Mun olisi vaikea ihastua/rakastua tosi fiksuun naiseen jostain syystä
Kunnioitan kyllä fiksuja naisia mutta ihastun paljon helpommin vähän höpsöön naiseen jostain syystä. Siis en ihan bimboonkaan kyllä ihastuisi, mutta jos äly on hallitseva elementti naisessa, niin sellaiseen naiseen en välttämättä kyllä ihastuisi.
Kommentit (16)
Äly pitää olla suht samalla tasolla että suhde toimii.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän pelätä. Älä välitä, monet pelkää itseään fiksumpia.
En pelkää olla tekemisissä kaveripohjalta mutta en jostain syystä kyllä varmaan ihastuisi. En tiedä itsekään mistä johtuu.
Sehän on selvää - liian järkevät ihmiset ovat tylsiä ja epäseksikkäitä.
Ei kai fiksuus ja höpsöys sulje toisiaan ulkopuolelle? Fiksuus ja täys bimbous kyllä.
En osaa sijoittaa höpsöyttä ja älykkyyttä samalle akselille. Varsinainen tyhmyys ei ole höpsöä vaan se on sellaista hitautta ja kapasiteetin puutetta, joka on ainoastaan rasittavaa. Höpsöyden näen enemmänkin jonkinlaisena spontaaniutena ja iloluontoisuutena, ehkä luovuutenakin, eikä siinä ole mitään ristiriitaa älyn kanssa. Enemmän se on luonnekysymys.
Minun taas ei. Mutta jostain syystä minulle on tullut käsitys, että älykkäillä naisilla vaatimukset miehelle ovat melkoisen kovat.
No älähän mittää, ap. En minäkään kiinnostuisi sinusta. Joten win-win.
t. fiksu nainen
Vierailija kirjoitti:
Minun taas ei. Mutta jostain syystä minulle on tullut käsitys, että älykkäillä naisilla vaatimukset miehelle ovat melkoisen kovat.
Juu kyl, jos "melkoisen kovat" tarkoittaa vähintään yhtä älykästä miestä kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää olla tekemisissä kaveripohjalta mutta en jostain syystä kyllä varmaan ihastuisi. En tiedä itsekään mistä johtuu.
Koet älykkään naisen uhaksi itsellesi, kuten useimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvää - liian järkevät ihmiset ovat tylsiä ja epäseksikkäitä.
Luovat, humoristiset, eläimellisen seksikkäät, mutta älykkäät pesee pöydän.
Kalseat insinöörit saa jäädä nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyl, jos "melkoisen kovat" tarkoittaa vähintään yhtä älykästä miestä kuin itse on.
On se aika kova vaatimus, kun valtaosa ihmisistä on tavallisen älykkäitä.
Minulla on puolestaan vaikeuksia löytää fiksuja naisia. Typeriä kyllä olisi tarjolla...
Jotain alkukantaista suojeluviettiä veikkaisin. Älykkäästä naisesta tulee sulle vibat että se ei tarvitsisi sua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puolestaan vaikeuksia löytää fiksuja naisia. Typeriä kyllä olisi tarjolla...
Liikut väärissä porukoissa. Älykkäitä ja koulutettuja naisia löytyy kyllä, kun liikut oikeissa paikoissa.