Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonsuomi sivusto ja mielenterveys

Vierailija
14.11.2019 |

Väitän, että 80% sivustolla olevista on jonkinasteinen mielenterveydellinen häiriö. Mitä itse ajattelet?

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä joskus. Mulla sattuu olemaan mt-ongelma, jonka ansiosta oli paljon ylimääräistä aikaa.  Ainakin silloin oli täyspäisempää hommaa ku tämä av.

Vierailija
142/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siellä joskus. Mulla sattuu olemaan mt-ongelma, jonka ansiosta oli paljon ylimääräistä aikaa.  Ainakin silloin oli täyspäisempää hommaa ku tämä av.

Jos näytit siellä pyllyä, niin unohda täysijärkisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tutun, joka on alastonsuomessa. On perheellinen ukkomies, jolla on bipo ja riippuvuus syrjähyppyihin. Tutun tuttu joka on siellä, on ainakin riippuvainen myös irtosuhteista ja ongelmia rahan käytössä.

Mun parisuhteen jatkumisen ehto oli se, että pysyn pois Alastomasta, juuri samoista syistä. 

Vierailija
144/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näytit siellä pyllyä, niin unohda täysijärkisyys.

Nii, ilmaisin väärin. Tarkoitin, että täällä on vielä vähemmän tolkkua monissa jutuissa.

Vierailija
145/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä alaston suomi sivusto on tuttu kaikille av-palstailijoille. Ihme kaksinaismoralismia siis kommenteissa.

En tiennyt koko sivuston olemassaolosta ennen tätä ketjua. Kävin vilkaisemassa enkä käy enää koskaan toiste!

Vierailija
146/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v t tu mitä porukkaa täällä 😂

Voiko 2000 luvulla olla ihmiset vielä näin ahdasmielisiä?

Minä eksyin alunperin kaverin kautta sivustoille. Kostin sitä kautta omalle puolisolleni. Jäin siihen vähä koukkuun ja ihan kivahan niitä kuvia on sinne välillä räpsiä. Ja ei, en mitään prsiin kuvia tai omaa naamaani sinne laita. Joku järki nyt pitää olla. Toisaalta en tuomitse niitäkään jotka laittaa. Mielestäni he ovat todella rohkeita ja edistyksellisiä ja sujut oman seksuaalisuuden kanssa. Aivan mahtava sivu mielestäni! No onhan sielläkin omat urponsa niin kuin täällä 😅

Muistakaahan nyt lestit tehä kymmenen aavemariaa ja ruoskia itseänne, kun kävitte kuiteski kurkkimassa ja apua ehkä kiihotuittekin vielä 🤣

Vierailija
147/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset av-mammat liikkeellä. Kyllä sinkkunaisena saan sieltä juuri sellaista melaa, jota haluan ja tarvitsen. Olen työssäkäyvä ja korkeakoulutettu nainen. En ole törmännyt mielenterveysongelmiin, mutta nautin positiivisesta palautteesta kuviani kohtaan. Tuottaa suurempaa nautintoa kuin IG tai muut kuvasomet. Kokeilkaa niin yllätytte :)

Vierailija
148/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kivoja on olleet lähes kaikki, joku promille ehkä ollut törppöjä ja silloinkin tyyliin, että miksi mun muija ei näytä sulta vaikka on 10 vuotta nuorempi. Se on ihan rupsahtanut.. Kohteliaita ja ystävällisiä miehiä. Osaavat käytöstavat ja ovat kunnioittavia käytökseltään. Jos jotain muuta kohtaa niin ehkä kannattaisi katsoa mitä törkyä sinne suoltaa. Niin sinua kohdellaan millaisen käsityksen itsestäsi annat ihmisenä kuviesi perusteella. Jos näytät halvalle on kohtelu sen mukaista ja oikeasti ei sinne kannata laittaa niitä kuvia jos kroppasi ei ole vähääkään kuvauksellinen. Ei kukaan halua katsoa jonkun runttuista selluliittistä persettä ja jotain ällöttäviä ihran levityskuvia.

Hemaisevan seksikäs pörröpää

Vierailija
149/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurinäijän mulkkukuvan laitoin sieltä kiertoon. Siinä vaimo ja kakarat kuukauden häpesivät ja sitten muuttivat pois.

Ööö... miten sä tunnistit sen?!

Vierailija
150/183 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurinäijän mulkkukuvan laitoin sieltä kiertoon. Siinä vaimo ja kakarat kuukauden häpesivät ja sitten muuttivat pois.

Ööö... miten sä tunnistit sen?!

Tätä mäkin mietin 😂

Vierailija
151/183 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AS itseään paljastelevat ovat jollakin tavalla häiriintyneitä se on selvä. Tyhmimmät näyttävät vielä kasvonsakin. Sivusto on tuonut myös esiin nmä ns. parinvaihtajat. Rappeutuneet amoraaliset ihmiset jotka eivät varmaan edes ymmärrä mitä parisuhde ja avioliitto tarkoittaa. Samaa sarjaa on polyamoria. Kyllä näitä rappeutuneen sairaan mielen tuottamia ilmiöitä on nähty ennen nettiäkin mutta ei niitä silloin julistettu seksuaalipositiivisuutena tai muilla kaunisteluilla.

Vierailija
152/183 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt as kautta treffeillä ja päädyttiin sänkyynkin. Sen verran molemmilla oli kuitenkin järkeä jottei näytetty as kasvoja eikä genitaaleja.

Vierailija
153/183 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden tunnuksen parisen kuukautta sitten ja huomasin harmistukseksi että ns pervot naiset ovat vaihtuneet maksullisiin sponssityttöihin jotka etsivät asiakkaita. Paljon on myös naisia joidenka naama näkyy... ennen sentään ihmiset peittelivät naamojaan.

Paljon näkyy suhteessaakin olevia naisia jotka etsivät sponssaajaa... siis asiakasta.

Vierailija
154/183 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämäkään palsta tai ketju näytä mielenterveyden mallikappaleista koostuvan.

Olen eri mieltä ap:n kanssa. Useammilla kuin luulettekaan on hyvin terve ja avoin suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon toisin kuin tämän palstan väellä enimmäkseen.

Terve, nautinnollinen seksuaalisuus kuuluu mielenterveyteen. Häpeä ja estyneisyys taas ei.

Onko häpeävä ja estynyt ihminen jos ei esittele paljasta pintaa pitkin nettiä? Tervettä seksuaalisuutta voi harjoittaa ihan omassa rauhassaan makuuhuoneessa.

Tämäpä se. Melkein tekisin villin veikkauksen, että sivustolta löytyy huima määrä narsisteja, epävakaita ja bipoja. Addikteja.

Ja paljon sellaisia jotka eivät edes tiedä olevansa siellä. Luvattomia ilkivaltaisesti laitettuja kuvia on runsaasti.

Vierailija
155/183 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sivusto taitaa olla ainoa paikka, jossa naiset joita kukaan ei yleisellä paikalla katsoisi toista kertaa saavat huomiota.

Oli kuinka lihava tahansa kiimaiset miehet kuolaavat kommenteissa.

Naisille antaa varmasti paljonkin tuo paikka.

Miehistä tuosta sivustosta hyötyvät vain komeimmat ja isokullisimmat. Tavismiehen osa on tuottaa ylistäviä kommentteja keskinkertaisille naisille.

Vierailija
156/183 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
157/183 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on potentiaalinen kostosivusto. En ole koskaan käynyt.

Älkää olko niin naiiveja, että kaikki mitä löydätte netistä on totta tai henkilön itse nettiin laittamia.

Vierailija
158/183 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin noin 12v sitten seksiseuraa sivustolta mutta nykyään täynnä onlyfans mainostusta sekä "sponssia" etsiviä naisia. 

Vierailija
159/183 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset av-mammat liikkeellä. Kyllä sinkkunaisena saan sieltä juuri sellaista melaa, jota haluan ja tarvitsen. Olen työssäkäyvä ja korkeakoulutettu nainen. En ole törmännyt mielenterveysongelmiin, mutta nautin positiivisesta palautteesta kuviani kohtaan. Tuottaa suurempaa nautintoa kuin IG tai muut kuvasomet. Kokeilkaa niin yllätytte :)

Miksi tästä pelkäksi lihaksi alentumisesta on nykypäivänä tehty niin suuri hyve?

Vierailija
160/183 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sivusto taitaa olla ainoa paikka, jossa naiset joita kukaan ei yleisellä paikalla katsoisi toista kertaa saavat huomiota.

Oli kuinka lihava tahansa kiimaiset miehet kuolaavat kommenteissa.

Naisille antaa varmasti paljonkin tuo paikka.

Miehistä tuosta sivustosta hyötyvät vain komeimmat ja isokullisimmat. Tavismiehen osa on tuottaa ylistäviä kommentteja keskinkertaisille naisille.

Poistin 12 vuotta vanhan tunnukseni äskettäin koska nykyään tuolta ei saa seuraa. Maksullista toki saisi ja kaikki klubitkin on nykyään keskustelun sijasta täynnä OF mainoksia. 

Ennen OF mainoksesta sai bännit mutta nykyään siellä ei muuta olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi