Maustatko itse yoghurttisi vai ostatko valmiiksi maustettuna?
Mikä tapasi syödä jughurttia? Ostatko maustamatonta jogurttia vaiko jonkin tietyn makuista jukurttia?
Vai etkö lainkaan pidä jougurtista? Itse kyllä ostan täysin naturel-jurttia ja laitan marjoja päälle.
Kommentit (18)
Lidelin kreikkalaista maustamatonta 10% rasvaa, maustan itse joko marjoilla ja hunajalla tai itse tehdyllä hillolla.
Minä ostan maustamatonta ja tapaan lisätä siihen "mitä kaapista sattuu löytymään".
Käytän maustamatonta ja rasvatonta Valion AB-jogurttia. Siihen heitän sekaan hedelmäsosetta (mango on paras), pähkinöitä ja marjoja.
Miten monella eri tapaa voi kirjoitta jogurtti väärin?
Ostan maustamatonta kreikkalaista ja laitan marjoja tai itse tehtyä hilloa/sosetta/banaania tms.
Mun makuun on maustamaton Pirkka turkkilainen jogu joka on lähtöjään suomalaista, siitä plussaa. Laitan sekaan auringonkukan siemeniä, kookoshiutaleita ja vaniljasokeria. Tällä hetkellä se on suosikkisekoitukseni.
Kreikkalaista rasvaista, vähän kermaa ja silmäkaakaojauhoa sekaan.
Mä syön yleensä maustamatonta jugurttia, mutta joskus ostan jotain sokeristakin.
Eila lohkeavaa maustamatonta,johon lisään itsetehtyä mustikka- tai puolukahilloa tai marjoja pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihana, piti hetken miettiä, mitä ihmeen silmäkaakaoota :D
Sekä että. Tykkään etenkin hunajajogurtista, jota tosin löydän vain Prismoista, ja Lidlin sitruunajogurtista (sekä siitä isosta kotimaisesta purkista että niistä pienistä, joita kumpaakaan ei tosin ollut viimeksi käydessä), mutta syön paljon maustamattomia, jotka aina maustan omilla hilloilla ja myslillä. Puolukkasurvoskin käy.
Bitterswiitti yökhurttini tulee superluomuna suoraan kultsini dikistä suuhuni.
Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska oli😊mutta mä mietin vieläkin, mitä se on..kertokaa ny mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Maustamatonta hedelmäpalojen ja myslien kanssa tai valmiiksi maustettua yksinään. Molemmat on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin 100% kaakaojauhetta. Paketissa kuva silmästä. Oletan näin.
Itse syön AB-jugua täysirasvaisena. Sekoitan tehosekoittimella ison satsin mustikoita, mansikoita ja vähän puolukoita sekaan. Olen miettinyt turkkilaiseen vaihtamista, kun tuolla perusjugulla tulee aika löysää, mutta en ole vielä uskaltanut rasvan määrän vuoksi.
Syön yökhurttia omena palojen kera