Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko seurustella miehen kanssa joka tekee reissutöitä?

Vierailija
14.11.2019 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja mitä töitä?

Vierailija
2/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaisit yhteisen kodin ja lasten hoidosta? Miten järjestäisit eläketurvani?

Et kai vain oleta, että lapset pärjäävät keskenään, ovat päiväkodissa pitkää päivää ja minä teen kahta vuoroa, yhtä töissä ja toista kotona, joka päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. En tarvitse miestä joka päivä ja joka hetki pitelemään mun kättä. 

Vierailija
4/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon maksaisit yhteisen kodin ja lasten hoidosta? Miten järjestäisit eläketurvani?

Et kai vain oleta, että lapset pärjäävät keskenään, ovat päiväkodissa pitkää päivää ja minä teen kahta vuoroa, yhtä töissä ja toista kotona, joka päivä?

Seurustella! Pikkusen pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä sulla.

Vierailija
5/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?!

Vierailija
6/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan paljon omaa tilaan, joten reissutyötä tekevä mies on ollut minulle oikein oivallinen valinta.

Vierailija
7/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kun ei ollut lapsia niin ei haitannut. Kun tuli lapsia niin 15 vuotta sellaista elämää riitti.

Meillä ei ole koskaan ollut ns. perhe-elämää, sen huomaa myös lapsista jotka ovat vieraantuneet isästään.

Vierailija
8/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun kannattaa varmaan katsella jotain toista miestä. Varmaan Kallion baarista löytyy sulle sopiva elämäntapatyötön.

Vierailija
9/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ahkeruus on tärkeää.

Vierailija
10/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomama kyllä, olen seurustellutkin. Silloin exän kanssa puhuttiin, että mikäli saadaan lapsia niin toivoisin reissuja vähemmälle arjen sujumisen takia. Hän oli samaa mieltä. Suhde kaatui kuitenkin muihin asioihin ennen, kuin lapset tuli ajankohtaiseksi.

Vierailija
11/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen alkaisi seurustella, ellei tosissaan ja perheen perustaminen mielessä? Naisen on pidettävä itsensä lisääntymiskykyisenä. Katkeria naisia on jo liikaa. Klamydia esim on varsin yleinen hedelmättömyyttä aiheuttava sukupuolitauti. Ei kannata vaihtaa miestä. Vaihtamaan valmiilla on todennäköisesti ollut muitakin suhteita.

Vierailija
12/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jos ei ole liikaa reissussa.

Vierailija
13/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olisi helpompi etsiä toisenlainen mies kuin reissumies. 

Vierailija
14/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin.

Vierailija
15/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tälläiset naiset on yleensä se laskin kädessä 24/7, että kaikki varmasti menee tasan.

Vierailija
16/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Parempikin niin kuin että kaiket illat kököttäisi vieressä kyllästyttämässä ja kyllästymässä.

Vierailija
17/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa reissutyötä tekevän miehen kanssa 15 vuotta ja meillä on kolme lasta. Mies on poissa maanantaista torstai-iltapäivään. Ei ongelmia. 

Vierailija
18/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tälläiset naiset on yleensä se laskin kädessä 24/7, että kaikki varmasti menee tasan.

Eihän tuo mene tasan, kun mies rahoittaa kaiken ja maksaa jopa palkkaa lastenhoidosta. Ihan sama kuin palkkaisi lastehoitajan.  Periaatteessa tuossa se nainen hoitaa lapsiaan vain rahasta. 

Vierailija
19/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei kunhan et odota lapsia hankittavan. Ja oman kämppäni pidän, etkä sinä muuta tänne.

Vierailija
20/51 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten seurustelisinkin sellaisen miehen kanssa, joka ei ole nurkissa roikkumassa jatkuvasti. Minulle sopisi hyvin etäsuhde, jossa tavataan kerran kaksi kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän