IS: Varakas pariskunta saapui risteilylle – sitten buffetissa alkoi tapahtua
En tietenkään klikannut tätäkään, samoin kuin niitä viikoittain toistuvia juttuja ärsyttävistä lentomatkustajista, mutta puran tässä auki otsikon ja juttuaiheen.
- Varakas: latauksellinen ilmaisu, joka tehoaa aina, koska enemmistö lehden klikkailijoista ei ole varakkaita (myös varakkaat satunnaislukijat voivat klikata vertautumismielessä)
- Varakas pariskunta: erittäin latauksellista, tulee mieleen liikemies ja hienostotantta ja eräänlainen ylivoima, kun varakkaita on jo kaksi
- Risteily: kaikkihan ovat olleet risteilyllä: hyttijuomat, biletys, taksfrii, meriaamiainen - eli uutinen klikkauttaa kaikkia
- Buffet: jälleen koukuttava asia: tilanne, jossa ihminen palaa keräilijäksi ja taistelee laumassa ravinnostaan, erityisesti laivabuffetissa, jossa varsinkin nousuhumalainen syö hätääntyneesti kuin ruoka olisi juuri loppumassa
- Sitten alkoi tapahtua: Täydellinen lupaus siitä, että varakas pariskunta saatetaan jollakin tavalla noloon asemaan, ja alemmuudentuntoinen lukija saa tyydytyksensä
Joten klik klik vaan.
Kommentit (25)
Ja nämä uutisethan tulee ehdottomasti postata tänne mammikselle, jossa sitten voidaan yhdessä tuomita ja paheksua varakkaita pariskuntia.
En klikannut, juuri ap:n mainitsemista syistä.
Varakkaita pitää paheksua, kuuluu tietyn luokan etikettiin.
Mä klikkasin, enkä saanut selvyyttä siihen, mitä tapahtui.
Saattoi tämän ketjunkin näkökulma yllättää klikkaajan.
Minä klikkasin:
"Rouva kertoi kehuen, että he istuivat laivan buffetpöydässä, jossa istui myös kaksi nuorempaa poikaa."
Mitä mahtoi toimittaja ajatella tuon kirjoittaessaan? Kun lukee jutun, niin ei se rouva kehuen kertonut pojista tai pöydästä, mutta niin vain toimttaja asian noin ilmaisi.
Klikkasin teidän kaikkien puolesta: Kyseessä lukijoiden kertomuksia buffetista. Otsikon tarinassa pöllivät lihaa buffetista kotiin vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Klikkasin teidän kaikkien puolesta: Kyseessä lukijoiden kertomuksia buffetista. Otsikon tarinassa pöllivät lihaa buffetista kotiin vietäväksi.
Kuka raportoi, joku samassa pöydässä istunut? Mistä päätteli varakkaiksi, lukiko laukussa isolla lv?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka raportoi, joku samassa pöydässä istunut? Mistä päätteli varakkaiksi, lukiko laukussa isolla lv?
Se varakas rouva itse kerskaili asiasta:
"Rouva kertoi kehuen, että he istuivat laivan buffetpöydässä, jossa istui myös kaksi nuorempaa poikaa. Kun pojat huomasivat mitä he tekivät, pariskunta kertoi pojille, että kotona odottaa poikakoira, jolle kootaan lihaa. Kaiken huipuksi pariskunta oli niin varakas, että heidän ei olisi milloinkaan tarvinnut varastaa lihaa laivalta."
Vierailija kirjoitti:
Mä klikkasin, enkä saanut selvyyttä siihen, mitä tapahtui.
Varakas rouva pakkasi lihaa laukkuunsa evääksi koiralle.
Jep en klikannut. En seuraa koko roskalehdistöä. Tällä palstalla käyminen riittää.
Linkki puuttui ap:n viestistä, joten en klikannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varakas rouva itse kerskaili asiasta:
"Rouva kertoi kehuen, että he istuivat laivan buffetpöydässä, jossa istui myös kaksi nuorempaa poikaa. Kun pojat huomasivat mitä he tekivät, pariskunta kertoi pojille, että kotona odottaa poikakoira, jolle kootaan lihaa. Kaiken huipuksi pariskunta oli niin varakas, että heidän ei olisi milloinkaan tarvinnut varastaa lihaa laivalta."
Minäkin olen varakas tällä määritelmällä.
Melko epäuskottava, että joku kuvailee itseään varakkaaksi jollekin random teinille.
Juuuuuri näin :) Klik