Tyttöystävä ei suostu ostamaan pelitietokonetta
Minä olen tällä hetkellä työttömänä ja tyttöystävä vakitöissä. Olen jo pitkään puhunut että ai kun olisi kunnon pelitietokone jolla pyörisi 144hz näytöllä 60 fps pelit ultra grafiikoilla. Nyt hän sai vanhemmiltaan 4000 euroa mummonsa perinnöstä ja kysyin suoraan ostaisiko hän minulle joululahjaksi pelitietokoneen(olin jo valinnut osat, hinta 1600e). Hän ei edes viihdyttänyt ajatusta asiasta vaan torjui ehdotuksen suoralta kädeltä. :/
M27
Kommentit (38)
Porvoossa ei myydä pelitietokoneita.
Jos sulla ei itselläsi ole varaa noin kalliiseen leluun = koneeseen, niin sitten olet ilman. Missä on itsekunnioituksesi, kun kerjäät kuin pahainen kakara tyttöystävää ostamaan turhaa lelua. Minä en edes kehtaisi katsella tuollaista naukumaijaa, vaan siirtäisinsen hetimiten ulkoruokintaan. HYI HÄPEÄ!
Ihan oikein tyttöystävältä, en minäkään ostaisi. En varmaan tuollaiseen edes lainaisi noin isoa summaa.
Voi luoja, osta itse pelikoneesi jos niin paljon lapsettaa että pitää saada näpytellä jotain konetta.
Vierailija kirjoitti:
Osta ite konees
Totta kai kone olisi meidän molempien käyttöön.
AP
Toivottavasti tyttis katsastaa ittelleen jonkun miehen ja siirtää sinut menneisyyteen.
Saisinnpa tuollaisen poikaystävän niin toki ostaisin heti hänelle lahjaksi 2K€ ja ylikin pelitietokoneen, not.
Voi ristus mikä vätys. Voisit vaikka käyttää sen pelaamiseen käyttämäsi ajan itsesi kehittämiseksi tai keksi vaikka joku sopiva business-idea itsellesi.
Miksi naisystävän pitäisi ostaa sinulle kone?
M44
Mulla on 1800e pelitietokone, maistus varmaan sullekkin!
Vierailija kirjoitti:
Saisinnpa tuollaisen poikaystävän niin toki ostaisin heti hänelle lahjaksi 2K€ ja ylikin pelitietokoneen, not.
Kaikki me emme yhdistä puolison tienestejä hänen arvoon kumppanina. Gold digger...
AP
Kuulostat ihan ex miehenltäni. Hän ajoi parissakymmenessä vuodessa taloutemme täysin alas noilla lelupyynnöillään. Mitään töitä ei tehnyt eikä hakenut kun pelasi kotona yöt ja päivät ja kinusi milloin mitäkin. Mene töihin ja hanki ite konees!!!
AV-mammat on ihan tyhmiä, eivät ymmärrä miten tärkeä kunnon tykki pelikone on nuorelle miehelle.
Taasko se ei osta sitä pelikonetta? Alle vuosi sitten sama juttu. Alkaa käydä mummot vähiin.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat on ihan tyhmiä, eivät ymmärrä miten tärkeä kunnon tykki pelikone on nuorelle miehelle.
Mies on tyhmä kun ei tajua, että hänen leikki-ikänsä meni jo 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me emme yhdistä puolison tienestejä hänen arvoon kumppanina. Gold digger...
AP
Ettet itse olisi kullankaivaja
Vierailija kirjoitti:
Ostakoot oman koneensa niinkuin me muutkin. Itsekin olen uusimassa pelikonetta ja säästän itse siihen, enkä vingu muilta.
N28
"Kulta, ostaisitko mulle joululahjaksi 1600€ pelikoneen? Saat sitten 20€ stringit lahjaksi"
Saa olla suhde aika kovalla pohjalla, että ostaisin kumppanille tuon hintaisia lahjoja. Voisin ymärtää, jos ostaisimme ristiin suht saman tasoiset lahjat sen sijaan, että kumpikin ostaisi kalliin esineen itselleen.
Niin huono.