Teräsniska pessyt hiukset viimeksi viime viikon tiistaina
Instassa kertoo.
Ei kyllä näytä siltä, toimiiko juuren kreppaus oikeasti noin hyvin?
Kommentit (27)
Yök. Varmaan komeat talit päänahassa haiskahtamassa ja kutittamassa. Turha sitten selittää, ettei ole. Sitä ei kukaan usko.
Hiukset on siitä hauska tapaus, että kun harjoitat hiuspohjaa se enää likaannu.
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö! Aivan täyttä pötyä. Harjoittaa hiuspohjaa... ei jumalauta. Ei se hiuspohja sentään mikään koira ole. Voi luoja teitä hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Ei se talineritys katoa, vaikka olisit loppuikäsi pesemättä. Itse varmaan tulet immuuniksi sille hajulle ja paskalle, mutta muut kyllä huomaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö! Aivan täyttä pötyä. Harjoittaa hiuspohjaa... ei jumalauta. Ei se hiuspohja sentään mikään koira ole. Voi luoja teitä hörhöjä.
Oletko koittanut? se ei toimi tosin heti joten sitä on paras koittaa vähän pidemmän loman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Ei se talineritys katoa, vaikka olisit loppuikäsi pesemättä. Itse varmaan tulet immuuniksi sille hajulle ja paskalle, mutta muut kyllä huomaavat.
Kuinka pitkään olet koittanut?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu samaan kategoriaan kuin se ettei hampaat tunnu enää likaisilta kun tarpeeksi kauan on pesemättä.
Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Varmaan komeat talit päänahassa haiskahtamassa ja kutittamassa. Turha sitten selittää, ettei ole. Sitä ei kukaan usko.
Kaikki uskovat, joilla ei ole päivittäisen hiustenpesun aiheuttamaa taliköhnärokahtumaa kuten sinulla.
Hankkikeepa jootilaat hylykijöt eläämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini sairastui masennukseen, lähes eristäytyi kotiinsa ja pesi parin vuoden ajan hiuksia tosi harvoin, välillä meni kuulemma jopa 4 viikkoa pesuväleissä. Ei todellakaan auttanut :D Hiukset näytti ja tuntui rasvaiselta, ja päänahassa oli kunnon kanahka. Kesti kuulemma kauan toipua siitä, ja päänahka oireili pitkään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini sairastui masennukseen, lähes eristäytyi kotiinsa ja pesi parin vuoden ajan hiuksia tosi harvoin, välillä meni kuulemma jopa 4 viikkoa pesuväleissä. Ei todellakaan auttanut :D Hiukset näytti ja tuntui rasvaiselta, ja päänahassa oli kunnon kanahka. Kesti kuulemma kauan toipua siitä, ja päänahka oireili pitkään sen jälkeen.
Olisikohan tuossakin sitten eroja. itse olen koittanut ja myös ystäväni. Nyt, kun pesen taas hiuksia koko ajan lioittuvat kyllä nopeasti.
Olen myös koittanut pesua ruisjauhoilla. toimii hyvin, mutta niitä pitää kyllä harjata pois aikalailla.
Surullisinta tässä on se, että periaatteessa hyvä laulaja Suvi Teräsniska ei enää omalla urallaan pärjää. Lauleskelee nykyään Olli Lindholmin biisejä, tunkee lööppeihin Ollin kustannuksella ja kun ei enää muuta keksi, selostaa miten paskaiset hiukset ovat. Yök.
Oliko siis Nenäpäivässä likaisella tukalla?
siis puolitoista viikkoa sitten pessyt ne? Nytkin on kotona niin ei varmaan kauhea vaiva olisi pestä ne ja laittaa vaikka nutturalle kuivamaan.
Ketä kiinnostaa? Rahan keruu vaahtoomista.
Oliko sokerifirma tai eräs automerkki mainittu myös instassa?
Arvasin että tästä tulee keskustelu :D