Sertralin
Sain vakavaan masennukseen ja pahiin pakkoajatuksiin 50 Mg sertralinia. Olen syönyt neljänä päivänä ja olo on aivan kamala. Ahdistaa vielä enemmän kuin alussa ja masentaa järkyttävästi. Onko teillä muilla kokemuksia aloitusoireista? Ottaisin kiitollisena vastaan. On vaan niin epätoivoista. En jaksa enää...
Kommentit (10)
Itekin vedän noita. Ei auta mitään. 15 vuotta istunut tässä häpeämässä. Oneen ei ole oikoteitä. Nyt on pakko alkaa tehdä konkreettisia valintoja jotta tästä huoneesta pääsee pois tai vaihtoehtoisesti suiside.
Vierailija kirjoitti:
Itekin vedän noita. Ei auta mitään. 15 vuotta istunut tässä häpeämässä. Oneen ei ole oikoteitä. Nyt on pakko alkaa tehdä konkreettisia valintoja jotta tästä huoneesta pääsee pois tai vaihtoehtoisesti suiside.
Tarviin moottorisahaan akun ja laturin.
Ei sopinut yhtään, lääkäri vain totesi, että alkuoireita, mutta oli pakko lopettaa, kun aloin näkemään harhoja. Nyt Seronil ja sopii hyvin, tosin joillekkin sopii joku ja joillekkin ei. Terapia auttaa vähän, mutta kestää todella kauan, ennenkuin se toimii.
Itselleni ei sopinut ollenkaan, OCD:n määrättiin kyseinen lääke ja sain siitä näköharhoja. Esimerkiksi outoja valo pilkkuja vessan kaakeleissa jne kunnes lopetin lääkkeen.
Onhan sertraliinissa se hyvä puoli että voi vetää käteen pidempään.
Muistaakseni tutkimusten mukaan tuo lääke imeytyy huomattavasti paremmin oikean ruoan kanssa?
Mulla vei ruokahalun ja väsyttää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vei ruokahalun ja väsyttää edelleen.
Alkuoireina sain pahempia paniikkikohtauksia, paniikkiin siis määrättiin.
Oletkohan tosi herkkä lääkkeille? Syötkö reilusti lääkkeenoton yhteydessä?