Minkä väriset keittiökaapit ovat aina " muodissa" ?
Eli taloa rakennetaan ja vaikka vielä ei ole pitkään aikaan ajankohtaista kaappien tilaaminen niin suunnitelmaa olen jo laatimassa. Haluaisin ajattoman näköisen keittiön, joka on raikas ja mielellään vaalean sävyinen. Keittiö ja olohuone ovat yhtenäisiä, tosin leivinuuni ja pieni seinänpätkä rajaavat keittiötä hieman omaksi tilakseen, joten ihan avoinainen tila ei siis ole. Mutta totta kai olohuoneessa ja keittiössä tulee olla yhteinäinen linja. Olisiko jollakin jotain vinkkejä suunnitteluun? Kaikki ideat otetaan ilolla vastaan. ( Leivinuuni tulee tiilistä, mutta väriä ei ole vielä päätetty. Ainakaan siitä ei tule tiilenpunainen. )
Kommentit (10)
Pähkinän värisillä rungoilla ja näkyvät päädyt tätä samaa pähkinää.
Rusehtavat kivitasot ja rosterikoneet. Näyttää tyylikkäältä, muttei siltä että olisivat jo 5v:n päästä ihan out!
MEkin tilasimme valkoisen keittiön tammitasolla, ja on varmaan pitkään hyvä. Voi piristää sitten tekstiileillä ja kodinkoneilla.
Meillä vaniljan valkeat ja saman väriset laittaisin uuteen taloon jos rakantaisimme.
Kiilto on tän päivän juttu, mattavalkoista on ollut ja tulee aina olemaan.
Vanilja näyttää helposti likaiselta... Naapurin valmistaloon olivat epähuomiossa laittaneet valkoiset rungot ja vaniljaiset ovet :O
Sehän on ihan hyvä yhdistelmä! Ja vanilja ei näytä likaiselta paitsi jos on oikeesti paskainen...
Vierailija:
Naapurin valmistaloon olivat epähuomiossa laittaneet valkoiset rungot ja vaniljaiset ovet :O
Muuta väriä olen ajatellut sitten tuoda tekstiileillä ja kasveilla. Eiköhän tämä tästä ala hahmottua.
ap
jotkut hienot kermanvaaleat tai vaniljanväriset kaapit, joiden keskellä sitten jököttää vitivalkoinen jääkaappi tai liesi...
tapellut olen monta vuotta sen ongelman kanssa, vaalea puu on varmaan paras jos vaaleasta pitää.
Vierailija:
jotkut hienot kermanvaaleat tai vaniljanväriset kaapit, joiden keskellä sitten jököttää vitivalkoinen jääkaappi tai liesi...
Ne on aina muodissa eikä niihin kyllästy kuten esim. vihreeseen...