Kilpaillaan kenellä on huonoin ruokavalio
Omani koostuu lähinnä kahvista, paahtoleivästä, pastasta ja lounas usein mäkkärin juustohampurilaisia. Puolustuksekseni voin kertoa, että en syö makeaa lainkaan.
Kommentit (55)
Eilen
Aamiainen:
munakasta, paahtoleipää, jogurttia marjoilla, mansikkaviineri, kahvia
Lounas:
buffet-pöydästä mm. paistettua lohta-, perunaa- ja erilaisia kasviksia/vihanneksia, ruokajuomana punaviiniä. Jälkkärinä creme brulee, kahvia ja konjakki
Päivällinen:
Alkupalaksi metsäsienikeitto mokkavaahdolla, pääruoaksi nieriää ja jälkiruoaksi suklaakakkua sekä haudutettua luomuteetä.
Illallinen:
Erilaisia italialaisia- ja ranskalaisia juustoja erilaisilla hillolla ja valkoviiniä
Jooh tiedän, olin aivan täynnä!
Mulla on ehdottomasti epäterveellisin ruokavalio, sillä se sisältää leipää. Aamulla syön KAKSI leipää (hui) kinkulla/kalkkunalla ja kurkulla/tomaatilla, lisäksi maustamatonta jugurttia tms. Lounaalla yleensä jotain pastaa+kastiketta, lisukkeena salaattia. Päivällinen kotiruokaa ja salaattilisuke. Iltapalaa ei tule usein syötyä, mutta jos tulee, se on vastaava kuin aamupala, eli lisää leipää (joskus puuroa).
Syön enimmäkseen HIILARIHÖTTÖÄ ja sehän on tämän palstan mukaan pahinta mitä voi olla. Kaikki syömäni sisältää GLUKOOSISIIRAPPIA vai mikä se nyt oli?!
Vierailija kirjoitti:
Mää voitan mennen tullen.
Tänään: aamulla puoli litraa kahvia maidolla, sitten....tossa klo 13 aikaan viiniä. Lipitys jatkuu, kunnes tulee kunnon nälkä.
Sitten hernekeittoa, jossa sikanautaa, ainakin kolme isoa lautasellista. Jos jaksan, otan B-vitamiinia ja monivitamiinia.
Yöllä sitten heräilen janoon ja kulautan ongelmitta puolen tunnin sisään 2 litraa vettä.
Etäpäivä. Näin ne yleensä menee, samoin viikonloput ja muut luppopäivät.
Et voita, koska:
-kahvia maidolla (ei kermaa, eikä sokeria)
-hernekeittoa, joka kunnon kotiruokaa
-otat vitaiinejä edes purkista
-juot runsaasti vettä
Vierailija kirjoitti:
Tänään syönyt 2 pilttiä kupin teetä ja 0.33l kokista. Eilen 3 näkkärii, teetä aika paljon, glögiä, 3 leipää kera juuston ja metukan. Karkkia jonkin verran. Viikonloppuna elin muutamalla leivällä ja söin toscakakkua ihan huolella. Jotenkan nyt sit kärsitään huonosta olosta ja mikään ei oikeen mee alas. Joten soppalinjaa seuraavat päivät. Yleensä juon teetä päivässä n.8 kuppia, syön näkkäriä, riisifruttii joskus soppaa. Banaania, kananmunaa aika yksinkertasesti syön. Nyt on tullut syötyä herkkui ku oli vieraita joka sit kostautuu mukavasti kun vatta ei tykkää ja oksettaa. Mulla allergioita joten pitäs olla tosi tarkka mitä suuhun laittaa mut hyvinä aikoina unohtuu ja sit kärsitään.
Epäsäänöllisyydestä pisteitä, mutta alapeukku sille, että tuossa on hyviä aineksia mukana, mm. teetä, näkkäriä, juustoa, munia, banaania...
Viittaan siis otsikkoon.
Huoh. Ketjussa kirjoittelevat monet omia ruokiaan ihastelevat, jotka tietävät, ettei heidän ruokavalionsa ole kovinkaan epäterveellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te syötte koko ajan huonosti? Siis kyllä ymmärrän epäterveellisen ruoan ja herkut silloin tällöin, mutta ettekö te oikeasti jossain vaiheessa ala kaipaamaan terveellistä ruokaa? Mä ainakin jos oon pari päivää vetänyt vaan herkkuja, alan oikeasti todella kaipaan kevyttä ruokaa ja hedelmiä, koska on niin vetämätön olo.
Mä olen syönyt just noin huonosti (eineksiä, pikasafkaa, paahtista, sipsejä, pepsimaxia) pari vuosikymmentä ilman ongelmia ja olo oli ihan normi. Mitä nyt siis juopottelun jälkeisinä krapulapäivinä heikotti, mutta siis muuten olo oli aina aivan tavallinen. Sitten kun jätin alkoholin kokonaan, niin olo aina aivan mainio.
Sitten ihan yht'äkkiä alkoikin tulla syömisen jälkeen tosi outo olo, huimasi ja etoi. Mitä "pskempaa" evästä söi, sitä varmemmin hetken päästä pyörrytti, särki päätä ja ekoilla kerroilla olo oli sellainen ja niin outo, että epäilin olevani ku¤lemassa. Mahakin meni sekaisin ja välillä tuli molemmista päistä.
Sitten oli pakko keksiä parempaa syötävää ja nykyisin en enää voi syödä edes satunnaisesti niitä ruokia/herkkuja joita aiemmin söin päivittäin, koska olo on aivan kauhea sen jälkeen.
Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ketjussa kirjoittelevat monet omia ruokiaan ihastelevat, jotka tietävät, ettei heidän ruokavalionsa ole kovinkaan epäterveellinen.
Pakko tunkea nokkansa joka ketjuun.
Päivän ensimmäinen ruoka yhdeksän-kymmenen aikaan illalla, sitä ennen pelkkää kahvia. Ruoka on oikeastaan pelkästään vaaleaa pastaa ja purkkikastiketta. Siihen päälle sipsejä noin pussi-kaksi viikossa ja vähän karkkia. Tykkään vihanneksista ja hedelmistä valtavasti mut ne ei pidä nälkää ja ovat kalliita, niin moskan syönti on budjettitehokkaampaa.
Normaalisti pärjään kahvilla, pepsi maxilla, ruisleivällä&juustolla, suklaalla ja sipseillä. Tänään söin poikkeuksellisesti pastaa ja 2 lihapullaa niin tuli heti huono olo. Onneksi oli suklaakonvehteja niin vedin niitä jälkkäriksi. Heti parani vointi.
Jaa, no nykyisellään kyllä syön vähän paremmin, mutta tässäpä otos niiltä ajoilta kun olin aika pohjalla (siis muullakin tapaa kuin ruokavalion osalta):
Pe:
-Luonas: valmisruokahamppari
-Iltapala: sipsipussi ja 16 - 24 tölkkiä kaljaa
La:
-Päivällinen: karvakäsiltä haettu pitsa
-Iltapala: 0,5 kossu, 12 pakki kaljaa ja irtokarkkeja
-Yöpala: pari hapankorppua paksulla oivariinikerroksella
Su:
-Päivällinen: valmisruoka-hodari + ruisleivän pala. Puoli pakettia juustoa ja muutama siivu meetvurstia
-Iltapala: pitsanjämät (se lauantainen) ja suklaata
-M28
Syön sitä mitä saan Tokmannista. Nuudelia, paahtista ja joulusuklaata. En edes muista koska olen käynyt oikeassa ruokakaupassa, margariini loppui elokuussa ja marmeladilla olen korvannut. Silmät varmaan räjähtäisi jos näkisin vihannesosaston.
Viime lauantaina ostin ison nakkipaketin ja pussillisen hodarisämpylöitä, niitä sitten olen tämän viikon syönyt. Iltapalaksi mulla on ollut kaupan halvinta banaanijugurttia sekä mysliä. Aamuisin riittää kahvi. Sämpylät loppui tänään, mutta nakkeja on vielä jäljellä, muutama kananmunakin löytyy, joten niillä mennään loppuviikko. Rahaa mulla on 30 egee viikoksi, ne menee koirien ruokaan. On iloista olla köyhä :) ainakin kuolen ennen eläkeikää pois, ettei musta liikoja rasituksia tule kelleen.
Syön lähinnä vaaleaa pastaa juuston kanssa. Joskus yritän tsempata ja syön munakasta, nuudeleita tai jopa kasvissosekeittoa. Olen siis yksin päivisin kun muu perhe on koulussa, päiväkodissa ja mies töissä. Teen töitä kotona neljänä päivänä viikossa. Sinä yhtenä päivänä kun olen toimistolla tai asiakkaan luona, syön järkevästi, jaksan paremmin eikä väsytä yhtään niin paljon.
En vaan osaa. Syön myös paljon karkkia, suklaata ja sipsejä. Jos yhtään voin itseäni puolustella, niin juon paljon vettä ja otan vitamiinin purkista joka ikinen päivä. Enkä juo sokerijuomia, vaan kahvia tai vettä. Joskus hotellin aamupalalla appelsiinimehua.
Ja kyllä olen lihava ja kuolen varmaan viimeistään ensi vuonna. Mutta en polta, enkä juo kuin lasillisen viiniä tai siideriä kerran kuussa.
40 jatkaa:
En tajua, miten unohdin listalta jäätelön, siiderin ja viinin!