Tyttöystävä ei suostu ostamaan pelitietokonetta
Minä olen tällä hetkellä työttömänä ja tyttöystävä vakitöissä. Olen jo pitkään puhunut että ai kun olisi kunnon pelitietokone jolla pyörisi 144hz näytöllä 60 fps pelit ultra grafiikoilla. Nyt hän sai vanhemmiltaan 4000 euroa mummonsa perinnöstä ja kysyin suoraan ostaisiko hän minulle joululahjaksi pelitietokoneen(olin jo valinnut osat, hinta 1600e). Hän ei edes viihdyttänyt ajatusta asiasta vaan torjui ehdotuksen suoralta kädeltä. :/
M27
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttis katsastaa ittelleen jonkun miehen ja siirtää sinut menneisyyteen.
Ja sieltä menneisyydestä kannattaa samalla tuoda se oikeamies, joka työkseen kaivaa ojaa lapiolla kiroillen ja nainen elää nyrkin ja hellan välissä. Kuka hullu nyt tietotekniikkaa tarvitsee muuhun kuin TIS & BB keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttis katsastaa ittelleen jonkun miehen ja siirtää sinut menneisyyteen.
Ja sieltä menneisyydestä kannattaa samalla tuoda se oikeamies, joka työkseen kaivaa ojaa lapiolla kiroillen ja nainen elää nyrkin ja hellan välissä. Kuka hullu nyt tietotekniikkaa tarvitsee muuhun kuin TIS & BB keskusteluihin.
Onneksi miehiä on muunkin laisia kuin naista hakkaava örkkejä ja tietokonepeliriippuvaisia työttömiä golddiggereitä. N41
Osta kuule vaan ihan itse koneesi. Itse ostin aviomiehelleni joulu-/valmistujaislahjaksi 2000e koneen. Miehen työssä ja harrastuksissa tarvii konetta ja vanha tietokone alkoi suoraan sanottuna olemaan vain liian vanha pyörittämään tarvittavia ohjelmia. Ja mies ei harrasta pelaamista, vaan tietokoneet, ohjelmointi, koodaaminen tms. ovat hänen intohimonsa (itse en siis tiedä tietokoneista ja ylipäänsä tekniikasta oikeastaan mitään ja mies valitsi koneenkin.) Suhde saa olla aika vakaalla pohjalla, että alkaisin toiselle melkein parin tonnin lahjoja ostamaan. Lisäksi tuollaisella ap:n kitinällä en ostaisi mitään.
Itse kun laitoin pelikoneeni näytönohjaimen myyntiin ja tyttöystävä halusi sen, ja totesin että jos maksaa siitä 200 euroa niin asennan sen hänen koneeseen heti. Tyttis meni makkariin (oletin että mököttämään), ja tuli viiden minuutin päästä todeten että siirsi rahat. Nyt se sillä tyytyväisenä pelailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehiä on muunkin laisia kuin naista hakkaava örkkejä ja tietokonepeliriippuvaisia työttömiä golddiggereitä. N41
Ja onneksi on muunlaisia naisia olemassa mitä vauvapalstalla useimmiten kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Osta ite konees
ja tyttöystäväsi voisi hankkia fiksumman kundin
Kuulostat ihan exältäni. Mun olisi pitänyt ostaa uusi jättikokoinen tv, talo, mitä milloinkin. Eikä hän tietenkään halunnut osallistua kustannuksiin.
Taisi olla suoraan joltain jenkkisivustolta (huonosti) käännetty. "Viihdyttänyt ajatusta", voi hyvä luoja.
144 hz ja 60 fps... Anteeks mitä? Eikö kannattais tähdätä siihen 144 fps ään jos tuollainen näyttö löytyy?
Vierailija kirjoitti:
144 hz ja 60 fps... Anteeks mitä? Eikö kannattais tähdätä siihen 144 fps ään jos tuollainen näyttö löytyy?
Älä nyt paljasta trollia, ei nää ymmärrä tietotekniikasta :D
Ei kannata seukata noin pihin tytsyn kans. Vaihda.
Samanlainen aloitus ollut täällä ennenkin.
Ole mies ja hanki omilla rahoillasi omat pelit ja vehkeet.
Pihi ämm*ä.. parisuhde on joustamista puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissilmä ei sitäpaitsi erota mitään yli 24 fps.. AP selvä trolli. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 1800e pelitietokone, maistus varmaan sullekkin!
Tyttiskö osti?
Se onkin äiskätyttöystävä:D