Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ei puhu mitään perheeni seurassa

Vierailija
12.04.2025 |

Kyseessä yli 30v nainen. Tiedän että hänellä on todettu persoonallisuushäiriö ja on sosiaalisten tilanteiden pelko mutta aikaa kulunut jo monta kuukautta ja ei ole sanonut paria sanaa enempää. Mitä voi edes tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhutellaanko häntä?

Itse naisena ollut todella pöllämystynyt varsinkin anoppiehdokkaiden käytöksestä. Eivät ota kontaktia, joskus edes katsekontaktia. Mikäpä siinä seinäruusuna sitten, miksi tyrkyttäisi omia mielipiteitä jos keskustelunaiheet eivät koske itseä ja kukaan ei ota kontaktia tai osoita minkäänlaista huomiota.

Vierailija
2/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhutellaanko häntä?

Itse naisena ollut todella pöllämystynyt varsinkin anoppiehdokkaiden käytöksestä. Eivät ota kontaktia, joskus edes katsekontaktia. Mikäpä siinä seinäruusuna sitten, miksi tyrkyttäisi omia mielipiteitä jos keskustelunaiheet eivät koske itseä ja kukaan ei ota kontaktia tai osoita minkäänlaista huomiota.

Kyllä kyselevät asioita ja vastaa kyllä niihin mutta vain yhdellä tai kahdella sanalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viet naisen väkisin perheesi luokse vai haluaako olla siellä? Ei häntä kiinnosta perheesi. Ehkei halua olla siellä vaan kotonaan tai muualla lenkillä? Tai jos kiinnostaa ehkä perheesi voi sanoa jotain mukavaa naiselle, jos sitten vastaa siihen. Nainen seukkaa kai sun kanssa ei sukusi.

Vierailija
4/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No puhutellaanko häntä?

Kyllä kyselevät asioita ja vastaa kyllä niihin mutta vain yhdellä tai kahdella sanalla.

Okkei. No kysypä häneltä ja ota vastaus vastaan rehellisesti.

Muista myös että jo raamatussa sanotaan, että avioituessaan mies jättää lapsuudenperheensä. Eli sinä olet naimahommiin alettuasi sen naisen puolella, ketä panet.

Vierailija
5/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viet naisen väkisin perheesi luokse vai haluaako olla siellä? Ei häntä kiinnosta perheesi. Ehkei halua olla siellä vaan kotonaan tai muualla lenkillä? Tai jos kiinnostaa ehkä perheesi voi sanoa jotain mukavaa naiselle, jos sitten vastaa siihen. Nainen seukkaa kai sun kanssa ei sukusi.

Miksi olla sellaisen kanssa, joka ei halua olla tekemisissä toisen perheen kanssa? Perhe ei ole sama kuin suku. 

Vierailija
6/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi tehdä? 

No ainakin naisesi voi olla puhumatta. Tarvitseeko muuta sitten tehdäkään?

Vierailija
7/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla sellaisen kanssa, joka ei halua olla tekemisissä toisen perheen kanssa? Perhe ei ole sama kuin suku. 

No sitten voi olla perheen kanssa ja jättää naisen rauhaan. Naisella voi olla myös oma äiti joka tarvitsee aikaa ja apuakin, soittelua myös. Eikö erikseen voi mies olla perheensä kanssa, mikä se ikinä onkaan ei tarkemmin mainittu.

Vierailija
8/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika pakko sinun on saada hänet puhumaan perheesi kanssa? Anna olla rauhassa. Eroa, jos noin häiritsee. 

Vierailija
9/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voi olla perheen kanssa ja jättää naisen rauhaan. Naisella voi olla myös oma äiti joka tarvitsee aikaa ja apuakin, soittelua myös. Eikö erikseen voi mies olla perheensä kanssa, mikä se ikinä onkaan ei tarkemmin mainittu.

Mies menee perheensä luo ja nainen äitinsä? Idioottimaista. Miksei voi käydä molemmissa? Millainen sellainen parisuhde on kun puolison perhettä ei ole olemassa? Ei yhteyksiä? 

Vierailija
10/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän seurustelee sinun kanssa eikä perheesi kanssa. Mikä ongelma?

Vierailija
11/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee perheensä luo ja nainen äitinsä? Idioottimaista. Miksei voi käydä molemmissa? Millainen sel

Miksi siihen puolison perheeseen pitäisi olla jotain yhteyksiä?

Vierailija
12/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla puhua, ei keksi mitään sanottavaa tai ei ole kiinnostunutkaan juttelemaan sen enempää.

Vierailija
13/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse seurustella koko hemmetin suvun kanssa. 

Vierailija
14/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä onko tämä asia "deal breaker" sulle ja voitko olla hänen kanssaan suhteessa.

Vierailija
15/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee perheensä luo ja nainen äitinsä? Idiootti

Koska on perhettä, siksi. Onneksi puolisollani ja minulla on hyvät välit ja tiiviit yhteydet molempien perheisiin ja sukuihin. En voisi ajatella muunlaista.

Vierailija
16/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävän perhe ei puhu minulle, paitsi miehen vaimo kyllä huusi pää punaisena eka tapaamisella, mutta nyt se ja lapset eivät sano minulle sanaakaan. Minä kyllä juttelen heille, kerron mitä on tehty miehen kanssa. En kyllä enää kauan puhu minäkään. Ollaan sitten vaan hiljaa. Siinäpä näkevät onko kivaa.

Vierailija
17/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä kuluu hukkaan toisen perheen kanssa. On kuin vieraassa perheessä. Ja sohvalla istuskellen vai mitä siellä sitten tehdään kulloinkin. Miten naisen oma elämä ja tekemiset? Miksi perhe haluaisi olla naisystävän seurassa koko ajan vai joskus, onko yksityisyyttä kaikille.

Vierailija
18/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa, jos pitäisi olla yhteydessä koko sukuun. 

Vierailija
19/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävän perhe ei puhu minulle, paitsi miehen vaimo kyllä huusi pää punaisena eka tapaamisella, mutta nyt se ja lapset eivät sano minulle sanaakaan. Minä kyllä juttelen heille, kerron mitä on tehty miehen kanssa. En kyllä enää kauan puhu minäkään. Ollaan sitten vaan hiljaa. Siinäpä näkevät onko kivaa.

Todennäköiset ovat tyytyväisiä, kun pidät turpasi kiinni.

Vierailija
20/30 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa sun parisuhdejorinat. Miksi sinun pitää kertoa mitä olet tehnyt miehen kanssa? Kyllä ne kysyy, jos kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme