Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko aikuistubettajille yleisöä?

Vierailija
15.11.2019 |

Minulla on paljon tietoa harrastukseni parista, joten olen miettinyt, voisinko perustaa Youtube-kanavan jakaakseni sitä. Stand up -keikkaakin on joskus tullut heitettyä, joten ulosanti on hyvä. Olen kuitenkin yli nelikymppinen nainen ja epäilen, etteivät tuben käyttäjiä kiinnostaisi katsella naamaani hetkeäkään. Pitääkö luopua ideasta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistubettajille juuri on tarvetta. Yhä vanhemmat ikäluokat ovat löytäneet tuben pariin, mutta eivät "ymmärrä" sen tarkoitusta, koska suurin osa sisällöstä on suunnattu nuorille. Jos sinulla riittää juttuja pitää kanava aktiivisena niin anna mennä, etenkin jos osaat esiintyä tarpeeksi uskottavasti (ja uskon ikäisesi osaavan). Alku on hankalaa ja nollanäyttökerrat voi syödä motivaatiota, mutta sinnikkyydellä ja laatusisällöllä myös katsojat löytää videot.

Vierailija
2/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sisällöstä ja kuinka isoa katselijajoukkoa havittelee. Itse seuraan useampaakin englanninkielistä 35+ tubettajaa, seuraajia heillä joistakin sadoista kymmeniin tuhansiin. Useimmat erikoistuneet johonkin, esim kirjoihin tai low waste-elämäntapaan jota suurin osa videoista käsittelee, seassa sitten satunnaisesti muutakin. Eli sinänsä kehottaisin kokeilemaan, etenkin jos on joku erikoisala (se harrastus), ainahan voi lopettaa jos ei sitten pidemmän päälle olekaan mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae youtubesta markoboy87 ja huomaat että katsojia löytyy vaikka minkälaisille tubettajille kunhan tuotat jotenkin mielenkiintoista sisältöä

Tää ei ole dissaus Markolle. Marko on rohkea uskaltaessaan olla kuten on.

Vierailija
4/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Voinen paljastaa, että kanavan aiheena olisi terveellinen ruoka, mm. raakaleivonta. En tavoittele suurta yleisöä enkä tienestejä, mutta eihän se motivoi tehdä videoita, jos ikärasismin takia kukaan ei katso. Työnhaussa olen jo saanut huomata, etten enää iän takia kelpaa mihinkään.

Vierailija
5/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jotain järkevää sisältöä, niin miksei?

Järkevää sisältöä ei ole:

- esitellä omaa aamupalaansa joka aamu 10 minuuttia

- kuvata omaa meikkaamistaan samalla tavalla joka päivä

- laukoa omia, perustelemattomia mielipiteitään ja jopa virheinformaatiota

Järkevää sisältöä on:

- vahva substanssiosaaminen joltain alalta

- perustellut näkemykset päivänpolttaviin asioihin sekä uusien kulmien pohtiminen käsillä olevaan aiheeseen

Vierailija
6/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Voinen paljastaa, että kanavan aiheena olisi terveellinen ruoka, mm. raakaleivonta. En tavoittele suurta yleisöä enkä tienestejä, mutta eihän se motivoi tehdä videoita, jos ikärasismin takia kukaan ei katso. Työnhaussa olen jo saanut huomata, etten enää iän takia kelpaa mihinkään.

Youtubessa ei ole ikärasismia. Mene ja etsi kanavia ja voit todeta sen itse.

Vierailija
7/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ap:lle

Vierailija
8/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaan liittyvät videot taitavat olla aika suosittuja, joten ihan hyvä ajatus. Vaikka nuoret ovatkin suosittuja, niin ruuan ja ravinnon kanssa on ehkä paremmat mahdollisuudet muillakin saada katsojia.

Vierailija
9/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko tuoda asiaan uutta näkökulmaa? Aiheena tuo on jo hyvin loppuunkaluttu, joten pitää olla todella kiinnostava persoona, jotta siitä jaksaisi enää kuunnella samoja asioita uudestaan. Ruokaohjeetkin on vähän niin ja näin, mieluummin ne lukee kuin katsoo videolta. Tosin koska sinulla on ikää, niin olet paljon "uskottavampi" kuin joku 20/30v terveystubettaja.

Vierailija
10/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuo ainakin kiinnostaisi. Ihan sama, minkä ikäinen olet.

Vierailija
11/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko tuoda asiaan uutta näkökulmaa? Aiheena tuo on jo hyvin loppuunkaluttu, joten pitää olla todella kiinnostava persoona, jotta siitä jaksaisi enää kuunnella samoja asioita uudestaan. Ruokaohjeetkin on vähän niin ja näin, mieluummin ne lukee kuin katsoo videolta. Tosin koska sinulla on ikää, niin olet paljon "uskottavampi" kuin joku 20/30v terveystubettaja.

Mitkäs aiheet ja teemat eivät ole loppuunkaluttuja? Eli jos haluaisi aloittaa tubetuksen ja vaikka ansaitakin, mitä kandeis osata?

Vierailija
12/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: Olen tämän ruokavalion ansiosta paremmassa kunnossa kuin moni yli puolet nuorempi, olisiko siinä uusi näkökulma skeneen? Mikään ammattikokki tai ravitsemustieteilijä en tosin ole.

Vierailija
13/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää. Haluaisin itsekin aloittaa kirjoihin keskittyvän kanavan, mutta Suomessa ei ole tarpeeksi yleisöä ja en jaksa uskoa, että suurta yleisöä kiinnostaisi kuunnella rallienglantiani.

Vierailija
14/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemallahan se selviää. Haluaisin itsekin aloittaa kirjoihin keskittyvän kanavan, mutta Suomessa ei ole tarpeeksi yleisöä ja en jaksa uskoa, että suurta yleisöä kiinnostaisi kuunnella rallienglantiani.

Ai jaa. Mua kiinnostaisi yhdistää voimat jonkun toisen kirjatubettajan kanssa. Ainoa syy miksi en ole aloittanut vielä kanavaa on pelko, etten keskellä ruuhkavuosia ehdi tuottaa tarpeeksi sisältöä.

Vierailija
15/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs aiheet ja teemat eivät ole loppuunkaluttuja? Eli jos haluaisi aloittaa tubetuksen ja vaikka ansaitakin, mitä kandeis osata?

Kiinnostaa myös.

Vierailija
16/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistubettajia ei kyllä katso kukaan. Esimerkiksi Amppurulaa on tubettabut pitkään mutta...

Meikkijutut, kampaukset ja laihduttaminen ei tuo katsojia. Myös ASMR-markkinat on täynnä.

Vierailija
18/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mua kiinnostaisi yhdistää voimat jonkun toisen kirjatubettajan kanssa. Ainoa syy miksi en ole aloittanut vielä kanavaa on pelko, etten keskellä ruuhkavuosia ehdi tuottaa tarpeeksi sisältöä.

Mitä ihmettä julkaisisitte kirjoista? Kirjanhan haluaa lukea itse. Ei katsoa jonkun toisen lukevan siitä spoilereita.

Vierailija
19/33 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä julkaisisitte kirjoista? Kirjanhan haluaa lukea itse. Ei katsoa jonkun toisen lukevan siitä spoilereita.

Kokeiles katsoa kirjatubettajien videoita. Yllättävän kiinnostavia.

Vierailija
20/33 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuistubettajia ei kyllä katso kukaan. Esimerkiksi Amppurulaa on tubettabut pitkään mutta...

Meikkijutut, kampaukset ja laihduttaminen ei tuo katsojia. Myös ASMR-markkinat on täynnä.

Onhan tuollakin yli 30k tilaajaa. Mitkä markkinat EIVÄT sinusta ole vielä täynnä?