Onko pakkien antaminen vähemmän hyvännäköiselle jotenkin moraalisesti tuomittavampaa
Kommentit (10)
Aivan sama, miltä rukkaset saanut näyttää jos itse ei tunne olevansa minkäänlaisessa romanttisten ihmissuhteiden solmimiskunnossa.
Asiallisten pakkien antaminen on aina ihan ok. Se lähestyjä on itse tehnyt valintansa pelkän ulkonäön perusteella, joten myös lähestyttävä saa suhtautua ihan ulkonäön perusteella. Vähemmän hyvännäköisellä ei ole mitään syytä itkeä, jos hän saa pakit mutta seuraava yrittäjä on tervetullut seuraan.
Ei tietenkään ole. Jokainen saa valita kenelle antaa pakit, kenet palkkaa töihin ja antaako jouluapua köyhille vai rikkaille
Vierailija kirjoitti:
Asiallisten pakkien antaminen on aina ihan ok. Se lähestyjä on itse tehnyt valintansa pelkän ulkonäön perusteella, joten myös lähestyttävä saa suhtautua ihan ulkonäön perusteella. Vähemmän hyvännäköisellä ei ole mitään syytä itkeä, jos hän saa pakit mutta seuraava yrittäjä on tervetullut seuraan.
Lisään vielä: asialliset pakit = mikä tahansa tapa, millä ei loukata henkilöä ja/tai hänen ominaisuuksiaan. On täysin ok sanoa esim. että "meillä on (kavereiden kanssa) juttu kesken, haluamme olla rauhassa", vaikka joku toinen lähestyjä olisi täysin tervetullut seuraan.
Viisas ihminen välttyy useimmilta pakeilta ihan sillä, että lähestyy vain ihmisiä, joilta on jo saanut signaaleja kiinnostuksesta.
Joidenkin mielestä kauniita/komeita ihmisiä saa kohdella ihan miten vaan ja ajatella että sehän kuitenkin löytää heti jonkun toisen. Toki asialliset pakit saa antaa kenelle vaan, mutta se että toinen on hyvännäköinen ei oikeuta asiattomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä kauniita/komeita ihmisiä saa kohdella ihan miten vaan ja ajatella että sehän kuitenkin löytää heti jonkun toisen. Toki asialliset pakit saa antaa kenelle vaan, mutta se että toinen on hyvännäköinen ei oikeuta asiattomuuksiin.
Jotkut myös brassailevat sillä että ovat antaneet pakit jollekin hyvännäköiselle. Ikään kuin se olisi joku pinnallisuuden tai sen puutteen mittari.
Vierailija kirjoitti:
Pakkien antaminen kelle hyvänsä miehelle on tuomittavaa. Naisten velvollisuus on jakaa itseään jokaiselle miehelle ja sen jälkeen kuolla yksin. Koska miehen pwnis saastuttaa naisen ja se on naisen syytä. Ruman naisen iskuyritys on taas loukkaus miestä kohtaan.
😂
Mies on lasinhauras, herkkä elukka. Sen takia naiset eivät uskalla myöskään sängyssä liikahtaakaan, kun on opetettu, että mies voi siitä säikähtää impotentiksi.
Eivätkä tee aloitteita samasta syystä: miehen herkkä miehuus säikähtää ja voi kuolla kokonaan.
Ja muuta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut myös brassailevat sillä että ovat antaneet pakit jollekin hyvännäköiselle. Ikään kuin se olisi joku pinnallisuuden tai sen puutteen mittari.
Minulla oli joskus tuttava jolla oli likimainen patologinen tarve todistella kaikille ettei hän ole pinnallinen. Tuo näkyi sitten sellaisena jatkuvana hyvännäköisten mollaamisena ja vähättelynä. Oikeasti hän jaoitteli ihmiset täydellisesti ulkonäön mukaan, vaikka itse kuvitteli tekevänsä täysin päinvastoin.
Tietty pinnallisuus on ihan luonnollista ja inhimillistä. Varsinkin parinvalinnassa. Nyky-yhteiskunta tuntuu vaativan ihmisiltä joskus korkeampaa moraalia kuin mikä on mielekästä ja se näkyy sitten tuollaisina lähinnä huvittavina ylilyönteinä.
Vain ruman mielestä.