Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko seurustella miehen kanssa joka tekee reissutöitä?

Vierailija
14.11.2019 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni on matkatöissä 8pv /vapaalla 8pv, mies on selvinnyt oikein hyvin lasten ja kodin kanssa:) Asennekysymys. 

Toisen  ystävättären mies puolestaan tekee suunnilleen samanlaista viikko/viikko systeemiä ja vaimo pärjää hyvin vaikka on lapsia. 

En ymmärrä mikä tuossa olisi niin hirveän haastavaa??

Itse olemme rakentaneet molempien matkatöiden ohessa 3 taloakin ja kasvattaneet lapset aikuisiksi

Vierailija
42/51 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä tapa pitää toisia naisia ja oerheitä toisella puolella maata. Nej tack.

Miestä harva kaipaa muutenkaan. Miljoona sinkkua haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kunhan tuot rahaa kotiin. Kyllä reissun ajaksi aina lämmittäjä löytyy.

Vierailija
44/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella mutta en perustaa perhettä. Katsonut sivusta kaverin elämää. Mies viikot reissussa, illat siellä vapaata, käy ravintoloissa ja juhliikin. Viikonloppuna saa kotona nukkua pitkään kun isin pitää antaa levätä on niin raskas työ... nainen hoitaa siis kaiken 24/7 yksin, itse tekee sivussa osa-aikatyötä minkä ehtii, mies tienaa tietysti tuplat mutta maksaa vähemmän kuin puolet koska nainen käy aina kaupassa ja laskut menee puoliksi.

Tämä oli mun elämää 20v. Sillä erotuksella, että tein koko virkaa ja myös oman uran siinä ohessa. Meillä oli kyllä hyviäkin aikoja, mutta lopulta tuo työmäärä alkoi käydä voimille. Mun mies ei kyllä ollut mikään petturi ja rakkautta meillä oli. Se reissutyö kuitenkin oli miehellekin raskasta ja ei oikein pystynyt enää sopeutumaan meidän arkeen, koska asui pääasiassa hotelleissa. Tuli sitten kaikenlaisia vaikeuksia ja lopulta ero.

Vierailija
45/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, kunhan tuot rahaa kotiin. Kyllä reissun ajaksi aina lämmittäjä löytyy.

Mä kyllä ihmettelen näitä naisia, joilla on aikaa toimia jonain lämmittäjänä. Varmaan kuitenkin tietävät, etteivät ihan vaimomatskua ole.

Vierailija
46/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii introvertille. En halua uusperhettä, lapset jo isoja ja tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten onhan tuossa hyviä puolia.

Vierailija
47/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 15v. Ihan hyvä järjestely, en varmaan osais ollakaan "normipäivää" tekevän kanssa. 

Vierailija
48/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuissa on yksi reissumies. Hänen touhujensa perusteella, en.

Vierailija
49/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hyvin tienaavan miehen nykyään, joka ei joudu reissaamaan, niin pari vaihtoehtoa.

-Lääkäri

-Rehtori

-Lehtori

Vierailija
50/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sellaisen kanssa aikoinaan naimisiin. Lopulta alkoi tuntua, että meillä oli niin erilliset elämät eikä oikeastaan mitään yhteistä, ettei yhteisessä virallisessa osoitteessa ollut enää mitään mieltä. Muutin omilleni enkä enää ottaisi reissutöitä tekevää miestä. Mielelläni ottaisin kyllä introverttimiehen koska olen sellainen itsekin, mutta jotain yhteistä aikaa ja tekemistä kuitenkin pitäisi olla, että suhdetta kannattaa nimittää parisuhteeksi.

Vierailija
51/51 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Mies ryhtyi reissutöissä turhan läheiseksi naispuolisen työkaverinsa kanssa. Tuo nainen ei harrastanut seksiä mieheni kanssa, mutta monien muiden kanssa kyllä vaikka oli naimisissa. Myös jotkut miehet, jotka hänen kanssaan makasivat, olivat naimisissa. Miehen reissutyöt loppuivat nyt projektin loppuessa, ja ero tulee, jos tarkoituksella enää hakeutuu reissutöihin, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi