Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opetajan Wilma-merkintä: "Teki tunnilla natsitervehdyksen. Näin ainakin olin näkevinäni."

Vierailija
14.11.2019 |

Selvitin asiaa pojan kanssa, ja natsitervehdyksestä ei ollut kyse. Miten reagoisitte koulun suuntaan?
Terveisiä vaan opelle, jos palstailet.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille opettajalle viesti että "meidän poika ei ole mikään nasse."

Vierailija
2/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa:"aijaa minä taas en nähnyt"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko näit tai sitten et. En katso aiheelliseksi reagoida mahdollisiin näkemisiin."

Vierailija
4/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta on lopettaa koko wilman käyttö. Siitä ei ole kuin harmia kaikin puolin. Jos on oikeaa asiaa niin puhelimet on keksitty.

Vierailija
5/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulet että lapsi myöntäisi sinulle tehneensä kyseisen tervehdyksen. Jokainen lapsi kertoo 100% varmuudella kotona sellaisen version tapahtumista että se on itselleen kaikkein edullisin ja josta ei joudu kotona vaikeuksiin. Tämän ymmärtää jokainen aikuinen jolla on edes lähelle normaali älykkyysosamäärä.

Vierailija
6/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti luulet että lapsi myöntäisi sinulle tehneensä kyseisen tervehdyksen. Jokainen lapsi kertoo 100% varmuudella kotona sellaisen version tapahtumista että se on itselleen kaikkein edullisin ja josta ei joudu kotona vaikeuksiin. Tämän ymmärtää jokainen aikuinen jolla on edes lähelle normaali älykkyysosamäärä.

Uskon 100%, koska poika kertoi mitä oikeasti oli tekemässä. Se on pitkä juttu, joten en selitä tähän.

Vierailija
7/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asiasta keskusteltu kotona. Ei kuulema ollut natsitervehdys, eikä nyt ainakaan tule jatkossa olemaan"

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko noissa teinejänne. Tuota urpoilua näkee valitettavan usein.

Vierailija
8/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta nyt voi odottaa mitä tahansa tervehdyksiä. Jotkut tervehtivät jopa suullisesti ”haista ope vit*tu!”

Vierailija
9/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit lastasi tilille ja kasvatat jatkossa paremmin.

Vierailija
10/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioiden ap:n oikeinkirjoitustaidon onnahtelun olen taipuvainen uskomaan, että kotona harjoitellaan kainalon tuulettamista.

Vierailija
11/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ettei se kyllä yleensä viittaa, pitäiskö lähettää terkkarille.

Vierailija
12/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon 100%, koska poika kertoi mitä oikeasti oli tekemässä. Se on pitkä juttu, joten en selitä tähän.

Niiijustiiisa

Vierailija
13/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin "Keskustelin asiasta pojan kanssa. Näin ainakin olin tekevinäni."

Vierailija
14/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita opettajalle,että olisi kysynyt pojalta 'mikä tuo on'. Keskustelun kuluessa olisi ehkä tullut myös esille, että näkivätkö muut oppilaat sen. Olisi ehkä ollut hyödyllisempää puhua asiasta oppilaiden kanssa kuin lähettää vanhemmalle viestiä. Ja toisaalta- opettajan näössä saattaa olla vikaa ja sekin olisi ehkä tullut esille.Ja opettaja voisi sitten kiittää oppilaitaan kun tajusi mennä silmälääkärille.

Vierailija
15/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nassit muuten kielletty järjestö?

Jos ei ole, niin silloinhan se tervehdys on ihan laillinen, joten ei ope voi siihen puuttua.

Vierailija
16/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin "Keskustelin asiasta pojan kanssa. Näin ainakin olin tekevinäni."

:D

Vierailija
17/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin myös täysin asiallisesti opettajalle kuten joku jo aikaisemmin kirjoitti. Esim näin:

Hei, keskustelin asiasta xxx:n kanssa kotona.xxx:n mukaan kyseessä ei ollut natsitervehdys vaan xxx yyyy zzzzz tttt. Olemme joka tapauksessa jutelleet myös natsitervehdyksen epäasiallisuudesta xxx:n kanssa."

Vierailija
18/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan että hyvä, alkaa poika oppimaan !

Vierailija
19/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa asuntovalvoja väitti minun suudelleen erästä poikaa korispelissä. En tiedä, miten joku voi nähdä sellaisia harhoja... Kivenkovaan vielä väitti minulle vastaan, että näki suutelointia, vaikka ei tosiaan koskaan suudeltu.

Vierailija
20/62 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla ope totes lunkisti tehtyäni saman: "aikoinaan saattoi olla hyvä juttu Saksassa, mutta Suomessa ei koskaan mitään muuta kuin hölmöyden merkki".

Enpä tehnyt enää toiste, eikä siitä tarvinnut puhella missään tuon enempää.