Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljaalla vieraissa?

kumiton kakkonen
14.11.2019 |

Kuinka yleistä on, että mies vetelee kakkosnaistaan ilman kumia? Onko salasuhteeenne niin luottamuksellinen että tauteja ei tarvitse pelätä, vai kuuluuko kumit ilman muuta asiaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kumpikaan käytä kumia vaikka beba tiukka onkin ja varmasti tuntuisi sen kanssakin. Parempi ilman.

ap

Vierailija
2/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia mentiin heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Myös peppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kumia mentiin heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Myös peppuun.

Lisäisin vielä, että vaimo ei anna paljaalla. Ei myöskään peppua.

Vierailija
4/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, että spe..a ruiskaistaan kondomiin ja heitetään pois. Ja minkä paremmalta hänestä tuntuu, sen varmemmin hän palaa luokseni. Haluan spe..an sisälleni, missä ainakin osa siitä imeytyy minuun. Rakastajani on silloin osa minua ja se tuntuu hyvältä. Itse olen yhden miehen nainen kerrallaan enkä usko, että hänen vaimonsa levittelee sp-tauteja. Näin menty jo monta vuotta.

Mukava kuulla, vaikka olenkin parisuhteessa. Tunnen olevani erilainen kun miehen laukeaminen sisälle tuntuu erityisen hyvälle. Pidän muutenkin spermasta. Ymmärtääkseni monet eivät, mutta itse jotenkin himoitsee sitä joka paikkaan. Varmaan joku perversio tai fetissi tai mitä niitä onkaan.

Vierailija
5/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, että spe..a ruiskaistaan kondomiin ja heitetään pois. Ja minkä paremmalta hänestä tuntuu, sen varmemmin hän palaa luokseni. Haluan spe..an sisälleni, missä ainakin osa siitä imeytyy minuun. Rakastajani on silloin osa minua ja se tuntuu hyvältä. Itse olen yhden miehen nainen kerrallaan enkä usko, että hänen vaimonsa levittelee sp-tauteja. Näin menty jo monta vuotta.

Mukava kuulla, vaikka olenkin parisuhteessa. Tunnen olevani erilainen kun miehen laukeaminen sisälle tuntuu erityisen hyvälle. Pidän muutenkin spermasta. Ymmärtääkseni monet eivät, mutta itse jotenkin himoitsee sitä joka paikkaan. Varmaan joku perversio tai fetissi tai mitä niitä onkaan.

Oijoi, miten mielelläni spermaisin sun paikkojasi, kerta toisensa jälkeen. Pimppaan, peppuun, suuhun, rinnoille, pakaroille, vatsalle, naamallekin. uuh...

Vierailija
6/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, miten mielelläni spermaisin sun paikkojasi, kerta toisensa jälkeen. Pimppaan, peppuun, suuhun, rinnoille, pakaroille, vatsalle, naamallekin. uuh...

Noh noh, kyllä sitä tulee ihan tarpeeksi näinkin ja toisaalta kaikkea tätä seksin nälkää täällä lukiessa usein unohtuu se totuus, että moni muu asia ratkaisee parisuhteessa paljon enemmän. Niinpä minullakin eniten ratkaisee se mistä se sperma tulee. Asiallinen ja luotettava NORMAALI mies on erittäin vaikeasta löydettävissä mistään. Onneksi löysin enkä heti luovu.

Vierailija
7/52 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamukseen perustuu. Kolme kakkosnaista on ollut kierrossa tämän vuoden puolella ja kaikkien kanssa hommat hoidetaan ilman kumia. Ihan vaan sen takia, että kumin kanssa ei tunnu miltään. Jostain syystä näistä kaksi nauttii, että laskee sisään... mikä lie fetissi?! Yhden kanssa taas hommat hoidettava varovasti, kun käytössä ei ole mitään ehkäisyä.

Vierailija
8/52 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet mikä pelimies :)

Reissaaja kirjoitti:

Luottamukseen perustuu. Kolme kakkosnaista on ollut kierrossa tämän vuoden puolella ja kaikkien kanssa hommat hoidetaan ilman kumia. Ihan vaan sen takia, että kumin kanssa ei tunnu miltään. Jostain syystä näistä kaksi nauttii, että laskee sisään... mikä lie fetissi?! Yhden kanssa taas hommat hoidettava varovasti, kun käytössä ei ole mitään ehkäisyä.

Vierailija
9/52 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina paljaalla kakkosnaiset olen vedellyt. Seksikumppanit ovat aina yli 50 vuotiaita, sillä pidän vanhemmista naisista... ja osin sekin vaikuttaa siihen, miksi kondomeja ei ole ollut käytössä. En ole kertaakaan törmännyt 50+ tai 60+ naiseen, joka ehkäisystä olisi puhunut sanaakaan.

Kierrossa minulla yleensä ei ole, kuin yksi kakkosnainen kerrallaan. Toki liikkuvan työni laadun vuoksi, kun paikka kunta vaihtuu uuden projektin myötä, niin tulee useampia partnereita kunnes yksi heistä vakiintuu fuckbuddykseni.

Tänä vuonna olen ollut kuuden eri naisen kanssa sängyssä. Haussa minulla oli alkuvuodesta 65+ nainen, mutta korona sotki kuvioita ja siksi myös naisia oli tavallista enemmän. Kesän loppupuoliskolla vasta löytyi koronaa kavahtamaton kypsä leidi kaveriksi.

Vierailija
10/52 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paljaalla niin vaimoa kuin kakkos-kolmos ja nelosnaisiakin.

Vierailija
11/52 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään vieraisiin ilman kumia. Vaimolta saa kiukkua ja lämmintä kättä silloin tällöin, seksiä ei kaipaa :)

Vierailija
12/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn vieraissa, ovat he maksullisia naisia. Silloin tietysti käytetään kumia. Käyttäisin kyllä silloinkin, jos sattuisin törmäämään maksuttomaan.

Vierailija
13/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna viittä vierasta pannut, josta yksi vaati kumia.

Vierailija
14/52 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuori rakastaja jolla iso se.eka kerta kokeiltiin kumilla,ei tuntunut miltään.

Sen jälkeen paljaalla aina..ja pakko sanoa että nautin suunnattomasti,kun saa isot lastit sisään.

Vierailija
15/52 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lomalla entisen naisystävän luona kylässä kahvilla ja sitten mentiin sänkyyn. Parit spermat vetäisin hänen sisäänsä. Olemme molemmat varattuja.

Vierailija
16/52 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eka kerran vieraaseen mieheen sain tutustua tilanne oli kimppa.

Kaksi nuorta miestä viihdytti minua.

Piti olla kumilla mutta tilanne vei,,olin ihan järkyttävässä kiimassa. Havahduin siihen että miehellä oli jo ruiskahtanut sisään.

Toinen tuli päälleni ja jatkoi siitä mihin kaverinsa oli lopettanut.

Oli ihan jännä tunne kun pillu litisi ja mies murahteli ja polki ihan käsittämättömällä tarmolla.

Tuntui että ei enään,kaveri oli käsittämättömän kestävä ja iso kulli teki hyvää. Sain huuto orkun ja siitä huolimatta yhdyntä jatkui. Ja se miehen tulo se oli raju ja vaikka sanotaan että sperman tuloa ei muka tunne niin pah tunteepa.

Ne tahdottomat työnnöt ..

Ja kun kaveri nous pois ,se eka tuli sisään ja homma jatkui.

Noista.kavereista tuli mun vakkareita ,jotka miehenikin tietää. Luottamus on ollut ja saan spermat aina pilluun..hermooni hoitoa.

Vierailija
17/52 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on puskenut monet kerrat spermat pilluun. Nussinu kiihkeästi ilman kumia. Jopa töissä. Onneks ei jääty ikinä kiinni.

Vierailija
18/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on puskenut monet kerrat spermat pilluun. Nussinu kiihkeästi ilman kumia. Jopa töissä. Onneks ei jääty ikinä kiinni.

mistä tuo homma teillä lähti miten päädyitte ensimmäisen kerran ??

Vierailija
19/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tuo homma teillä lähti miten päädyitte ensimmäisen kerran ??

Molemmin puolista kiusoittelua viikkoja. Ihan leikillä mun puolelta ja tuli täysin yllätyksenä et mies olikin tosissaan.. kunnes kerran meni vain yli ku ei voitu hillitä.. nusastii työpaikalla, potilas huoneessa.

Vierailija
20/52 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis ihan kiimassa.. valmiita molemmat. Housut polviin ja takaapäin sänkyä vasten.. onneksi ketään ei tullut. Ovikaan ei ees lukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä