Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Lapsen pitää saada näkyä kotona” -mummelimme

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä mikä mummoa vaivaa mutta hänelle on jotenkin hirvittävän tärkeää, että lapsemme ”näkyvät” kodissa kaikkialla.

Varsinkin olohuone ja eteisaula sotketaan aikuisen johdolla perusteellisesti.

Meillä on lapsilla molemmilla isot omat huoneet, joiden edessä on askartelutila ja vieressä telkkarihuone. Alakerrassa on valtava leikkihuone ja pihalla iso leikkialue.

Jokaikinen kerta kun mummo käy täällä, hänellä on pakkomielle raahata kaikki leikit olohuoneeseen ja eteisaulaan.

Osaako joku selittää miksi? Siksikö että kerran erehdyin sanomaan, että olohuone on meidän ”sali” jonne ohjataan vieraat ja jossa itse tykkään käydä aamuisin siistissä tilassa juomassa aamukahvini ennen kuin härdelli alkaa.

En osaa selittää tai käsittää tätä käytöstä. Joka tuntuu vihamieliseltä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mummo siis teillä keskenään lasten kanssa, jos et siinä tilanteessa pysty ohjaamaan, ettei petivaatteet kuulu eteiseen? Varmaan sitten joko sanotte asiasta mummolle, tai palkkaatte lapsenvahdin, jolle kehtaatte sanoa.

Tämä tapahtui kun olin 40 asteen kuumeessa ja kotona. En vaan jaksanut panna vastaan.

Sitäpaitsi siitä sitten aina kehitetään se ”äiti ei anna teidän leikkiä kivaa leikkiä, mummo kyllä antaisi, voi voi kun äiti onkin ilkeä” jne.

Tuollainen käytös on yksi syy, miksi mun anoppi ei ole ikinä lasteni kanssa ilman mua tai miestäni. Harvoin muutenkaan nähdään.

Vierailija
22/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mummolle että palkkaat hoitajan mielummin kuin siivoat romuja olohuoneesta. Tai vie lapset mummolaan jos haluavat tavata. Mitä hyötyä hoitoavusta on jos saat tunnin siivota sotkuja kun mummo käy vähän huushollaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi