Alastonsuomi sivusto ja mielenterveys
Väitän, että 80% sivustolla olevista on jonkinasteinen mielenterveydellinen häiriö. Mitä itse ajattelet?
Kommentit (183)
Pitäisikö nykyään olla muotoiltu: "Naked Attraction Suomi" ja mielenterveys. Minkähänlainen mielen tasapaino mahtaa olla noilla Discovery+:n realityohjelmaan osallistuneilla nakupelleillä? Veikkaan, että kotikulmilla eivät ihan helposti saa karistettua painolastia harteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö nykyään olla muotoiltu: "Naked Attraction Suomi" ja mielenterveys. Minkähänlainen mielen tasapaino mahtaa olla noilla Discovery+:n realityohjelmaan osallistuneilla nakupelleillä? Veikkaan, että kotikulmilla eivät ihan helposti saa karistettua painolastia harteiltaan.
Taisi tulla väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla väärään ketjuun.
Vai väärälle palstalle, sinänsä hienoa että tulit vaikka väärä palsta😄 Et ainakaan ole AS riippuvainen kun noin herkässä tuleminen😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ei v t tu mitä porukkaa täällä 😂
Voiko 2000 luvulla olla ihmiset vielä näin ahdasmielisiä?Minä eksyin alunperin kaverin kautta sivustoille. Kostin sitä kautta omalle puolisolleni. Jäin siihen vähä koukkuun ja ihan kivahan niitä kuvia on sinne välillä räpsiä. Ja ei, en mitään prsiin kuvia tai omaa naamaani sinne laita. Joku järki nyt pitää olla. Toisaalta en tuomitse niitäkään jotka laittaa. Mielestäni he ovat todella rohkeita ja edistyksellisiä ja sujut oman seksuaalisuuden kanssa. Aivan mahtava sivu mielestäni! No onhan sielläkin omat urponsa niin kuin täällä 😅
Muistakaahan nyt lestit tehä kymmenen aavemariaa ja ruoskia itseänne, kun kävitte kuiteski kurkkimassa ja apua ehkä kiihotuittekin vielä 🤣
Puhu vaa omasta puolestasi.
veikkaan 95% masentuneita tai vihervassareita tai sekä ja että
Vierailija kirjoitti:
veikkaan 95% masentuneita tai vihervassareita tai sekä ja että
Persut sinne laittavat kalukuvia vertailuun.
Mä en kyllä ymmärrä, miksi joku ilmaiseksi laittaa. Ottaisivat edes maksun ja hyvän sellaisen!
Nykyään pelkkä Of-tätien mainospaikka. Porukka alkanut hävitä sieltä.
Mitä jos jonkun naisen kuvia on siellä, eikä tiedä että joku takavuosien "exä" laittoi ne sinne. Ja on väkisin otettu kuvia silloin, vaikka nainen hymyilee kiusaantuneena eli "iloisena".
Minä sain joskus tilapäisen mielenhäiriön ja latasin sinne vain yhden ja ainoan kuvan..Tosin kuvassa ei näkynyt milliäkään paljasta pintaa, mutta silti pompsahti viikon kuvaksi saaden satoja viestejä. Ei tulisi mieleenkään paljasta pintaa näyttää ja tuon yhden lataamani kuvankin sitten sieltä lopulta poistin. Ei ole minun juttu.
Kuka stanan pälli sinne nyt omia kuviaan laittas?
Sehän on vaan tahallista alistamista niitä kohtaan joilla ei mahdollisuutta seksiin ole vaikka terveyden tai ulkonäön vuoksi. Saadaan tyydytystä kun joku yksinäinen voi vielä huonommin katseltuaan muiden iloa ja täydellistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämäkään palsta tai ketju näytä mielenterveyden mallikappaleista koostuvan.
Olen eri mieltä ap:n kanssa. Useammilla kuin luulettekaan on hyvin terve ja avoin suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon toisin kuin tämän palstan väellä enimmäkseen.
Terve, nautinnollinen seksuaalisuus kuuluu mielenterveyteen. Häpeä ja estyneisyys taas ei.
Alkoholi, huumeet ja ylensyöminenkin ovt nautinnollisia asioita. Silti ne eivät kiinnosta monia, vaikka eivät olisi absolutisteja. Yliseksuaalisuus, seksiaddiktio, perversiot, ym. Voi olla kompulsiivisella addiktiotasolla, harrastus, evvk tai estojen takana. Suurimmalla osalla todennäköisesti vaan evvk. Btw haastan sinut olemaan 6kk ilman seksuaalista käytöstä, sekoilua, perversioita, ym. Jos et ole addikti, ei pitäisi olla ongelma. En usko että kukaan joka kuluttaa noita materiaaleja, pystyy. Tervejärkinen wi "harrasta" tuollaisia asioita yhtään sen enempää kuin vaikka jotain matojen silpomisen fetisointia.
Vierailija kirjoitti:
No kenen sitten? Millainen mielenhäiriö on, että laittaa toisten kuvia? Kuulostaa sairaalta JA rikolliselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenen sitten? Millainen mielenhäiriö on, että laittaa toisten kuvia? Kuulostaa sairaalta JA rikolliselta
No mullekin selvisi muutama päivä sitten että jollain on profiilissa on nimenomaankin mun kuvia. Kovasti on joku mielenhäiriö sillä ja aivan sairasta touhua. 7 vuotta se on pitänyt siellä mun kuvia. Ja tänä vuonna laittanut musta uuden kuvan.
Onneksi se on siellä sivustolla, eikä joka paikassa. Toivottavasti miehet eivät pidä luvatta exän tai muun naisen kuvia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämäkään palsta tai ketju näytä mielenterveyden mallikappaleista koostuvan.
Olen eri mieltä ap:n kanssa. Useammilla kuin luulettekaan on hyvin terve ja avoin suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon toisin kuin tämän palstan väellä enimmäkseen.
Terve, nautinnollinen seksuaalisuus kuuluu mielenterveyteen. Häpeä ja estyneisyys taas ei.
Terve ja nautinnollinen seksuaalisuus ei ole sitä että netissä revitellään. Yksinkertainen asia, mutta mielenterveyspotilaalle vaikea.
Ehkä Ap'een aloituksen voisi muokata muotoon:
80% AS käyttäjistä on köyhiä.
Tämä tosin vain puolitotuus koska jos erittelee sukupuolet niin naisista 80% on köyhiä koska haluavat sponsorointia😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-