Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nykyajan kiiltokuvamiehiä vaivaa, ajellaan karvat pois ja käytetään hajusteita. Oikea mies on karvainen ja haisee hieltä!

Vierailija
13.11.2019 |

Saa olla tukkaa ja partaa ja munissa karvaa ja kainaloissa karvaa ja vaikka mahassakin karvaa ja mies tuoksuu miehelle, eikä parfyymille.

Ketkä on samaa mieltä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju ja karvojen näkyminen ällöttävät minua suuresti. Ei voi olla kovin iso vaiva käydä suihkussa, laittaa antiperspiranttia ja ajella karvat niiltä alueilta jotka näkyvät muille.

Vierailija
42/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään voimakasta mielipidettä karvoista. Saa olla tai saa ajella ihan oman mielen mukaan. Huvittaa vaan miten on kahden eri naisen kanssa käynyt samalla tavalla. Huvikseen raapasin alapään karvattomaksi niin näiltä tuli pyytämättä sellaista kivaa suun käyttöä mistä aika moni muukin mies tykkää.

Sänkivaihe sai kyllä miettimään oliko tämä nyt sen arvoista? No olihan se ja jos keino toimisi aina niin höyläisin jatkuvasti. En oikeasti osaa sanoa vaikuttiko yllätys vai mikä kun ei kumpikaan kertonut mitään syytä. Nämä on siis kokemuksia pitkistä vuosien suhteista joista toinen on edelleen menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miltä naisen kuuluu näyttää?

Vierailija
44/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs miltä naisen kuuluu näyttää?

Tietysti koska miehen kuuluu olla roteva, karvainen, römeä-ääninen ja laittautumaton - nainenkin saa olla.

Vierailija
45/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kusee niinkuin miehet . 

Eli pönttöön eikä pitkin vessaa ja omille koivilleen.

Vierailija
46/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienhaju ja karvojen näkyminen ällöttävät minua suuresti. Ei voi olla kovin iso vaiva käydä suihkussa, laittaa antiperspiranttia ja ajella karvat niiltä alueilta jotka näkyvät muille.

Sulla on mielenterveysongelma. Voit olla katsomatta jos noin paljon vaivaa.

Vierailija
47/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kusee niinkuin miehet . 

Kunhan siivoaa itse roiskeensa.

Vierailija
48/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kirjoittaisit vaikka päiväkirjaasi siitä, mikä sun fantasioissa on oikea mies, ja antaisit ihmisten olla sellaisia kuin ovat.

En ole ap, mutta kyllä sydämessä nyrjähti, kun luin Marlboro-miehestä (pirun komea, ei tupakoinut!, oli eläin- ja lapsirakas, yritteliäs mies, ja näytti mieheltä).

Kiva juttu, mutta liittyykö tuo jotenkin viestiin, johon vastasit?

Kysyttiin mielipidettä "oikeasta miehestä", ja sellaisen annoin.

Mitä kohtaa SINÄ ET YMMÄRTÄNYT?

Vierailija
49/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan maskuliinisetkin miehet (muuten) tuntuvat kokevan, että karvat täytyy kaikkialta ajaa, paitsi parta on jees. Hygienia on ehdottomasti tärkeetä, mutta jotenkin se posliinimeininki johon kuuluu toki sänki ja ärtynyt iho, koska ei niitä karvoja kuulu ajaa, on turn Off. Tulee jotenkin epävarma kuva ihmisestä. Yksi sanoi, että "posliini on trendikästä", mietin että minkä poikasen kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
50/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis karvoja saa olla, mutta missään nimessä ei saa haista hieltä. Hyi hiddo. Kuka ihme sellaisesta tykkäisi? Mahdatko ap olla joku vuorenpeikko itsekin?

Oma mies ajaa välillä kainalokarvat juuri tuon hienhajun estämiseksi. Se on kiva, kun ne siellä ovat, enkä varsinaisesti tykkää kainaloinen ulkonäöstä ajelun jälkeen, mutta olen kuitenkin onnellinen, että ajaa eikä ikinä haise hieltä. Hän myös ajelee alapäätä n. kerran kuukaudessa, jotta ei karvat rehota ihan valtoimenaan. Itse teen samaa.

Mun mies tekee samaa kainalokarvoilleen, mutta sellaisella trimmerilla (milla siis ajaa myos kaljunsa), eli ei ihan kaikkia vetele pois (onneksi). Alapaa ei kasva niin viidakoksi hanella, etta tarvitsisi erikseen trimmailla, karvaa on paljon (kuten rintakehalla ja vatsallakin) mutta se on jotenkin "kompaktia" ja niin kiharaista, etta se on aina lyhytta. 

Ja kun tyypilla on viela kunnon parta, niin voi sanoa etta aika karvainen tapaus on :) Tykkaan! 

Itse toki ajelen saaret ja alapaan vahintaan kerran viikossa, kainalot aina suihkun yhteydessa. 

Vierailija
51/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap on juntti

mut ei hätää, tässä junttilassa noita turilaita kyllä riittää joka sormelle ja varpaalle, käy sinäkin hakemassa omasi lähimmästä laanaojasta

Vierailija
52/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma turilas ois kiva pari kertaa kuussa.

Vierailija
53/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että joku yrittää määritellä millainen minun pitäisi miehenä olla tai miten käyttäytyä. Ajelen edelleenkin hiukset, munankarvat ja kainalokarvat, jos huvittaa.  Käytän myös deodoranttia  ja joskus hajustetta, partavettä oman mieleni mukaan.  Jos joku haluaa päteä karvoilla niin ollos hyvä vain. Naiselta voin pientä toivomusta ottaa vastaan jos häntä mielyttää jokin asia jonka voin noin konsensuksen hengessä mahdollistaa, mutta sitten siitä täytyy kyllä saada hieman piparia vastineeksi.

Vierailija
54/54 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen näyttää apinalta jos on ihokarvoja hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan