suomalaiset naiset ja suomalaiset miehet ovat eriytyneet toisistaan
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kävin yhteisvessassa tänään ja istuimella oli kuivia pissatäpliä seisaaltaan pissaavan miehen jäljiltä ja ajattelin, että kunpa miehet ja naiset eriytyisivät eri vessoihin tässä maassa.
Minkälainen vessankäyttökoulutus ensin pitäis käydä kaikkien läpi ennen kuin yhteisvitunvessat vois ottaa käyttöön.
Tuliko tämä sinulle yllätyksenä? Koeta itse kusta seisaaltaan.
Tästähän teitä varoiteltiin, mutta kun ei...
mies51v
Ja pesit kotonakin vain pöntön, et lattiaa.
Hyi.
Meillä on eri tehtävät. Tiedä se..
Mies51v
Joo, sä olet tehnyt selväksi, että arvostat naisia just niin paljon, että sitä arvoa parhaiten kuvaa kusiläikkien peseminen vessan lattiasta.
Juu, en arvosta ketään pelkästään naisena vaan ihmisenä. kyllä teistäkin (naisista) arvostettavia ihmisiä löytyy, mutta varmaan vähenevässä määrin nykyään.
mies51v
Ihmisenä? Mitä se ihmisenä arvostaminen käytännössä on, jos leimaat naiset Raamatun ja yhden omenan perusteella ties miksi, parisuhteessa et tee mitään kodinhoitoon liittyviä töitä, ja eron jälkeenkin siivoutat asuntosi eksälläsi? Millä tavalla arvostamisesi naisiin näkyy? Ovatko nuo arvostamasi naiset koskaan kanssasi mistään eri mieltä, ja katsotko, että se olisi missään tilanteessa oikeutettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kävin yhteisvessassa tänään ja istuimella oli kuivia pissatäpliä seisaaltaan pissaavan miehen jäljiltä ja ajattelin, että kunpa miehet ja naiset eriytyisivät eri vessoihin tässä maassa.
Minkälainen vessankäyttökoulutus ensin pitäis käydä kaikkien läpi ennen kuin yhteisvitunvessat vois ottaa käyttöön.
mies51v
Hyi.
Mies51v
Joo, sä olet tehnyt selväksi, että arvostat naisia just niin paljon, että sitä arvoa parhaiten kuvaa kusiläikkien peseminen vessan lattiasta.
Juu, en arvosta ketään pelkästään naisena vaan ihmisenä. kyllä teistäkin (naisista) arvostettavia ihmisiä löytyy, mutta varmaan vähenevässä määrin nykyään.
mies51v
Ihmisenä? Mitä se ihmisenä arvostaminen käytännössä on, jos leimaat naiset Raamatun ja yhden omenan perusteella ties miksi, parisuhteessa et tee mitään kodinhoitoon liittyviä töitä, ja eron jälkeenkin siivoutat asuntosi eksälläsi? Millä tavalla arvostamisesi naisiin näkyy? Ovatko nuo arvostamasi naiset koskaan kanssasi mistään eri mieltä, ja katsotko, että se olisi missään tilanteessa oikeutettua?
Kyllä naiset sen huomaa/tietää ja jopa exä:in
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hyi.
Mies51v
Mitä tuossa valitat ?! Se kun nyt vain ON naisen paikka ja rooli, se siivous. Ei se sitä tarkoita että ei arvosta naista, kun se siivoa talouden vessan, se vain on se oikea ja luonnollinen rooli naiselle. Ei se pois sulje sitä arvostamista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, olisin kyllä voinut heittäytyä yhteen ihanan suomalaisen naisenkin kanssa mutta mutta en voinut vastustaa tätä hieman erilaista saksalaista naismenttaliteettia.
Onnea teille! Arvaa vaan odotetaanko täällä muidenkin tekevän saman siirron. Ulkomaalainen nainen olisi monelle siunaus...
Mutta harvemmin se syrjäytynyt Suomi-äijä on siunaus sille ulkomaalaiselle naiselle...
Aina voi erota. Valivali kierros alkaa jälleen alusta :D
Ulkomaalainen vaimo ei voi aina erota, koska voidaan karkottaa maasta. Ja suku kotimaassa odottaa rahalähetyksiä Suomesta.
Tilastojen kärjessä olevat thaimaalaiset ovat hiljalleen alkaneet pyytämään kuukausipalkkaa. Pari thaikku freelanceria kertoi länsimaissa asuvien kaveriensa saavan keskimäärin 2000e/viikko ja hekin odottavat saavansa saman. Monellako on tähän varaa edes luotolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset asuvat kaupungeissa, kouluttautuvat, matkustelevat, pitävät itsestään huolta. Miehet jutaavat pikkupaikkakunnilla, ilman koulutusta, ilman tulevaisuutta ja katselevat menneisyyteen, vanhat koulukaverit, isien harrastukset ja mennyt maailma.
Niin että naistenko seKIN pitäisi päästä määrittelemään minkälaista elämää miehet ja yleensäkin kaikkien pitäisi elää ?
Eihän tuossa niin sanottu? Vaan että keskimäärin valinnat vievät hyvin eri suuntiin josta seuraa jopa ihan fyysistäkin etäisyyttä niin paljon että pariutuminen vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei- itse asun kaupungissa ja kaikilla ystävälläni ja työkaveteillani on mies ja suurin osa (99%) on ihan kotoperäisiä ja tavanneet ihan koulussa tai harrastuksissa. Kannattaisko teidän peräkylien poikien muuttaa kaupunkiin, jos ei ole työtä tai tyttöystävää,, eikä haukkua naisia täällä palstalla? Kannattaisko miettiä, että olisko itsessä jotain vikaa, eli voisko itse tehdä jotain asialle?
Itse asun yhdessä isoimmista kaupungeista, töitä on muttei parisuhdetta. Itsessänihän se vika on, mutta en tiedä mikä.
M37
Itse tuonikäisenä ryyppäsin liikaa ja sen takia jäi perheet perustamatta. Ei ole ollenkaan hassumpaa työssäkäyvänä renttuna eläminen. Kaupungissa baareista löytyy aina SP:tä ja eipä tarvi elatusmaksuja maksella (jos olisin lapsia tehnyt niin niitä satavarmasti maksaisin)
Tuo on se oikea ja luonnollinen tapa, millä luonto on tarkoittanut miehen kuin miehen elämään. Arvostan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies, isoisäsi itkisivät jos he näkisivät mitä maassasi tapahtuu. Kaatakaa häpeällinen hallituksenne!
Älä höpötä! Mene nukkumaan tai kaljalle lähibaariin.
Ei se höpötä, se on ruskii trolli. Huutelee kaalsoppa lautasen ääreltä niitä sanoja mitä sattuu ulkoa muistamaan. Käytän tilaisuuden hyväksi ja lähetän paskankäryiset terveiset pietariin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hyi.
Mies51v
Mitä tuossa valitat ?! Se kun nyt vain ON naisen paikka ja rooli, se siivous. Ei se sitä tarkoita että ei arvosta naista, kun se siivoa talouden vessan, se vain on se oikea ja luonnollinen rooli naiselle. Ei se pois sulje sitä arvostamista !
Minua edeltävät kaksi sukupolvea ovat olleet sellaisia, että myös miehet ovat kyenneet siivoamaan. Noista miehistä yksi on käynyt sotimassa useammassa etulinjassa.
Joten ei, en näe miten naisen paikka ja luonnollinen rooli olisi siivota muiden sotkut, tai mitä arvostamista se osoittaisi. Tasavertaisuutta ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hyi.
Mies51v
mies51v
Kyllä naiset sen huomaa/tietää ja jopa exä:in
mies51v
Et vastannut kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hyi.
Mies51v
Sitten pitää etsiä sellainen nainen, joka työpäivänsä lisäksi haluaa leikkiä muiden jätteiden siivoajaa kotona. Keskusteluiden perusteella ovat vähenemään päin.
Mielestäni tilannetta kuvaa aika hyvin 9-luokkalaisen tyttäreni luokan tilanne. Asutaan aika pienessä maalaiskunnassa ja luokalta yksi poika aikoo mennä lukioon (lähin tosiaan viereisessä kaupungissa) ja kaikki tytöt. Tyttäreni kavereiden suunnitelmissa on mennä korkeakouluun ja uratoiveet ovat lääkäriä, kieltenopettaja ja psykologia. Luokan pojat lukuun ottamatta tätä yhtä suunnittelevat jäävänsä tänne maalle loppuelämäkseen ja unelmoivat autokorjaamolla työskentelystä. Niitä on tässä peräkylässä yksi.
Sit voi ihan jutella keskenään, eikä täällä tarkotuksella lisätä vastakkaisuutta, jos asia huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hyi.
Mies51v
Minun tehtäväni on huolehtia toimeentulostani ja omasta arkielämästäni.
Sinun tehtävistäsi en tiedä, mutta ei mun tarvi soittaa ketään kotiini siivoamaan.
Suomineito ja Suomipoika on yhdessä täällä sekä Tuonelassa, nyt sekä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, olisin kyllä voinut heittäytyä yhteen ihanan suomalaisen naisenkin kanssa mutta mutta en voinut vastustaa tätä hieman erilaista saksalaista naismenttaliteettia.
Onnea teille! Arvaa vaan odotetaanko täällä muidenkin tekevän saman siirron. Ulkomaalainen nainen olisi monelle siunaus...
Mutta harvemmin se syrjäytynyt Suomi-äijä on siunaus sille ulkomaalaiselle naiselle...
No entäpä syrkäytynyt Suomi-nainen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska olen sellainen itse. En todellakaan ole ylpeä itsestäni ja ymmärrän sen, etten välttämättä kelpaa kenellekään. Sivusta tämä.
Täällä syrjäytynyt Suomi-nainen. Ihan komean miehen sain Keski-Euroopasta. Jopa menestyvä ja sosiaalinen, vaikka hänen hellä luonteensa on se joka sai minut veteläksi. Kannattaa laittaa koukkua ja mennä Itämerta kauemmas kalaan.
Suosittelen miehille Ukrainaa vaikka se meneekin jo itä-Euroopan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun suomalaiset miehet ovat metsässä leikkimässä sotaa, ovat suomalaiset naiset ulkomailla rakastumassa.
Missäköhän minä olen kuullut tätä propagandapaskaa ennenkin....ööööhhhh
"Suomi - poikka", vihollinen vie sinun naisesi, siirry meidän puolelle!"
Suomipoika oli niin tyhmä, että otti ruskipojan vangiksi ja laittoi maataloon työmieheksi. Pian oli maatalon tyttö siunatussa tilassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäpä syrkäytynyt Suomi-nainen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska olen sellainen itse. En todellakaan ole ylpeä itsestäni ja ymmärrän sen, etten välttämättä kelpaa kenellekään. Sivusta tämä.
Täällä syrjäytynyt Suomi-nainen. Ihan komean miehen sain Keski-Euroopasta. Jopa menestyvä ja sosiaalinen, vaikka hänen hellä luonteensa on se joka sai minut veteläksi. Kannattaa laittaa koukkua ja mennä Itämerta kauemmas kalaan.
Komea, menestyvä, sosiaalinen, hellä keskieurooppalainen, sua on taidettu lyödä pölökyllä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia Perussuomalaiset Nuoret julistautui antifeministiseksi järjestöksi, sillä heidän mukaansa sukupuolten keinotekoinen vastakkainasettelu ei ole hyväksi. Äänestäkää Persuja!
Nytkö PS siis haluaakin yhteisvessat?
On sullakin murheet. Jostain hemmetin yhteisvessoista jaksat jankuttaa. Eiköhän tuota muutosta vastusta lähinnä naiset.
Eli puolet väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen miehille Ukrainaa vaikka se meneekin jo itä-Euroopan puolelle.
Aika moni muukin on suunnannut sinne. Samoin laihoin lopputuloksin; no money, no honey. Kyseiseen maahan on mennyt hyvätuloisia jenkkejä joista vain muutamalla löytyi hyvää sanottavaa.
Suomalainen joutuu kilpailemaan lihavien lompakoiden kanssa :p