Teräsniska pessyt hiukset viimeksi viime viikon tiistaina
Instassa kertoo.
Ei kyllä näytä siltä, toimiiko juuren kreppaus oikeasti noin hyvin?
Kommentit (27)
Eli tukkaa kerkiää krepata mutta ei pestä. Just. Ja kävellenkö se kulkee, kun on ollut tien päällä (oulu-jyväskylä) jo pari viikkoa..
Ainakin tuossa kuvassa näyttää kuin olisi humpsauttanut perunajauhot päänahkaansa. Miten sitten lie livenä.
Näitkö Suvi-rouvan suihkussa, jos kerran tiedät milloin hän on hiuksensa pessyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset on siitä hauska tapaus, että kun harjoitat hiuspohjaa se enää likaannu.
Höpö, höpö! Aivan täyttä pötyä. Harjoittaa hiuspohjaa... ei jumalauta. Ei se hiuspohja sentään mikään koira ole. Voi luoja teitä hörhöjä.
Oletko koittanut? se ei toimi tosin heti joten sitä on paras koittaa vähän pidemmän loman aikana.
Minä yritin työttömyyden aikana yli vuoden ”totuttaa” hiuksia pidempään pesuväliin. Ei mitään vaikutusta, yhtä nopeasti rasvoittui kuin ennenkin. Ihan pötyä tuo, että hiukset voi totuttaa johonkin.
Eikö ne kuivashampoot vasta kutitatin siellä paskaisessa päänahassa?
Henny Harjusolan videolla oli lähikuvaa Suvin päänahasta. Pakko sanoa, että etoi. Ei ollut vain rasvainen vaan hyvin, hyvin hilseinen. Ei ihme, että Malassezia-sieni kasvaa ja voi hyvin, jos ei pese päänahkaa.
Itse pesen vain kerran viikossa shampoolla, muulloin käytän kuivashampoota. Tukka on hyväkuntoinen toisin kuin ennen.
Ihan kampaajani avustuksella ryhdyin pidentämään pesuvälejä. Aluksi joka toinen päivä ja viimeisen vuoden olen tosiaan pessyt tukan vain kerran viikossa. Näin jatkan.