Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok epäillä tyttöystävää koko ajan?

Vierailija
15.11.2019 |

Pettämisestä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska minulla ei ole tyttöystävää vaikka olen tuhmamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siitä kärsit sekä sinä että tyttöystävä.

Vierailija
4/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin luonnollista ja perusteltua, tokikaan ei mielenterveyden kannalta kauhean hedelmällistä. Kannattaa dumpata mokoma pettäjä.

Vierailija
5/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sairaus, siihen voi hakea apua. Parisuhteen perusta on luottamus ja sitä ei silloin suhteessa ole, jos koko ajan epäilee toisen pettävän.

Vierailija
7/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen epäilevä ää*iö joutaisi upottaa jonnekin ja unohtaa se sinne. Ei jatkoon, ei. Pienim*nainen mulkvisti potee vaan omaa riittämättömyyttään.

Vierailija
9/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee sinut ja tyttöystäväsi onnelliseksi, tuottaa teille iloa ja antaa voimia arkeen. Koska niin parisuhteen kuuluisi toimia; olla ilon ja voimien lähde, jonka avulla jaksaa arjen, työt, opiskelun jne.

Vierailija
10/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eiköhän se osoita että luottamusta toiseen ei ole joten ei jatkoon.

Itsekkin tapailin yhtä neitokaisia joka kaikenpuolin ihana, mutta jokin kyseisessä henkilössä oli vaan semmoista etten pystynyt luottamaan etteikö pettäisi mua, joten eipä siitä pidemmän päälle mitään sitten tullut.

Ja ennenkun pullansyöjä mammat tulee tuomitsemaan, niin ei, en ole sairaalloisen mustasukkainen, toi oli ainoa noin kymmenestä seurustelusuhteesta jossa tommosia tuntemuksia ollut.

Vierailija
11/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla järkevää syytä epäillä häntä pettämisestä? Mikä tämä järkevä syy on?

Vierailija
12/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin tapailin yhtä neitokaisia joka kaikenpuolin ihana, mutta jokin kyseisessä henkilössä oli vaan semmoista etten pystynyt luottamaan etteikö pettäisi mua, joten eipä siitä pidemmän päälle mitään sitten tullut.

Ja ennenkun pullansyöjä mammat tulee tuomitsemaan, niin ei, en ole sairaalloisen mustasukkainen, toi oli ainoa noin kymmenestä seurustelusuhteesta jossa tommosia tuntemuksia ollut.

Et sitten osannut yhtä ainoaa kommenttia kirjoittaa ilman että tölväiset lukijoita? Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
13/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin sinkku kuin epäiilsin kumppaniani, jostain yhtenään. En voisi elää jatkuvasti epäillen toista ja/ tai hänen tekemisiään, enkä niin, että hän (kumppanini) epäilisi minua jatkuvasti. Voi olla, että olen jonkun mielestä sinisilmäinen hölmö, mutta mieluummin olen sinisiömäinen hölmö kuin ainakin lähellä vainoharhaista joka ei ikinä uskoisi tai luottaisi  kehenkään

Sinkkumies

Vierailija
14/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäpä luulet? Onko ok? Sulla on kuule jätkäpätkä vielä paljon työskenneltävä itsesi kanssa.

Vierailija
15/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut yhtä ainoaa kommenttia kirjoittaa ilman että tölväiset lukijoita? Tuliko hyvä mieli?

Tuli, koska tiedän minkälainen ristiinnaulitsemis ketju tästä tulossa mammojen osalta.

Vierailija
16/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aihetta?

Vierailija
17/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli, koska tiedän minkälainen ristiinnaulitsemis ketju tästä tulossa mammojen osalta.

Ai olet sitä mieltä, että täältä tulisi yläpeukkuja, jos joku nainen kertoisi koko ajan epäilevän aiheetta miestään pettämisestä?

Vierailija
18/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai olet sitä mieltä, että täältä tulisi yläpeukkuja, jos joku nainen kertoisi koko ajan epäilevän aiheetta miestään pettämisestä?

Kyllä, sullakin lähtökohtainen olettamus että aloittaja AIHEETTA epäilee, sitähän ei muut tiedä paitsi se seurustelukumppani

Vierailija
19/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi käydä niinkin että kun tarpeeksi pitkään epäilet aiheettomasti, niin tyttis saa tarpeekseen ja lopetta suhteen vieraan sängyn kautta, sanoo että sait sen mitä halusitkin.

Vrt jos suhteessa jatkuvasti toitotetaan toiselle kuinka pska se on ja tekee kaiken väärin, niin jossain vaiheessa se luovuttaa eikä edes yritä olla hyvä ja ihana.

Kannattaa puhua epävarmuuksistaan ja miettiä, mistä ne pohjimmiltaan johtuu. Kannattaa antaa sille toiselle hyvää palautetta ja kasvattaa positiivisen kritiikin kautta sitä hyvää ja kaunista, niin saat sitä takaisinkin. Etkö koe olevasi tarpeeksi hyvä? Miksi et olisi uskollisuuden arvoinen?

Aiheeton mustasukkaisuus ja epäily karkottaa puolison jossain vaiheessa varmasti, ei sitä kukaan jaksa. Suhde on pahasti vinksahtanut jos koko ajan joutuu olemaan varpaillaan ja puolustamaan itseään.

Tee töitä itses kanssa.

Vierailija
20/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sullakin lähtökohtainen olettamus että aloittaja AIHEETTA epäilee, sitähän ei muut tiedä paitsi se seurustelukumppani

Kyllähän se kävi selville aloittajan monisanaisesta aloituksesta. Eipä näkynyt sanaakaan epäilyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän