jälkeen niitä naisia tulvii kaikkialta. Totuus on karu.
Voi voi laitoin kerran tinderin eri aasian maihin kokeilumielessä. Tuli satoja mätchejä hottis parikymppisiltä muijilta.
Nyt sitten oon yhtä nirso nirppanokka kun te naiset olitte silloin joskus parikymppisinä kun tiedän ettei tarvii mihinkään vähään tyytyä. Toki suomessakin saan paljon mätchejä yli 15v nuoremmilta mutta laatu on vähän niin ja näin. Ehkä joku päivä natsaa joku hyvä.
Sen minkä taakse jätätte muijat sen edestänne löydätte. Ehkä kannattaisi miettiä vähän uudestaan tota teidän "oon tyly kaikille miehille koska se on mun oikeus" ajatusmaailmaa.
t. M47
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä virheellistä käsitystä miesten ja naisten lukumääristä pidetään yllä! Yli 55-vuotiaissa alkaa olla hiukan enemmän naisia. 40-vuotiaitten ikäluokissa on miesenemmistö. Eli kyllä se on nainen, joka voi halutessaan valita nuoremman. Itse kävin kolme vuotta sitten tuollaisen kehuskelijan kanssa treffeillä. Totesin parin tapaamisen jälkeen, ettei kiinnosta. Tietääkseni mies on vieläkin sinkku. Itse aloin seurustella 2 kuukautta niiden treffien jälkeen itseäni hiukan nuoremman miehen kanssa. Miehet ilmeisesti luulevat, että eron jälkeen niitä naisia tulvii kaikkialta. Totuus on karu.
Kyllähän tuo ap:n kertomus ihan totta on. Ei löydy montaa hyvää sinkkumiestä vanhemmista ikäluokista ja kilpailu niistä on veristä. Tunnen montakin tuollaista tinder karkkikauppa tapausta jotka vain pyörittävät montaa naista samaan aikaan eikä ole mitään aikomusta sitoutua.
Jos löytyy joku komea ja kunnollinen mies niin eipä kannata päästä menemään vaikka ikäeroa olisi sen 20v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kun käy deiteillä kehuskelemaan, että vientiä olisi. Että juuri hänen ikäisensä mies on niin haluttua kamaa, että oksat pois. Eräs mies deiteillä sanoi suoraan, että minun ikäisistäni naisista on ylitarjontaa ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä."
Kai tuossa kohtaa ymmärrät vastata, että "No kiva, heistä varmaan löytyy sopiva." Ja poistua sisäänpäin naureskellen?
Logiikka on se, että he ovat yksinkertaisesti täynnä itseään. Eivät he ajattele loukkaavansa sinua. He ajattelevat ainoastaan, että a) he ovat loistoyksilöitä, ja b) koko maailman täytyy kuulla se
No tämä. Olen kohdannut vastaavaa käytöstä, nuoremmat miehet tekevät myös samaa. Myös ne miehet joista heti näkee, ettei muuten varmasti ole vientiä. Mikäli tarkoituksena on lisätä kiinnostusta, menee pahasti pieleen.
Kyllä tuo niksi toimii jos mies on edes jotenkuten komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesti tovi tajuta karu totuus: Hyviä ikäisiäni naisia on paljon enemmän kuin miehiä.
Väärin.
Niin, miesten mielestä tuon ikäinen nainen ei ole "hyvä", jokunen 0.1% lapsettomia kim kardashianeja lukuunottamatta.
Miesten tarve rehennellä mm. rahalla on mielestäni surkuhupaisaa.
Mitä minä teen sillä tiedolla, millainen auto hänellä on, paljonko omakotitalo maksoi tai mitä hän tienaa?
Koomisia kommentteja.
Eiköhän miehellä olisi jo puoliso, jos tunku hänen luokseen on niin valtavaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi voi laitoin kerran tinderin eri aasian maihin kokeilumielessä. Tuli satoja mätchejä hottis parikymppisiltä muijilta.
Nyt sitten oon yhtä nirso nirppanokka kun te naiset olitte silloin joskus parikymppisinä kun tiedän ettei tarvii mihinkään vähään tyytyä. Toki suomessakin saan paljon mätchejä yli 15v nuoremmilta mutta laatu on vähän niin ja näin. Ehkä joku päivä natsaa joku hyvä.
Sen minkä taakse jätätte muijat sen edestänne löydätte. Ehkä kannattaisi miettiä vähän uudestaan tota teidän "oon tyly kaikille miehille koska se on mun oikeus" ajatusmaailmaa.
t. M47
Hupaisinta on, ettet itse käsitä edellisen tekstisi huvittavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia sitten oottekin sinkkuja. Luulette että teillä on varaa joihinkin koppaviin heitoihin. Miehenä voin sanoa että kyllä niitä mätchejä tullut on ihan oikeesti satoja. Eipä tuohon muuta tarvii kuin laittaa ikähaitarin 30v+ niin helposti saa 10-20 mätchiä per sata muikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeidenkaan kohdalla se ei lisää kiinnostusta vaan herättää lähinnä epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ap:n kertomus ihan totta on. Ei löydy montaa hyvää sinkkumiestä vanhemmista ikäluokista ja kilpailu niistä on veristä. Tunnen montakin tuollaista tinder karkkikauppa tapausta jotka vain pyörittävät montaa naista samaan aikaan eikä ole mitään aikomusta sitoutua.
