Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisien puolisoita paikalla..?

Epätoivoinen
15.11.2019 |

Onko poliisien puolisoita linjoilla? Haluaisin kuulla teidän kokemuksia siitä millaista perhe-elämä ja parisuhde poliisin kanssa on. Ymmärrän toki ettei voi yleistää mutta itse koen tämän jotenkin äärettömän raskaana.. :( Meillä on yksi lapsi, 5-vuotias. Alan jotenkin olla kaikkeen ihan loppu. Siihen että hän ei koskaan ole paikalla. Olen aina vastuussa kaikesta. En voi suunnitella mitään koska työt osuu aina päällekkäin. En tunne hänen työkavereita ja hän onkin sitä mieltä että ei ole normaalia että teen niin ison numeron siitä etten tunne heitä. Kuulemma kukaan muukaan puoliso eikä tyttöystävä ole ollut kiinnostunut.. Koen jatkuvaa epävarmuutta kaikesta. Töissä ei voi mennä käymään että saisi nähdä ne työkaverit. Ym.. Ehkä vika onkin sitten minussa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on enskari enkä tunne sen työkavereita. Eikä mulla ole tarvetta mennä sen työpaikallekaan :D

Vierailija
2/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee hyvin. Poliisipuolisoni ottaa aina "lahjoja". Nyt on maksettu mökki.

Ja Sveitsissä hiukan sitä ylimääräistä rahaa.

Palkka on pieni, mutta edut ovat ruhtinaalliset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siellä muuten haluaisi käydä, mutta haluaisin kyllä tietää kenen kanssa mies tekee töitä. :)

Vierailija
4/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tunne puolisoni työkavereita eikä puolisoni mun työkavereitani. Miksi pitäisi tuntea? Ei tosin olla poliiseja.

Vierailija
5/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä pitäisi tuntea puolison työkaverit? Kuulostaa kontrollilta ja roikkumiselta.

Vierailija
6/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on poliisi eikä oo kyllä tullut mieleenkään mennä vaatimaan et saisin tutustua sen työkavereihin. Töissä ollaan paljon ja on viikkoja kun heitetään vaan yläfemmat ovella. Mut otetaan sit vastaavasti lomia niin et saadaan olla kaikki yhdessä.

Vaimo on poliisi ja minä ensihoitaja. Lapset 3 ja 5v.

N28

Vierailija
7/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolison työkavereihin pitäisi tutustua? Kyllä saisi pitkiä katseita jos joku mun työkavereista rahtaisi puolisonsa töihin tutustumaan..

Vierailija
8/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on poliisi ja minä virka-aikaan töissä. Ei tunneta kumpikaan toisen työkavereita. Vaimon työ ei haittaa yhtään, minä vien ja haen lapset hoidosta ja kokkaan illalla. Koti-iskänä on mahtavaa, meillä on pojat vielä, niin saadaan pikkuäijien kanssa viettää omaa aikaa, kun äiti on töissä. Hänellä on sitten joskus vapaata viikolla. Mikä sun ongelma on? Oletko mustis? Miksi?

Vierailija
9/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä myöntää olevani mustis. Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä enkä ole koskaan tutustunut hänen työkavereihin enkä liiemmin muihinkaan kavereihin. Ei minun niitä tuntea tarvitse, kiva olisi edes tietää kenen kanssa hän tekee töitä.

Ehkä joskus tulee kutsu illanviettoon tms - olisi kiva tutustua ihmisiin. Muutettiin tosiaan miehen työn perässä ja oltiin ajateltu että saataisiin yhteisiä kavereita töistä jne. Mutta ei.

Vierailija
10/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tröllihän tämä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jotain jenkkisarjoja ja kuvitellut, että Suomessakin poliisit perheineen olisivat yhtä onnellista ja iloista yhteisöä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän