Naiset, oletteko miettineet, että...
kun hankitte koiran, rajaatte samalla joukon miehiä pois mahdollisista kumppaneistanne? Ainakin minulle koiria ulkoiluttavat naiset ovat totaalinen turn off. Inhoan koiria enkä alkaisi suhteeseen naisen kanssa, jolla on koira. Nytkin asuma-alueellani ulkoiluttaa säännöllisesti koiriaan kaksi kivannäköistä naista, joiden kanssa voisin alkaa tapailla, jos heillä ei olisi niitä koiria. Onko täällä muita samoin ajattelevia miehiä?
Kommentit (59)
Oletko ajatellut, että itse olemalla koirakielteinen rajaat valtavan joukon potentiaalisia naisia ulottuviltasi? Suurin osa koiraharrastajista on naisia, siinä joukossa miehillä on suorastaan kissan päivät :)
Paras syy hankkia koira!
Kiitos mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vai, että voisit ruveta heitä tapailemaan jos ei olisi niitä koiria. Kylläpä on itseluottamusta. Olet siis varma , että olet kaikkien naisten unelma.
No, toinen ko. naista flirttaili minulle, kun seisoimme samalla bussipysäkillä, ja toinen katselee "sillä lailla". Ikävä nyt tuottaaa sinulle pettymys, mutta hei, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Paras syy hankkia koira!
Kiitos mielipiteestäsi.
Var så vänligt!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että itse olemalla koirakielteinen rajaat valtavan joukon potentiaalisia naisia ulottuviltasi? Suurin osa koiraharrastajista on naisia, siinä joukossa miehillä on suorastaan kissan päivät :)
Koiran omistavat naiset eivät kiinnosta, koska koirat ovat heillä sijaiskorvikkeita. Nou hau!
Aaaa nyt tajusin! Olet sellainen sairas ihminen joka näkee koiran kilpailijana, ja jopa kuvittelet että naisella on seksuaalinen suhde lemmikkiinsä. Jaiks, tuollaisen miehen välttäminen on silkka etu, olisit varmaan suhteessa äärettömän kontrolloiva ja mustasukkainen, ja nainen saisi olla sinulle äiti ja heittopussi. Kierretään mun piskin kanssa sinut kaukaa, leuka rinnassa vain katsekontaktin välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa että tämä mies sanoo mammoilla menevän jonkin asian tunteisiin, kun itsellä on mennyt pelkkä naissukupuolen olemassaolo niin paljon tunteisiin että on vääntänyt tälläkin palstalla itkuvirttänsä jo kymmenisen vuotta.
Tämä sinun psykologisointisi meni siinä mielessä metsään, että en ole ensinäkään käyttänyt palstaa kymmentä vuotta. Toiseksi en roiku jatkuvasti palstalla, vaan pistäydyn täällä muutaman kuukauden välein parina päivänä, koska en jaksa lukea kaltaistesi ankeiden, ilottomien ihmisten kommentteja enempää. Olen huomannut, että pari päivää jaksaa kyllä naureskella teille, mutta pidemmän päälle tulee vain masentava olo. Jotenkin se ankeus tarttuu omaan elämään, ja sitä en tietenkään halua.
Toisin kuin miesten, joilla jokainen ohi mennyt potebtiaalinen nainen tuntuu, naisten ei tarvitse moisia miettiä koska aina ne asiat tapahtuu parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Aaaa nyt tajusin! Olet sellainen sairas ihminen joka näkee koiran kilpailijana, ja jopa kuvittelet että naisella on seksuaalinen suhde lemmikkiinsä. Jaiks, tuollaisen miehen välttäminen on silkka etu, olisit varmaan suhteessa äärettömän kontrolloiva ja mustasukkainen, ja nainen saisi olla sinulle äiti ja heittopussi. Kierretään mun piskin kanssa sinut kaukaa, leuka rinnassa vain katsekontaktin välttämiseksi.
Psykologia ei taida olla vahvimpia lajejasi. Kokeile vaikka maantietoa. Tiedätkö, mikä teissä koiralla parisuhteen korvaavissa naisissa on kaikkein surullisinta? Se, että te silti haluaisitte sen parisuhteenkin, mutta ette saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh, mitä väliä ja ketä kiinnostaa sun ahdasmielisyytesi ja halusi. koiraton nainen
Menikö tunteisiin? Olet siis selvästi kuitenkin halunnut tai harkinnut ottaa koiran seuraksi.
Tottakai kaikenmaailman hullut naisten valintojen rajoittajat menee tunteisiin.
Oletko ap ajatellut että ajattelumaailmallasi rajaat suuren osan naisista pois mahdollisista kumppaniehdokkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhoat koiria? Koetko, että sulla on silti ihan normaali kyky empatiaan?
Olen kissaihminen.
Oletko miettinyt että tuo rajaa osan naisista pois mahdollisista kumppaniehdokkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että voisit ruveta heitä tapailemaan jos ei olisi niitä koiria. Kylläpä on itseluottamusta. Olet siis varma , että olet kaikkien naisten unelma.
No, toinen ko. naista flirttaili minulle, kun seisoimme samalla bussipysäkillä, ja toinen katselee "sillä lailla". Ikävä nyt tuottaaa sinulle pettymys, mutta hei, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se meni.
Koiranomistajat ovat keskimääräistä sosiaalisempia ja juttelevat vastaantulijoiden kanssa - noin keskimäärin. Enkä usko, että itkevät itsensä uneen, vaikka olisivatkin katsoneet sillä silmällä. Ja viimeistään tarkempi tutustuminen olisi tuonut totuuden esille, joten se siitä.
- koiraansa tyytyväisenä ulkoiluttava, jolle tänäänkin naapuruston mies vilkutti autosta
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ajatellut että ajattelumaailmallasi rajaat suuren osan naisista pois mahdollisista kumppaniehdokkaista?
Eiköhän jokaisella ole rajauksia kumppaniehdokaisiin.
Suhtaudun varauksella kaikkiin koira- ja koiranaisvihaajiin. Koirista pitävä ja koiraansa hyvin kohteleva mies on totaalinen turn on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran omistavat naiset eivät kiinnosta, koska koirat ovat heillä sijaiskorvikkeita. Nou hau!
Sehän on sitten win-win -tilanne. Sinä et kiinnosta heitä, he eivät kiinnosta sinua. Pidä vain edelleenkin kättäsi sijaiskorvikkeenasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisella ole rajauksia kumppaniehdokaisiin.
Tietysti on mutta onko ap itse miettinyt miten hänen ajatuksensa ja elämänvalinnat vaikuttavat negstiivisesti hänen mahdollisuuksiin saada parisuhteen?
Itse kertoi miten olisi voinut haluta suhteen kahden naisen kanssa mutta ihan itse hänen ajatuksensa koirista rajasi nämä kaksi naista pois. Ei siis ne naiset tai koirat vaan ap ihan itse.
Hauska tyyppi! Valittaa täällä, kuinka hänet rajataan pois sellaisten naisten ulottuvilta, joita hän ei haluaisi :D
Tällä hetkellä ei ole lemmikkiä, mutta jos sellaisen haluaisin, niin sinun tai kenenkään muunkaan miehen turnoffit eivät toimi päätöksentekokriteereinäni.