Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden kommenttiosioiden kommentoijat...

Vierailija
15.11.2019 |

Ovatko ihan normaalijärkisiä? Otetaan esimerkiksi vaikka joku juttu naisen muuttuneesta kropasta. Sitten alla joku "Markku Viinanen" kirjoittaa "kyllä nainen on kaunis semmotteena kun se o.....ei tartte kylki luista puristella......vaan isoja rintoja ja takapuolta meikäpoika rakastaaaaaa.....aijajaijai......"

Siis kirjallinen ilmaisukyky aivan järkyttävän alkeellista, sitä on vaikea edes matkia. Ja nuo kommentit yleensäkin ovat niin turhia, että miksi kukaan niitä vaivautuu ylipäätään kirjoittamaan ja monesti vielä omalla nimellään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kommentteja pysty lukemaan, pahempaa scheissea kuin suomi24. Vähä-älyisten kokoontumisajot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat on pahempi, koska voi kirjoitella anona. Hesari on todella vahvasti moderoitu, eli sinne usein jätetään vain mielipiteitä, jotka "oikean totuuden" mukaisia.

Vierailija
4/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, ihan kauheaa luettavaa monet niistä!

Vierailija
5/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vahvasti sitä mieltä että tyypit kirjoittelee sinne kommausosioon tukevassa kännissä.

Vierailija
6/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä näkyy Suomen kansan sivistyksen oikea taso.

Vierailija
7/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen karvalakkiosasto.

Vierailija
8/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Ja siellä on ihan OIKEITA n*tsi- ja kommarisympateeraajia ihan järkyttävästi.

Vierailija
9/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomat on pahempi, koska voi kirjoitella anona. Hesari on todella vahvasti moderoitu, eli sinne usein jätetään vain mielipiteitä, jotka "oikean totuuden" mukaisia.

Is:n kommentit nyt ovat yleensä edes jotenkuten asiapohjaisia. Il:n kommentit ovat järkkyjä aivo-oksennuksia.

Vierailija
10/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamallaa luettavaa. Ja niistä kommenteista oikeasti paistaa läpi, ettei kommetoidusta asiasta yleensä ymmärretä höykäsen pöläystä. 

Niistä kommenteista tulee yleensä niin huonot fiilikset, etten oikeastaan enääniitä edes lue.

Ja kielenkäyttö on kyllä täysin ala-arvoista. Varsinkin, kun siellä on joku nainen ruodittavana tai sitten joku metsästys/eläinjuttu.

Vierailija
11/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä näkyy Suomen kansan sivistyksen oikea taso.

Toivottavasti ei sentään. Luulen, ettei noilla palstoilla kommentoi juurikaan tavalliset ihmiset. Tai siis normaalit. Tyhjät tynnörit kolisee eniten ja se pitänee paikkansa tässäkin.

Ja mitä vähemmin asiasta tiedetään, sen vankempi on mielipide.

Vierailija
12/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun iltalehdellä oli se facebookin kautta kommentointi näin siellä pari kertaa yhden tuttuni. Hieman laski arvostus niiden aivopierujen jälkeen, koska muuten olin pitänyt tyyppiä ihan järkevänä.

Vierailija
13/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä lisää lukemaan ja pöyristymään moukista!

Vierailija
14/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, minun mielipiteeni ovat oikein teidän mielipiteenne ovat aivan paskoja.

Vierailija
15/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uutinen mikä hyvänsä, niin joka ikinen kerta Petersson vääntää siitä jotain turhanpäiväistä politiikkamoskaa. On varmaan sen elämäntehtävä 🤔

Vierailija
16/16 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä noi iltalehtien kommentoijat alapeukuttamassa? Selittää osaltaan tän palstan tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi