Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko RIKKURIPOSTIA? Postinumerot pinoon!

Lakkolaisten tukija
14.11.2019 |

Posti väittää ettei käytä rikkureita samalla kun rikkurit jakaa kirjepostia.

84100 jaettu rikkuripostia.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain liiton jäsenet on rikkureita. Jos ei kuulu liitoon tekee duunit normaalisti. Samoin jo palkattu vuokratyö jatkuu normaalisti.

Jhl.fi "Rikkuri eli lakon rikkoja on henkilö, joka tekee lakonalaista työtä tai ei noudata liiton päätöksiä työtaistelutoimenpiteistä. Rikkuri voi olla myös jonkin muun järjestön jäsen tai järjestäytymätön."

Oikeus tehdä työtä on kirjattu perustuslakiin.

Tuo kyseinen määritelmä rikkurista on pelkästään liittojen höpinää.

vuokatyöläsillä on oikeus mennä postiin portista sisään, ja sitten alkaa tekemään sillä palkalla jonka ovat sopineet

PAU ei saa estää tätä

periaatteessa vuokratyöläiset voivat mennä myös satamiin ahtaajiksi, paperitehtaisiin jne

Ahtaajien viimeinen lakko jäi todellakin viimeiseksi. Silloinhan koulutettiin uusia ihmisiä tekemään heidän työnsä, ja tarvittavaan perehdytykseen tarvittiin kolme päivää. Siitä suurin osa harjoiteltiin trukin käyttöä.

mutta eikös se loppunut AKT:n voittoon?

Vierailija
62/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatie unioni ja ahtaajat ovat liittymässä lakkoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ex-postityöntekijä ja jonkunasteinen kommunisti, mutta silti pidän lakkoja yhteiskunnan syöpänä.

Vierailija
64/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ex-postityöntekijä ja jonkunasteinen kommunisti, mutta silti pidän lakkoja yhteiskunnan syöpänä.

olitko vakituinen vai joku pätkäläinen?

Vierailija
65/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahteen viikkoon tullu mitään.

Vierailija
66/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

00650

Vierailija
67/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkiä, jos sillä on merkitystä. Ja Postin oma työntekijä, en vuokra.

Vierailija
68/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilta tuli tänään kirje perille. Ihanaa kun ei syytetä. Tarkoitusperäni olivat jalot (saada naistenhakkaus loppumaan), mutta keinot vähän kyseenalaiset.

Vierailija
69/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkareiden palkat:

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/843fb957-b0ba-477e-953e-7da943b408d3

Postinkantajat ja -lajittelijat 3377 eur/kk

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16121225/postilajittelijan-palkka-2947-…

Postin lajittelukeskuksessa työskentelevä, lajittelukonetta ja käsin lähetyksiä käyttävät tienaavat tällä hetkellä PAU-ammattiliiton palkkataulukon mukaista 2947,93 €/kk suuruista palkkaa.

Siis postin jakelusta ja lajittelusta maksetaan jotian 3000€ palkkoja? Onhan tuo nyt ihan posketonta, kestää ihan hyvin leikata kolmasosan ja siltikin palkka on vielä ruhtinaallinen. Itse olen akateeminen ja mulla on pienempi palkka.

Ohhoh. Jos postilla on palkka lajittelussa 3000 euroa, niin siitä voi kyllä vähentääkin.

Mieheni on jo vikskymppinen. Ollut työtön ja nyt sai alansa työn, jossa palkka 1850. On koulutukseltaan DI.

Vierailija
70/78 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkiä, jos sillä on merkitystä. Ja Postin oma työntekijä, en vuokra.

kommunistien tulee äänestää SAK:n puolesta, ei sitä vastaan

Vierailija
71/78 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kohta-se-selviaa-loppuuko-postin-la…

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU ei hyväksy valtakunnansovittelijan sovintoesitystä postin työehtokiistassa. Tämä tarkoittaa sitä, että lakot jatkuvat.

Vierailija
72/78 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen jälkeen, kun Jumala oli tehnyt kalkkarokäärmeen, rupisammakon ja vampyyrin, hänellä oli jotain kauheaa ainetta jäljellä, mistä hän teki rikkurin.

Rikkuri on kaksijalkainen eläin, jolla on korkkiruuvisielu, vesiaivot, selkärankana on yhdistelmä hyytelöä ja limaa. Siellä, missä muilla on sydän, hän kantaa sisällään mädistä periaatteista muodostunutta kasvainta.

Kun rikkuri kulkee katua pitkin ihmiset kääntävät selkänsä, enkelit nyyhkyttävät taivaassa ja piru sulkee helvetin portit pitääkseen rikkurin ulkopuolella.

Eesau oli petturi perheelleen, Juudas oli petturi Jumalaansa kohtaan, Benedict Arnold oli petturi maataan kohtaan. Rikkuri pettää perheensä, jumalansa, maansa ja luokkansa."

-Jack London, 1876

Nyt onkin satamat ja lentoliikenne asettunut tukemaan PAU:ta

Vierailija
73/78 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkuri ilmoittautuu! Liittoon en kuulu ja yksityisellä alihankkijalla toimin. Eipä kiinnosta menettää hyviä asiakkaita ja sitä myöten mahdollisesti työtä, jos ei työt riitä isojen firmojen siirtyessä muille.

Vierailija
74/78 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Postin pakettiauton Alkon edessä, 28100

Vierailija
75/78 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjam maalla perustetaan jo valkokirjekaarteja postinjaosta huolehtimaan.

Vierailija
76/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa rikkurien nimet ylös

Vierailija
77/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkareiden palkat:

Postin lajittelukeskuksessa työskentelevä, lajittelukonetta ja käsin lähetyksiä käyttävät tienaavat tällä hetkellä PAU-ammattiliiton palkkataulukon mukaista 2947,93 €/kk suuruista palkkaa.

Siis postin jakelusta ja lajittelusta maksetaan jotian 3000€ palkkoja? Onhan tuo nyt ihan posketonta, kestää ihan hyvin leikata kolmasosan ja siltikin palkka on vielä ruhtinaallinen. Itse olen akateeminen ja mulla on pienempi palkka.

Ohhoh. Jos postilla on palkka lajittelussa 3000 euroa, niin siitä voi kyllä vähentääkin.

Mieheni on jo vikskymppinen. Ollut työtön ja nyt sai alansa työn, jossa palkka 1850. On koulutukseltaan DI.[/quote..niin postilla ei kyllä missään lajittelussa eikä kantajana saa kolmea tonnia palkkaa, kaikki innokkaat voitte tarkistaa ne palkat paun sivulta P-palkkaliitteen kohdalta. Ikälisätkin siellä on näkyvissä teille kateellisille. Ei muuta kun postin jakeluhommiin vaan, jos se semmosta kateutta herättää..Ja suomessa matalapalkka-aloiksi lasketaan ne, joista jää verotuksen jälkeen elämiseen alle 2000e, niin postissa jää kyllä ihan reippaasti alle. Postinjakajan palkka on ikälisistä riippuen  nettona 1788,97- 2279,97 e/kk, Lisiä ei päivätyössä juuri ole.

Vierailija
78/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkareiden palkat:

Mieheni on jo vikskymppinen. Ollut työtön ja nyt sai alansa työn, jossa palkka 1850. On koulutukseltaan DI.[/quote..niin postilla ei kyllä missään lajittelussa eikä kantajana saa kolmea tonnia palkkaa, kaikki innokkaat voitte tarkistaa ne palkat paun sivulta P-palkkaliitteen kohdalta. Ikälisätkin siellä on näkyvissä teille kateellisille. Ei muuta kun postin jakeluhommiin vaan, jos se semmosta kateutta herättää..Ja suomessa matalapalkka-aloiksi lasketaan ne, joista jää verotuksen jälkeen elämiseen alle 2000e, niin postissa jää kyllä ihan reippaasti alle. Postinjakajan palkka on ikälisistä riippuen  nettona 1788,97- 2279,97 e/kk, Lisiä ei päivätyössä juuri ole.

Miten sinä sanot jollekkulle että tämän palkkaa pitäisi leikata. Jos kerta posti on tähänkin asti maksanut 3000, niin miksi ei edelleenkin????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme