Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko miettineet, että...

Catman
14.11.2019 |

kun hankitte koiran, rajaatte samalla joukon miehiä pois mahdollisista kumppaneistanne? Ainakin minulle koiria ulkoiluttavat naiset ovat totaalinen turn off. Inhoan koiria enkä alkaisi suhteeseen naisen kanssa, jolla on koira. Nytkin asuma-alueellani ulkoiluttaa säännöllisesti koiriaan kaksi kivannäköistä naista, joiden kanssa voisin alkaa tapailla, jos heillä ei olisi niitä koiria. Onko täällä muita samoin ajattelevia miehiä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa nyt tajusin! Olet sellainen sairas ihminen joka näkee koiran kilpailijana, ja jopa kuvittelet että naisella on seksuaalinen suhde lemmikkiinsä. Jaiks, tuollaisen miehen välttäminen on silkka etu, olisit varmaan suhteessa äärettömän kontrolloiva ja mustasukkainen, ja nainen saisi olla sinulle äiti ja heittopussi. Kierretään mun piskin kanssa sinut kaukaa, leuka rinnassa vain katsekontaktin välttämiseksi.

Psykologia ei taida olla vahvimpia lajejasi. Kokeile vaikka maantietoa. Tiedätkö, mikä teissä koiralla parisuhteen korvaavissa naisissa on kaikkein surullisinta? Se, että te silti haluaisitte sen parisuhteenkin, mutta ette saa. 

Aloin koiranomistajaksi parisuhteessa. 

Vierailija
42/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa nyt tajusin! Olet sellainen sairas ihminen joka näkee koiran kilpailijana, ja jopa kuvittelet että naisella on seksuaalinen suhde lemmikkiinsä. Jaiks, tuollaisen miehen välttäminen on silkka etu, olisit varmaan suhteessa äärettömän kontrolloiva ja mustasukkainen, ja nainen saisi olla sinulle äiti ja heittopussi. Kierretään mun piskin kanssa sinut kaukaa, leuka rinnassa vain katsekontaktin välttämiseksi.

Psykologia ei taida olla vahvimpia lajejasi. Kokeile vaikka maantietoa. Tiedätkö, mikä teissä koiralla parisuhteen korvaavissa naisissa on kaikkein surullisinta? Se, että te silti haluaisitte sen parisuhteenkin, mutta ette saa. 

Ei taida olla psykologialla tämän kanssa mitään tekemistä. Jotain fantasiaa ehkä, kuvitelmia kuinka KUKAAN ei halua sellaista, mitä itse en saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisuhde ja koira. Koira on meille molemmille kovin rakas, kuten ovat olleet edellisetkin koiramme.

Eihän se haittaa, jos koiria inhoava mies ei halua parisuhteeseen naisen kanssa, joka pitää koirista. Nainen voi pitää koiransa ja mies etsii itselleen koirattoman naisen.

Vierailija
44/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira, mutta ei se kyllä ole aiheuttanut mitään "lisä" kiinnostusta naisten suunnasta. Taitaa vain olla enemmän haittaa.

M37

Vierailija
45/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole miettinyt. Koiraa minulla ei ole, mutta ei siksi, että pelkään jääväni ilman miestä, vaan koska en halua koiraa. Jos haluaisin, ottaisin, sama mitä miehet siitä tykkäisivät.

Vierailija
46/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näytti palstamammoilla menevän tämä aloitus tunteisiin. Hienoa. Saivatpahan edes jotain mielenliikutusta tylsään päiväänsä. 

Taisi mennä itselläsi. Palsta- ylit eivät kuulu kohderyhmääni eikä ööööööö 100%- palsta- mammojen kohderyhmään, joten....

Vierailija
47/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoat koiria? Koetko, että sulla on silti ihan normaali kyky empatiaan?

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Luulenpa, että on olemassa aika paljonkin ihmisiä, jotka eivät lainkaan pidä koirista ja ovat silti ihan normaalilla empatiakyvyllä varustettuja.

Mitä aloitukseen tulee, tuskinpa kumpikaan niistä naisista on hirveän onneton siitä, että aloittaja ei halua ryhtyä heidän kanssaan suhteeseen.

Vierailija
48/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on koira, mutta ei se kyllä ole aiheuttanut mitään "lisä" kiinnostusta naisten suunnasta. Taitaa vain olla enemmän haittaa.

M37

Luulisi olevan ainakin helppo päästä juttusille ihmisten kanssa. Itse ainakin juttelen vastaantulevien ihmisten kanssa lähes joka päivä, kun lenkkeilen koiran kanssa. 

Vierailija
49/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh, mitä väliä ja ketä kiinnostaa sun ahdasmielisyytesi ja halusi. koiraton nainen

Menikö tunteisiin? Olet siis selvästi kuitenkin halunnut tai harkinnut ottaa koiran seuraksi.

Tiedätkö mitä, maailma on täynnä a)vapaita miehiä, jotka b)eivät ole palsta-vänej*, joten miksi kukaan välittäisi sinusta tai sinun mielipiteistäsi

Vierailija
50/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siis oikeassa. Olet niin sairas että näet lemmikkieläimen parisuhteena, eli olisit mustasukkainen koiralle. Onneksi löysin normaalin miehen, hänkin pitää koirastani ja minä hänen kissastaan. Hyi olkoon että joku kuvittelee eläimen samalle tasolle kuin suhteen ihmiseen. Ilmeisesti psykologiani oli aivan napakymppi. Maantietokin sujuu.

Vierailija
51/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Luulisi olevan ainakin helppo päästä juttusille ihmisten kanssa. Itse ainakin juttelen vastaantulevien ihmisten kanssa lähes joka päivä, kun lenkkeilen koiran kanssa. 

Kyllä, mutta ei nuo juttelut johda mihinkään ja suuri osa ei ole edes oman ikäisiä. Mun ikäiset painelee vauhdilla ohi pääasiassa ;)

M37

Vierailija
52/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa koira! Eläimiä vihaavat ihmiset on kaikki hyvin vastenmielisiä ihmisiä.

Vierailija
53/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli :"Nainen, oletko ajatellut, että kun elät elämääsi kuten haluat, et välttämättä elä sitä juuri kuten minä, mies, haluan."

Toinen vaihtoehtoinen käännös: "Nainen, oletko ajatellut, että jokaikinen valintasi tämän yhden, ainutkertaisen elämän aikana, tulisi tehdä sen mukaan, että se miellyttäisi mahdollisimman isoa joukkoa miehiä?"

Vierailija
54/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira samassa taloudessa - ei kiitos! Helvetinmoinen riesa ja vastuu.

Vierailija
55/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa, mutta voisin hankkia sellaisen ihan vain karkottaakseni kaltaisesi miehet.

Vierailija
56/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Mihin ihmeeseen nainen tarvitsee tuntemattomien miesten hyväksyntää. Ei ole koiran omistaminen ollut minulle koskaan ongelma. Kiinnostuneita kivoja miehiä oli riittävästi, ja naimisissa olen nykyään miehen kanssa, jonka kanssa ostettiin yhteinen koira.

Tutuilla koiranomistajanaisilla on myös kaikilla aviomies. Ei taida olla tämä naisten ongelma.

Vierailija
57/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en, en harkinnut. Minulle on ollut itsestäänselvää, että elämääni kuuluu koiria ja muitakin eläimiä. En olisi halunnut miestä, joka ei halua sellaista elämää, joten ei ollut mitenkään minulta pois sinun kaltaisesi miehet.

Vierailija
58/59 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen ajatellut. On ihan hyvä, jos jo tutustumisen alussa tipahtaa pois ne kandidaatit, jotka eivät pidä koirista. En nimittäin pidä miehistä, jotka eivät pidä koirista. Turha kummankaan haaskata aikaansa esim treffeillä käymiseen. Ja sama koskee kissojakin, mulla on myös kissoja. 

Vierailija
59/59 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ei korvaa parisuhdetta, vaan ennemminkin lapsen. Mitähän sä oikein mahdat ajatella yh-äideistä... 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan