Miten naiset käy juhlamekossa pissalla ottaako ne koko mekon pois
Kommentit (31)
Minun mekot on aina olleet avoimia alahelmasta.
Mekkoa ei tarvitse ottaa kokonaan pois. Haalari tarvii.
Samalla lailla kuin arkimekossakin.
Vai tarkoittaako ap leveähelmaisia vannehameita, joita joskus nökee esim hääpuvuissa? Vanteiden kanssa vi olla vaikea istua pöntölle, mutta se onnistuu kyllä jos menee pöntölle kasvot vesisäiliötä kohti.
Riippuu mekosta. Kaverilla, jonka kaasona olin, oli sellainen muhkea puku vannealushameella. Häntä piti 2 ihmisen auttaa vessassa. Toinen piteli hametta ja toinen auttoi housujen kanssa ja kyllä, pyyhkimisessä myös.
Mutta vähemmä muhkeissa juhlamekoissa ei ole ongelmia. Helma ylös, housut alas, toimita asia, nosta housut ja laske helma.
Venäjän keisarinnalla oli aikoinaan paksu kerros kankaita pöksyissään. Sinne sai huoletta laskea tuotokset, jos ei alusastialle just päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Minun mekot on aina olleet avoimia alahelmasta.
hauska yhteensattuma, niin mullakin :D
Varmaan seisovat hajareisin pöntön ympärillä ja lorottavat
Vierailija kirjoitti:
Vain AV:lla
Jos Jonne kysyisi tuota uli laudalla, se saisi turpiinsa pahemmin kuin täällä. Eikä siellä kukaan osaisi vastata.
Jos on body päällä homma hankaloituu. Siis sellainen jossa ei neppareita alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoittaako ap leveähelmaisia vannehameita, joita joskus nökee esim hääpuvuissa? Vanteiden kanssa vi olla vaikea istua pöntölle, mutta se onnistuu kyllä jos menee pöntölle kasvot vesisäiliötä kohti.
Ihan voi kyllä normaalisti istua, outo mimmi.
Kas ettei poika ihmettele samantien sitä, miten naiset muutenkaan pystyvät pissaamaan ilman pissaletkua.
Siistimmin kuin sinä, poika.
Minä en aikanaan edes yrittänyt hääpuvun kanssa. Selvisin yksinkertaisella konstilla: en juonut mitään niin ettei tarvinnut käydä vessassa. Onneksi häät oli syksyllä, kesähelteellä ei ehkä olisi selvinnyt juomatta.
Itse ainakin onnistuin käymään vannehameen ja laahuksen kanssa ihan yksin vessasa, jopa humalassa.
Ohuen mekon läpi voi kusta ihan huoletta.
Jos on alushame, sellainen tiukka, täytyy se muistaa laskea, ettei jää vyötärölle makkaralle.
Oletko mies?