Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljaalla vieraissa?

kumiton kakkonen
14.11.2019 |

Kuinka yleistä on, että mies vetelee kakkosnaistaan ilman kumia? Onko salasuhteeenne niin luottamuksellinen että tauteja ei tarvitse pelätä, vai kuuluuko kumit ilman muuta asiaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa harrastaa juuri sellaista seksiä kuin haluaa, kumilla, tai ilman. Terveisin seksuaaliterapeutit.

Vierailija
42/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde varatun miehen kanssa ja aluksi käytettiin kortsua koska mulla ei ollut pillereitä. Sitten kun sain pillerit, niin aloimme panna paljaalla. Jos mulla olisi muita, niin heidän kanssaan käyttäisin kortsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte tyhmiä!!! No, se ei paljoo naurata siinä vaiheessa kun saakin vakavamman taudin itselleen ja loppuelämän riesan ja lääkityksen. Tämmöisestä pitäisi saada joku tuomio jos kumppaniaan pettää ja vielä tartuttaa tauteja!

Vierailija
44/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia. Mieheni ei pihtaa, mutta seksiä ei oikein haluta ja hänellä erektio lopahtaa ja on hän sitä itkenytkin joskus kun se ei toimi. Lääkekään ja jopa terapia ei oikein auta ja rakkautta meillä on, että yleensä hyväilyillä mennään. Mutta kaipaan miestä kovaa sisälleni.

Luvan kanssa olen hoitanut seksuaaliset tarpeeni kolmen tutun miehen kanssa jo pari vuosikymmentä. Yksi on edellinen suhteeni, toinen työtuttuni ja kolmas on lapsuuden tuttuni naapurista. Meillä keskenään on välittämistä, mutta rakastan miestäni paljon enemmän ja tilanne on nautittava kaikille, myös miehelleni joka saa minulta toisenlaista seksiä kuin yhdyntää.

Alan olla siinä iässä ettei ehkäisystä tarvitse kohta enää välittää, mutta aikaisemmin minulla oli käytössä kierukka joka ajallaan poistettiin. Yritimme lasta jonkin aikaa, mutta sitä ei kuulunut ja sen jälkeen ehkäisynä on käytetty vain poisvetoa ja varmoja päiviä. Kondomia en ole halunnut sisääni koskaan.

Vierailija
45/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pitkä avioliitto, samaan hautaan on tähtäin. Hyvä yhteinen elo, mutta paljon puutuu, se yhteinen kipinä.

Vaimo on aloittanut uuden vaiheen elämässään, uusi työ on tuonut virikkeitä, uusia työkavereita, joista 95% on menestyneitä miehiä.

Hän ei enää ole fertiili, kolmannen lapsen jälkeen hän päätti "katkaista putkensa", nyt ikäkin olisi tehnyt tehtävänsä.

Annoin hänelle vapauden toimia työkavereiden suhteen vapaasti. Voi olla hyvin, että miesvaltaisessa yhteisössä pärjääminen vaatii jotain enemmän, joustoa. Arvelen sen olevan hänellekin ok, jopa toivottavaa. 

Saavat toimia puolestani ilman kumia - vaimoni ei ole kumia koskaan hyvänä pitänyt.

Vierailija
46/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen käynyt vieraissa eikä kumpikaan vaatinut kumia. Toinen ei käyttänyt sitä paitsi mitään ehkäisyäkään. Silti silloin tällöin hänen luvallaan laskin spermat sisään.

Vierailija
47/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nuori rakastaja jolla iso se.eka kerta kokeiltiin kumilla,ei tuntunut miltään.

Sen jälkeen paljaalla aina..ja pakko sanoa että nautin suunnattomasti,kun saa isot lastit sisään.

Pekkako siellä avautui?

Vierailija
48/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veljet mikä pelimies :)

Reissaaja kirjoitti:

Luottamukseen perustuu. Kolme kakkosnaista on ollut kierrossa tämän vuoden puolella ja kaikkien kanssa hommat hoidetaan ilman kumia. Ihan vaan sen takia, että kumin kanssa ei tunnu miltään. Jostain syystä näistä kaksi nauttii, että laskee sisään... mikä lie fetissi?! Yhden kanssa taas hommat hoidettava varovasti, kun käytössä ei ole mitään ehkäisyä.

ei vaan, hyi stana mikä pelimies

Vierailija
49/52 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä spermat aina sisään syvälle. Nautin kun annan naiselle isoa,paksua kalua ja nainen nauttii spermasta.

Vierailija
50/52 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen vaimoani aina paljaalla. Ei ole salasuhteita, niin ei tarvitse pelätä tauteja. On niin helppoa kun ei tarvitse pelätä satuttavansa tai vahingoittavansa toista, eikä tarvitse pelailla mitään pelejä muiden kanssa niin ei edes stressaa.

Elämä on vaan paljon kivampaa kun luottamus on kunnossa ja rakkautta riittää niin ettei sitä tarvitse muualta hakea. Suosittelen kokeilemaan. Ei tule vahingossakaan mitään jälkipyykkejä.

Meillä vedellään paljaalla.
51/52 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla parasta. Ei ikinä kortsua.

Vierailija
52/52 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilla laittaisin jos olisi joku kakkosnainen vaan kun eipä oo niin ei tarvii semmosia mietiskellä. Ois kyllä kiva jos olis joku.

Kotona kyllä sitten paljaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan