Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ähkiminen, puhkiminen, kröhiseminen ja yskiminen julkisilla paikoilla ärsyttää

Vierailija
13.11.2019 |

Ja ei edes minkään bakteerikammon takia, kuvottaa vaan kuunnella sitä hyöööörrhhrjjhjghkkfhnkk-ääntelyä ja nenän niiskutusta sun muuta. Varsinkin sellainen syvältä keuhkoista tuleva yskä kuulostaa ihan todella kamalalta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa ruuhkabussissa, kun räkivät ja yskivät tunkevat viereen istumaan. Yskitään ja niistetään kylki kyljessä kiinni. Ei ihme, että epidemiat leviävät.

Tänään lihava nainen istui viereeni ja ryki limaa kurkustaan koko matkan ajan. Mikä ihme tämä rykiminen on? Kamalaa kuunnella koko matkan ajan.

Vierailija
22/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin kyllästyttää tää yskä ja rään rohina keuhkoissa ja nenässä, mutta asialle en mitään voi. Joten koettakaa kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko uimahallissa naisten pesutuvan puolella tapana, mutta miesten puolella joka helkkarin kerta on joku ukko ensin ryystämässä räkää jostain nenäontelosta tyyliin "RYYYYYYYYYYYSKK!" ja sitten "PTHYI!" sinne lattialle samalla kun suihkutellaan. Ok, teoria on että se menee sen veden mukana pois mutta kuitenkin.. ja toki siivoojaa pyörii siellä varmaan kaks kertaa tunnissa mutta silti.

Vierailija
24/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot neuroottisiin/bakteerikammoisiin ihmisiin. Se, että joku lähistöllä niiskuttaa tai luoja paratkoon aivastaa, on maailman vastenmielisin asia? Tahallaan räkiminen ja rykiminen on eri asia, mutta aivastaminen ja yskiminenhän on ihan luonnollista.

Se, että mun takille lentää ruuhkabussissa jotain räkäpöpöjä ei oikeastaan kiinnosta mua yhtään. Ei se kaikista kivoin tilanne ole, mutta joka paikassa on bakteereita ja niiltä ei voi välttyä. Jos ne pöpöt ei tule mun takille jonkun kassialman aivastuksen kautta, niin ne tulee jostain muualta.

Jos bakteereiden pakoilu on hengen asia niin sitten voi ryhtyä joksikin kirurgin assariksi, leikkaussaleissa on steriiliä ja ihmisillä on naamarit päässä.

Me ollaan vain ihmisiä, koittakaa nyt kestää.

Vierailija
25/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ähkäminen ja puhkaminen on lisääntynyt samaa tahtia ihmisten holtittoman paisumisen kanssa. Jotenkin ihan uskomatonta, että jengi ei edes noin huonossa hapessa ollessaan ymmärrä mistä se oma yleinen paha olo hengitysvaikeuksineen johtuu vaan nämä on just niitä mitkä on puhisten menossa pikaruokaravintolaan. Tai ovat kaupanjonossa sun takana ähisemässä tuskastuneena ja hihnalle lapetaan einestä ja mässyä. Ja juu, sitä cokista ja pepsimaxia.

Vierailija
26/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten ikäluokkien edustajille: Olkaa hyvät ja yskikää ja aivastelkaa käsi ja kyynärtaive suun edessä. Kiitos.

Vierailija
27/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa auto. Ai eikö oo rahaa :D

Käytkö koskaan kaupassa? Sekin on julkinen tila missä tätä harrastetaan.

Tilaa ruuat kotiin. Linnottaudu kotiisi.

Vierailija
28/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten sairaudet ärsyttää? No just!

Vierailija
29/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo vaan lisääntyy ja pahenee jatkuvasti, kun lihavia tulee koko ajan lisää ja kaikenmaailman satakiloiset ja läskiperseet änkeää julkisille paikoille köhimään. Eihän se henki kulje, jos on 50 kiloa ylimääräistä rasvaa pallean päällä.

Toinen juttu on nää joilla ei ole käytöstapoja; räitään toisten naamalle, kuljetaan flunssassa tai jossain kuolemantaudissa ympäriinsä ja niistetään vaatteisiin ja yskitään ja aivastellaan muiden päälle. Tyhmyyttä tuo on.

Vierailija
30/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään virkayskiä töissä jatkuvasti koska tiedän että se ärsyttää muita. Sillai ehem-ehem-köh-köh.

N29

Vierailija
31/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat tunkevat viereen istumaan ja vierustoveri joutuu sulloutumaan pieneen tilaan. Bussien istuimet on nykyään niin pieniä, että hyvä kuin yksi mahtuu istumaan .

Vierailija
32/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo vaan lisääntyy ja pahenee jatkuvasti, kun lihavia tulee koko ajan lisää ja kaikenmaailman satakiloiset ja läskiperseet änkeää julkisille paikoille köhimään. Eihän se henki kulje, jos on 50 kiloa ylimääräistä rasvaa pallean päällä.

Toinen juttu on nää joilla ei ole käytöstapoja; räitään toisten naamalle, kuljetaan flunssassa tai jossain kuolemantaudissa ympäriinsä ja niistetään vaatteisiin ja yskitään ja aivastellaan muiden päälle. Tyhmyyttä tuo on.

Totta...

Vierailija
33/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämppis on kyllä ylipainoinen. Onkohan se niiskutus ähinän täydennystä, vai flunssaa, en tiedä. Se ääntely vaan tuntuu hassulta ja välilliä ärsyttävältä... kai sitä joutuu elimistö koville, kun on ylipainoinen! Eläin yhtä rasvaisena olisi sairaalloinen!!

Vierailija
34/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat tunkevat viereen istumaan ja vierustoveri joutuu sulloutumaan pieneen tilaan. Bussien istuimet on nykyään niin pieniä, että hyvä kuin yksi mahtuu istumaan .

Mua ärsyttää laihat piipittävät ihmiset. Istun suoraan niiden päälle niin että uppoavat persepoimuihini.

Vierailija
35/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kämppis on kyllä ylipainoinen. Onkohan se niiskutus ähinän täydennystä, vai flunssaa, en tiedä. Se ääntely vaan tuntuu hassulta ja välilliä ärsyttävältä... kai sitä joutuu elimistö koville, kun on ylipainoinen! Eläin yhtä rasvaisena olisi sairaalloinen!!

Hommaa toinen kaveri. Jätä se läski!

Vierailija
36/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee hermot neuroottisiin/bakteerikammoisiin ihmisiin. Se, että joku lähistöllä niiskuttaa tai luoja paratkoon aivastaa, on maailman vastenmielisin asia? Tahallaan räkiminen ja rykiminen on eri asia, mutta aivastaminen ja yskiminenhän on ihan luonnollista.

Se, että mun takille lentää ruuhkabussissa jotain räkäpöpöjä ei oikeastaan kiinnosta mua yhtään. Ei se kaikista kivoin tilanne ole, mutta joka paikassa on bakteereita ja niiltä ei voi välttyä. Jos ne pöpöt ei tule mun takille jonkun kassialman aivastuksen kautta, niin ne tulee jostain muualta.

Jos bakteereiden pakoilu on hengen asia niin sitten voi ryhtyä joksikin kirurgin assariksi, leikkaussaleissa on steriiliä ja ihmisillä on naamarit päässä.

Me ollaan vain ihmisiä, koittakaa nyt kestää.

Bakteereja on joka paikassa, mutta niiden levittämistä voi ehkäistä omalta osaltaan ihan jo sen takia, että kunnioittaa muita ihmisiä ympärillä. Itsellä ei ainakaan tulisi mielenkään tieten tahtoen koittaa tartuttaa esimerkiksi vanhuksia, jotka ovat ikänsä puolesta jo riskialttiimpia saamaan kaikki taudit. Muutaman kerran kun opettelee yskäisemään tai aivastamaan käsi- tai olkavarteen, se alkaa tulla refleksinomaisesti.

Vierailija
37/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ent. Työpaikallani oli eräs kuusikymppinen suomenruotsalainen mies joka koko ajan läähätti kuin olisi ollut saunan lauteilla. Taivas se oli oksettavaa.

Miksi se suomenruotsalaisuus piti mainita?

Vierailija
38/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa. Aluksi kävin hakemassa työterveydestä saikkua, kun en kestänyt. Sain kaksi päivää ja purkin rauhoittavia jatkoon. Rauhoitavat oli ihan jees, mutta sitten täytyy todeta että alkoi ärsyttää moni muukin asia.

Eli lopulta sain diagnoosiksi erityisherkkä ja olen nyt eläkkeellä. Eläkkeelle pääsin 33-vuotiaana julkisessa virassa. Ap lienee yhtä mt-ongelmainen kuin minä olen. Minua myös ärsyttää jos joku avaa oluttölkin tai polttaa tupakka. Haju ärsyttää pahasti ja saan tärinäkohtauksia.

Muutun lähes vatupassiksi jota heilutellaan ylös alaisin.

Vierailija
39/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tämmönen lihavien ja sairaiden kiusaamisketju. Voitte olla ylpeitä tästä ketjusta. Clap clap!

Vierailija
40/42 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää laihat piipittävät ihmiset. Istun suoraan niiden päälle niin että uppoavat persepoimuihini.

Isoperseinen lötjäke ja laiha kulli. Ymmärrän fiiliksen.

siitä on tehty biisikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä