Jes, paino oli tänään 67,7 kg!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut. Joko ollaan tavoitteessa?
Ei vielä pitkään aikaan. Mutta näyttää siltä että painonpudotus on yllättäen nopeampaa kuin odotin.
Juku, mulla oli 64,5 ja harmittaa. Väärä suunta ja tähän pituuteen kamala paino.
Minä 56kg. Saman painoinen ennen kuin alkoi järkyttävä laihdutuskierre ja anoreksia. Nyt kun oon suhtkoht parantunut syömishäiriöstä niin tuo 56kg tuntuu onneksi normaalilta eikä ylipainolta. Pituus 167cm.
Mulla 61,5kg. Aloitin 64 kilosta pari viikkoa sitten normaalipainosta. Lähinnä seurailen tuota painoa nyt kun muutin ruokailujani sekä treenejä.
Inhoan tosin eniten tuota vaakaa, jonka mies osti kun se on olevinaan jokin älyvaaka, mutta pakko ottaa joka aamu väh. 3 mittaustulosta, että saa keskiarvon koska vaaka näyttää eri lukemia :D
Onnittelut pudotuksesta ap!
Ooh, kuulostaa ihanalta. Itsellä tänä aamuna 72,3 kg ja tuo sun paino tuntuu kaukaiselta haaveelta... :D Aloituspaino 76 kg 1.10., hitaasti ja ehkä varmasti se kuitenkin putoaa......
Ite meinasin jämähtää tuohon 67-68 mutta niin vaan saanut vielä 3kg tippumaan!
T. 170 pitkä
64kg. Vielä 4 jäljellä. Pituus 172.
Hienoa! Mulla paino jämähtänyt 68.5. Tunnen oloni tosi huonoksi. Ainakin 10 pitäisi saada pois, että tuntisin oloni normaaliksi. 8kin riittäisi. Pituus 166 cm.
Taisin saada tästä lisää motivaatiota, jotta suurin osa ois sulanut ennen joulua 😁
Milloin viimeksi punnitsit?
1985?
Vierailija kirjoitti:
Ooh, kuulostaa ihanalta. Itsellä tänä aamuna 72,3 kg ja tuo sun paino tuntuu kaukaiselta haaveelta... :D Aloituspaino 76 kg 1.10., hitaasti ja ehkä varmasti se kuitenkin putoaa......
Tänään 71,8 kg, todella hidasta pudotusta siis mutta aina ilahduttaa kun luku alkaa uudella kymmenyksellä.
Onnittelut. Joko ollaan tavoitteessa?