Ootteko ikinä käyneet Alaston Suomi-sivuilla? Voi Jösses..
Mikä tarve ihmisillä on laittaa tuollaisia kuvia kaikkien töllättäväksi?Ei tajua!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen seksittömässä parisuhteessa elävän kiltin miehen on aika katkeraa katsella noilta sivuilta miten upea elämä muilla pariskunnilla on.
Taikka tällaisen yksinäisen miehen on aika katkeraa katsella noilta sivuilta miten upea elämä muilla on. Varsinkin samassa tilanteessa oleva naispuolinen kun tekee tunnuksen sinne niin tämän elämä muuttuu täysin.
Minua taas sinkkunaisena lähinnä oksetti kun siellä nopeasti kävin katsomassa. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
No kävinpä nyt katsomassa. Nauroin varmaan 5 minuuttia putkeen kuvalle, jossa oli joku vanha mies joka seisoi alasti lenkkarit jalassa ja muna puolitangossa jonkun juhlateltan ulkopuolella ja vilkutti. Siinä teltassa oli läpinäkyvä seinä ja ihmisiä sisällä. Mitähän tuohon nyt sanoisi.
Kiitos illan nauruista! Tämä pelasti tympeän päiväni😂
En onnistu ymmärtämään sitä, että eivätkö nämä naamallaan esiintyvät ajattele yhtään tulevaisuuttaan, kuka näkee ja missä kuvat/videot voivat tulla silmille halusi tai ei? Tuollaisen voisi hätäiseen ymmärtävän teineiltä, mutta ei enää oikeasti aikuisilta, jossei nyt ole joku kromosomi vinksallaan johonkin suuntaan,
Onks toi vähän kuin Irc-Galleria, mutta alaston kuvilla? Saako bännit jos sinne laittaa kuvia täydet vaatteet päällä? Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisia reaktioita tulisi. :D Kun lukee tätä palstaa, niin saa kuvan, että ihmiset ei oikein ajattele tai niitä ei kiinnosta millaisia kuvia sinne laittavat.
Itse olen laittanut mulkkuni kuvan sinne. En halua rehvastella, muta kohtalaisen iso varustus löytyy. Tuloksena on ollut lähinnä homojen yhteydenottoja, naiset ovat vähemmistö. Heitäkin onneksi on, mutta enemmän homoille tuo saitti on.
Minä taas bongasin Alaston Suomessa naapurimme kissan. Siellä se esitteli mustaa aukkoaan häntä pystyssä, etutassuillaan maaten. Komea kollihan se, ei siinä, mutta en olisi ikinä siitä uskonut. Aina antanut silittää, ollut kohtelias jne kun pihalla tavattu
Onko siellä siis tarkoitus vaan esitellä itseään vai onko se joku kutsuhuuto kaikille halukkaille kun sinne kuvansa laittaa? Tapaavatko nämä ihmiset siis toisiaan?
Varsinkin nuorten naisten avoimuus (=omilla kasvokuvilla) on aika hämmentävää. Myös laadukasta, aitoa ja ketään riistämätöntä, tekijöidensä omasta halusta tehtyä amatöörivideokuvastoa, jos vähän jäsenyydestä maksaa. Tietysti muutama kymmenentuhatta puhuvaa penistä. Siellähän voi blokata sukupuolen mukaan. Aika hämmentävästi hyvin monenlainen seksi pariskuntien yhteisenä harrastuksena. Toki paljon myös "nähtyä ei saa näkemättömäksi" kuvia. Suosittelen. Lovedoq. ; )
Eniten slabakuvia? Oli nappia, nepparia, averagepuikkoa, seassa myös kunnon jötikkää. Mutta liekö homojen suosima saitti? En jotenkin näe,että naiset jaksaisivat pelkkiä kikin kuvia katsoa sivutolkulla. Itse asiassa ei niitä jaksa katsoa oikein alkuunkaan. Esteettistä ja kiihottavaa sen sijaan on kaunis naisvartalo. Eivät siis ne, joissa tynnyriruhoinen emäntä lepää luukku apposena. Paljon sitä antaa kosmeettisia virheitä anteeksi esim. omalle kumppanille, mutta harvalla korsi on sitä luokkaa, että se saisi mahlat tuntemattomassa katsojassa liikkeelle.
Toisaalta, olen itse nainen. Ehkä miehet tykkää kikikuvista eniten. :)
Siellä on myös pyllisteleviä papparaisia
Jos kiinnostaa, niin toimiva "portaali" mihin tahansa genreen sisäänpääsemiseen, vaikka swinger-ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa, niin toimiva "portaali" mihin tahansa genreen sisäänpääsemiseen, vaikka swinger-ihmisiin.
Näyttikin olevan täynnä - sanotaanko nyt kauniisti - "alternativempaa väkeä". Alakulttuurien edustajia ja muita kumi/nahka-kinkyilijöitä. Muutama näytti siltä, että äänestää varmasti jotain Piraattipuoluetta. Eli me tavis-paneskelijat löytänemme seuraa muualta kuin tuolta. :)
Mun yhdellä tutulla, tai oikeestaan vaan joku jonka tiesin oli kuva tuolla vuosia sitten. Porkkanan oli työntäny lettuun.... Tää on totta....
Olen kyllä sitä voivotellut ja surrut, että on tämä vaikea maailma miehille. Loin Tinder profiilin ja saan kuukaudessa kaksi tykkäystä naisilta ja kun vaihdan siellä hakuun myös miehet niin yhdessä yössä parikymmentä yhteydenottoa.
On se vaikeaa olla heteromies. Homomieheksi jos muuttuisi niin olisi paljon helmpomaa seksuaalisuus.
Mua jotenkin säälittää noi kenel perusnaamakuvia tuol
Pitääkö sitä pillua esitellä oikeasti ihan sisälmyksiä myöden? Haluaako joku oikeasti katsoa sellaista ammottavaa aukkoa?!
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuorten naisten avoimuus (=omilla kasvokuvilla) on aika hämmentävää. Myös laadukasta, aitoa ja ketään riistämätöntä, tekijöidensä omasta halusta tehtyä amatöörivideokuvastoa, jos vähän jäsenyydestä maksaa. Tietysti muutama kymmenentuhatta puhuvaa penistä. Siellähän voi blokata sukupuolen mukaan. Aika hämmentävästi hyvin monenlainen seksi pariskuntien yhteisenä harrastuksena. Toki paljon myös "nähtyä ei saa näkemättömäksi" kuvia. Suosittelen. Lovedoq. ; )
Tämä. Ei noille turhaan naureta. Kyllä sekoilu on aivan totta nuorten ja varsinkin naisten keskuudessa. Tavallaan säälittää
Ei ihme, että vanhatkin kollit jallittaa heitä ja todennäköisesti moni onnistuukin
Yksikin sankari esiintyy työpaikan asussa firman logo rinnuksessa. Seuraavissa kuvissa ollaankin jo jorma esillä ja pakarat levitettyinä. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä pillua esitellä oikeasti ihan sisälmyksiä myöden? Haluaako joku oikeasti katsoa sellaista ammottavaa aukkoa?!
Ymmärrän sellaiset oikeasti visuaalisesti hienot ei-mauttomat alastonkuvat, vaikka en itse harrastakaan. Mutta nuo kuvat, joissa se toosa on oikein kaksin käsin revitty auki ovat kyllä todella hämmentäviä. :D
Mikä pakkomielle ihmisillä on ottaa kuvia reiästään.