Minulla on pieni pippeli - miten selviän?
Minulla on äärimmäisen pieni pippeli, oikeastaan se on sellainen micropenis. En kehtaa näyttää sitä kenellekään, en edes kavereilleni, mikä tekee elämästä hieman haasteellista kun kuitenkin eletään Suomessa, missä saunominen on oleellinen osa kulttuuria. Toisaalta kiihottaa ajatus siitä, että joutuisin tilanteeseen, jossa joku nainen näkisi säälittävän varustukseni ja kommentoisi sitä jollakin tavalla tai haluaisi jopa tehdä sillä jotakin. Olen seurustellut, mutten ole koskaan paljastanut pippelini kokoa ja pelkäänkin minkälaisia ajatuksia ja reaktioita se naisissa herättäisi. Olen nähnyt videoita, joissa pienellä varustettuja miehiä häpäistään ja se on alkanut myös kiihottaa minua. Sitä kautta ajauduin myös aisankannattaja-videoiden pariin. Mitä ajattelette kaikesta tästä? Ja naiset, mitä ajattelisitte/sanoisitte/tekisitte, jos paljastuisi että miehellänne on tällainen tilanne?
Kommentit (102)
Jos sä pystyt sillä pissimään niin asiat on reilassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201804232200897994
Nykyään kirurgit voivat siirtää lahjoitettuja peniksiä ja jopa kiveksiä, joten ei muuta kuin lääkärin puheille.
Silloin kun aidosti välittää toisesta, ei tuollaisella asialla ole merkitystä. Ajattelisin että se on yksi osa miestä ja juuri sopiva sellaisenaan.
Kannattaa hioa sormi- ja kielitekniikka huippuunsa
Minulla sama ongelma. Mikropenis ja jopa kadulla vastaan tulevat naiset naureskelevat. En kehtaa edes mittoja tähän laittaa, mutta alle 20cm jää. Mitä teen?
-ap
Itse toivon aika usein, että olisi pieni penis. Kunnollista suuseksiä olen saanut kerran, kun leuat väsyvät ja kipeytyvät. Anaaliseksiä en ole saanut koskaan, vaikka kumppaneilta on saanut kuulla kuinka ovat sitä muiden kanssa kyllä harrastaneet. Yhdynnässä liukkaria pitää olla koko ajan käsillä tai hommat sattuu, ellei jostain syystä satu nainen olemaan erittäin märkä. Asennoissa ja vauhdissa saa olla varovainen, että toista ei vaan satu. Nykyinen kumppani ei ole selvin päin halunnut seksiä kuukausiin, vaan tarvitsee humalan rentoutuakseen riittävästi.
Ajattele positiivisesti vaan, noita ongelmia sinulle ei tule, ja naisen voi tyydyttää muutenkin kuin peniksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hioa sormi- ja kielitekniikka huippuunsa
Just näin. Voit edelleen olla naiselle hyvä pano. Hellä ja huomaavainen. Elämä on sitäpaitsi paljon muutakin kuin panemista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hienosti. Ei kaikki ole peniksen koosta kiinni.
Oikein. Esimerkiksi syöminen, autolla ajaminen ja matonpuistelu onnistuu pienelläkin peniksellä.
Sen sijaan seurustelu ja seksi ovat paljon helpompia, jos omaa vähintää keskikokoisen - mielellään ison.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aidosti välittää toisesta, ei tuollaisella asialla ole merkitystä. Ajattelisin että se on yksi osa miestä ja juuri sopiva sellaisenaan.
Joo, ei mullekaan kavereiden peniksillä ole mitään merkitystä. Kumppanin koolla on sitten isokin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon aika usein, että olisi pieni penis. Kunnollista suuseksiä olen saanut kerran, kun leuat väsyvät ja kipeytyvät. Anaaliseksiä en ole saanut koskaan, vaikka kumppaneilta on saanut kuulla kuinka ovat sitä muiden kanssa kyllä harrastaneet. Yhdynnässä liukkaria pitää olla koko ajan käsillä tai hommat sattuu, ellei jostain syystä satu nainen olemaan erittäin märkä. Asennoissa ja vauhdissa saa olla varovainen, että toista ei vaan satu. Nykyinen kumppani ei ole selvin päin halunnut seksiä kuukausiin, vaan tarvitsee humalan rentoutuakseen riittävästi.
Ajattele positiivisesti vaan, noita ongelmia sinulle ei tule, ja naisen voi tyydyttää muutenkin kuin peniksellä.
Itsekin rikkaana toivon usein, että olisin köyhä. Kaverit kyselevät koko ajan lainaa, ison asunnon osa huoneista on käyttämättä ja siivojakin pitää palkata. Lisäksi ulkomaanmatkat alkavat kyllästyttää ja huippuravintolatkin alkavat toistaa itseään. Ei ole köyhillä näitä ongelmia, onnelista on heidän elämänsä. Ei rahalla todellakaan ole paljoa merkitystä.
Ei voisi paljastua. En alkaisi seurustella.
Onko ap feikki? Jos ei niin hakee aseksuaalim tai naisen, joka ei nauti yhdynnästä, tai avoimen suhteen.
Miten osaisit olla alkamatta seurustella, kun se ei näy niin sanotusti naamasta eli ei voi havaita päälle päin? Vai tarkistatko aina heti ensitreffeillä miehen munan koon ennen kuin päätät jatkosta? Miten ovat suhtautuneet käytäntöösi? :D Onko iso muna muuten taannut pysyvän onnen jatkossakin?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap feikki? Jos ei niin hakee aseksuaalim tai naisen, joka ei nauti yhdynnästä, tai avoimen suhteen.
En ole feikki, vaan ihan tosi tapaus. Asia aidosti mietityttää minua. Ja kun nimenomaan haluan naisen, jonka kanssa voin olla myös yhdynnässä. Mutta minua kiinnostaa, aiheuttaisiko se pettymystä, jos "ekalla kerralla" huomaisitte miehellänne olevan huomattavan pieni kulli. Mitä sanoisitte jos esim. baari-illan jälkeen päätyisitte kaltaiseni miehen kanssa sänkyyn ja koko olisikin pettymys? Ajatteletteko tämmöistä etukäteen?
Onko sulla siis omasta mielestäsi pieni, vai ihan virallisen mikropenis, siis alle 7cm erektiossa?
quote=M27]
Vierailija kirjoitti:
En ole feikki, vaan ihan tosi tapaus. Asia aidosti mietityttää minua. Ja kun nimenomaan haluan naisen, jonka kanssa voin olla myös yhdynnässä. Mutta minua kiinnostaa, aiheuttaisiko se pettymystä, jos "ekalla kerralla" huomaisitte miehellänne olevan huomattavan pieni kulli. Mitä sanoisitte jos esim. baari-illan jälkeen päätyisitte kaltaiseni miehen kanssa sänkyyn ja koko olisikin pettymys? Ajatteletteko tämmöistä etukäteen?
Isoin rajoite on sun omat ennakkoluulosi. On naisia, joille peniksen koko on tärkeä asia. Sitten on naisia joille koolla ei ole niin merkitystä, vaan sillä kenessä penis on kiinni. Jos sulle kelpaa tavallinen nainen kiltillä ja empaattisella luonteella, on sulla hyvät mahdollisuudet suhteeseen. Mihinkään yhden illan juttuihin ei ehkä pienellä peniksellä kannata lähteä. Kun löydät naisen, jonka kanssa tunteet on molemminpuoliset ja suhde etenee fyysiseksi, näe vaivaa naisen kehon kokonaisvaltaiseen hyväilyyn ja kosketteluun. Opettele antamaan hyvää suuseksiä, sekä taitavaksi sormettajaksi. Ole epäitsekäs ja huolehdi naisen nautinnosta ennen omaasi. Kuuntele tarkalla korvalla kun nainen kertoo, millaista kosketusta toivoo ja pyri parhaasi mukaan noudattamaan ohjeita. Seuraa ilmeitä, eleitä, huokauksia ja hengitystä. Niistä pystyt seurata kiihotuksen tasoa. Jos nainen haluaa, voitte käyttää myös seksileluja. Lopuksi, älä mollaa oman peniksesi kokoa. Luulisin että moni nainen kokisi pidemmän päälle raskaaksi jos mies jatkuvasti vähättelisi penistään.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki ap tarkoittaa fantasiaa tai muuta keksittyä tarinaa.
Aloittajan ongelma ei ole pieni penis vaan pienet aivot.
Huh huh. Todellakin olisi hirvittävä pettymys. Micropenis on alle 7 cm pitkä, eikö? No, kysymys on hypoteettinen. En lähde baarista kenenkään mukaan enkä missään tapauksessa olisi micropenismiehen kanssa.
Ap tosin kuulostaa provolta. Onneksi.
Ihan hienosti. Ei kaikki ole peniksen koosta kiinni.