Jos löytyy joku komea ja kunnollinen mies niin eipä kannata päästä menemään vaikka ikäeroa olisi sen 20v.
Kommenttisi edustaa puolitotuuksia. Jos tuosta kommentistasi muuttaa miehet naiseksi ja naiset mieheksi niin sehän pitää samalla lailla kutinsa.
Ei löydy montaa hyvää sinkkunaista vanhemmista ikäluokista koska kilpailu on niistä veristä. Tinderin kauppalistaa pitää moni nainen jossa he pyörittävät montaa miestä yhtä aikaa ja varasijoillakin on iso määrä miehiä odottamassa pyöritykseen pääsyä. Ei näillä naisilla ole aikomustaan sitoutua.
Ihmeellinen tapa ajatella kun syyllistetään yksi sukupuoli ja unohdetaan että oman sukupuolen edustajat kuitenkin käyttäytyvät juuri samalla tavalla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M47
Hupaisinta on, ettet itse käsitä edellisen tekstisi huvittavuutta.
Joo, tiedän kyllä hyvin miten te akat maallaatte mielessänne noi aasialaiset naiset. Eipä siinä mitään kun totuus on erilainen, moni tuttu kun on ihan onnellisesti aviossa sellaisten kanssa. Ihan töissä nuo viihtyvät joten jos rahaa menee niitten sukulaisille niin se on niitten omasta pussista.
Itse vietän sinkkumiehen elämää seksillä noitten niin ja näin laatuisten suominaisten kanssa ja otan sitten kun kyllästyn jonkun lapsettoman nuoren muijan aasiasta.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi edustaa puolitotuuksia. Jos tuosta kommentistasi muuttaa miehet naiseksi ja naiset mieheksi niin sehän pitää samalla lailla kutinsa.
Ei löydy montaa hyvää sinkkunaista vanhemmista ikäluokista koska kilpailu on niistä veristä. Tinderin kauppalistaa pitää moni nainen jossa he pyörittävät montaa miestä yhtä aikaa ja varasijoillakin on iso määrä miehiä odottamassa pyöritykseen pääsyä. Ei näillä naisilla ole aikomustaan sitoutua.
Ihmeellinen tapa ajatella kun syyllistetään yksi sukupuoli ja unohdetaan että oman sukupuolen edustajat kuitenkin käyttäytyvät juuri samalla tavalla.
Yksi iso aukko löytyy sun kertomuksesta. Mies siirtyy vain nuorempiin ikäluokkiin jos omasta ei löydy hyviä. Toki, monet siirtyvät vaikka niitä löytyisikin.
Ja nuo naiset jotka eivät halua sitoutua ovat aina sattumoisin sellaisia joilla on joku tosi paha deal breaker vika jonka takia eivät kelpaa kellekään parisuhteeseen. Se ettei ole aikomusta sitoutua on vaan sellainen tarpeellinen valhe jonka itsellensä kertovat kun eivät halua kohdata ne realiiteetit omista vioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeidenkaan kohdalla se ei lisää kiinnostusta vaan herättää lähinnä epävarmuutta.
Tuo on ihan tutkittu juttu ja olen huomannut itsekin sen toimivan itsekin joten ihan sama mitä väität.
https://www.independent.co.uk/life-style/women-men-relationships-more-a…
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso aukko löytyy sun kertomuksesta. Mies siirtyy vain nuorempiin ikäluokkiin jos omasta ei löydy hyviä. Toki, monet siirtyvät vaikka niitä löytyisikin.
Ja nuo naiset jotka eivät halua sitoutua ovat aina sattumoisin sellaisia joilla on joku tosi paha deal breaker vika jonka takia eivät kelpaa kellekään parisuhteeseen. Se ettei ole aikomusta sitoutua on vaan sellainen tarpeellinen valhe jonka itsellensä kertovat kun eivät halua kohdata ne realiiteetit omista vioistaan.
Auts :D Ei osunut minuun kommentisi mutta ehkäpä johonkin muuhun :)
Joo mutta tuo kommenttisi alku kyllä edustaa ihan faktaa ja edustaa ehkäpä näiden palstan "ikä-trollien" leivän menetystä normielosta. Asiahan on juuri noin ettei oikeasti sillä iällä ole merkitystä. Miehiseltä kannalta katsottuna ei niitä "hyviä" löydy. Ihan sellainen normaali nainen joka omaa hyvän puolison ominaisuudet ei pysy sinkkuna ja siihen ei liity ikä vaan se että hän poikkeaa muista elämänarvoiltaan jne.
Mahdolliset urputtajat voi sitten ihan rauhassa googletella mitä kaikkea kuuluu hyvään parisuhteeseen ja sieltä päätellä minkälaisia naisia pidän "hyvänä" :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jotkut naiset kuolaavat miehiä, joilla on vientiä. Esim. jos mies on eroamassa niin se seuraava kannattaa etsiä ennen eroa, koska eron jälkeen miehen "arvo" putoaa pohjamutiin. Mutta luulisi, että tuon ikäinen jo tietää, että kunnon naisilla on parempi maku.