Yltääkö sormesi miehesi peniksen ympäri etusormi-peukalo -otteella?
Siinä ehkä aamun mielenkiintoisin gallup Suomessa. Jos nimittäin ei yllä, on miehellä aika paksu penis.
Kommentit (21)
Ei yllä. Jää hitusen vajaaksi. On just ihanan paksu. :)
Ei yllä, mutta toisaalta mulle sopii lasten sormikkaat ;)
Eipä tietenkään. Kenelläkään. Kaikilla on mies jolla on ihanan paksu 25-senttinen ja jokainem ln itse hoilka ja piukka. Silti seksi on ammazing. Miutenkin onnellisia ollaan ja vauraita täällä.
Ja kaikilla naisilla on samankokoinen koura. Taas tulee eksaktia dataa vauvapalstan tieteilijöiltä.
minimuna kirjoitti:
Ja kaikilla naisilla on samankokoinen koura. Taas tulee eksaktia dataa vauvapalstan tieteilijöiltä.
Just näin. Kaikilla joilla yltää on katkarapu koska itellä on normaali 25cm PITKÄ.
Muutaman peniksen ympäri on yltänyt, kun ovat olleet ns. kynämunia. Nykyisen kanssa ei ole toivoakaan.
Ei yllä kädet yhteen edes halaamalla peenistä.
Ei yllä, mutta mulla on tosi pieni käsi...
Jos täältä kysyt niin ei tietenkään yllä. Palstamammojen miesten kyrpien keskimääräinen ympärysmitta (ja pituus myös) on luokkaa 1,5 litran limupullo.
Ei yllä edes keskisormi-peukalokaan. Eikä se mahdu suuhunikaan. Pitää vaan pusutella sitä. Hyvin on sekin kelvannut.
Ei yllä omalla miehelläni, koska hänellä on oikeasti paksu - minulla ei ole pieni käsi vaan normasli naisen käsi.
Monta muuta ohutta kalua olen aikanaan sormituntumalla kokeillut, ja lähes aina on peukalo-etusormi mennyt juuresta kiinni. Mutta ne ei ole päässeet jatkoon. Eikä aina ole viitsinyt edes mennä sänkyyn ohuiden puikkojen kanssa.
Tuo mitta on jotain 14 cm? Kenellä on noin ohut kalu?
Aika paksuja on teidän miesten kullit kyllä. Kateeksi käy. Tuon perusteella tutkimuksissa ilmotettu 11.5 cm ei taida pitää paikkaansa.
Tyvestä yltää, keskivaiheella ei. Ihanan paksu, paras mitä olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Aika paksuja on teidän miesten kullit kyllä. Kateeksi käy. Tuon perusteella tutkimuksissa ilmotettu 11.5 cm ei taida pitää paikkaansa.
Voi se pitää paikkansa. Ei se silti tarkoita, että semmoisen kanssa haluaisi olla, jos valinnanvaraa on.
Varsin epäluotettavan kuuloisia mittoja täällä, tai sitten ne pienikullisten miesten naiset eivät jaksa vastata näihin galluppeihin samalla innolla kuin 17v Jonnet.
Olen biseksuaali mies ja minulla on ollut suussani yli 150 kullia eri puolilla maailmaa. Näistä ehkä alle 20 on ollut yli 4 cm paksuja tai yli 16 cm pitkiä. Yleisistä ennakkoluuloista poiketen suomalaisilla on paljon isommat kuin afrikkalaisilla.
Ei