Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan kenellä on huonoin ruokavalio

Vierailija
13.11.2019 |

Omani koostuu lähinnä kahvista, paahtoleivästä, pastasta ja lounas usein mäkkärin juustohampurilaisia. Puolustuksekseni voin kertoa, että en syö makeaa lainkaan.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te syötte koko ajan huonosti? Siis kyllä ymmärrän epäterveellisen ruoan ja herkut silloin tällöin, mutta ettekö te oikeasti jossain vaiheessa ala kaipaamaan terveellistä ruokaa? Mä ainakin jos oon pari päivää vetänyt vaan herkkuja, alan oikeasti todella kaipaan kevyttä ruokaa ja hedelmiä, koska on niin vetämätön olo.

Juuri mikään ruoka ei maistu millekään niin ei sitten jaksa tuhlata aikaa rahaa eikä vaivaa tähän. Jos löytyisi yksi tosi hyvä ruoka niin voisin elää loppuikäni sillä.

Ap

Jos ongelmana on se, että ruuat eivät maistu miltään, niin millaisia ruokia olet oikein syönyt? Oletko kokeillut eri maiden ruokakulttuureja? Tässä vain yritän miettiä, onko kyse nyt siitä, että makuaistisi on heikko, vai että et ole kauheasti maistellut erilaisia makuja.

Vierailija
22/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksillä elelen, joskus jotain pikaruokamättöjä ja välillä on päiviä että syön vain karkkia ja sipsiä. Kasviksia ja hedelmiä en syö koskaan, ellei lasketa niitä mitä pitsaan tai hamppariin joskus kuuluu. Ja syön vain kerran päivässä. Pistäkää paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te syötte koko ajan huonosti? Siis kyllä ymmärrän epäterveellisen ruoan ja herkut silloin tällöin, mutta ettekö te oikeasti jossain vaiheessa ala kaipaamaan terveellistä ruokaa? Mä ainakin jos oon pari päivää vetänyt vaan herkkuja, alan oikeasti todella kaipaan kevyttä ruokaa ja hedelmiä, koska on niin vetämätön olo.

Eläke on pieni, lääkelaskut suuret ja pakko syödä halpaa ruokaa.

Vierailija
24/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla ruisleivän kinkulla ja kasviksilla. Sitten syön joskus 18.00 jälkeen ruuan. Se on kotiruoka, mitä milloinkin. joskus menee jopa klo 20.00 asti. Noiden välissä välissä juon vettä. Joskus päivällä syön banaanin tai jopa jäötelöpuikon, mutta pääsääntöisesti noilla kahdella mennään. En juo teetä tai kahvia.

Olen lihava, enkä laihdu tuolla vaikka illallisenkin anoskoko on pienehkö.

Vierailija
25/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri mikään ruoka ei maistu millekään niin ei sitten jaksa tuhlata aikaa rahaa eikä vaivaa tähän. Jos löytyisi yksi tosi hyvä ruoka niin voisin elää loppuikäni sillä.

Ap

Jos ongelmana on se, että ruuat eivät maistu miltään, niin millaisia ruokia olet oikein syönyt? Oletko kokeillut eri maiden ruokakulttuureja? Tässä vain yritän miettiä, onko kyse nyt siitä, että makuaistisi on heikko, vai että et ole kauheasti maistellut erilaisia makuja.

Luulen että makuaistini aistii kahvin lisäksi vain glutamaatin ja pahimmat e-koodit.

Vierailija
26/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulen että makuaistini aistii kahvin lisäksi vain glutamaatin ja pahimmat e-koodit.

Vastaa nyt vielä siihen, minkä maiden ruokakulttuureja olet kokeillut.

Vierailija
27/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi,banaani ja turkinpippureita aamupalaksi,nämä huvikseen,ei nälkä

Muuutenkin syön vain kerran päivässä.

Jatkuva mussuttaminen on turhaa ja liikunta aiheuttaa vain nälkää.

T: nainen 40v normipainossa ollut aina

Vierailija
28/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin Berliini munkin, donitsin, 150 grammaa possun niskaa, riisipiirakan, 4 viipaletta piimälimppua. Leivälle voita ja sinappia. +multivitamiini, omega-3 ja beta-alaniini. Ja siinä se. Syön vain kerran päivässä.

Muuten aika tyypillinen ateria, mutta lihaa syön tavallisesti paljon vähemmän.

Vierailija
29/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syönyt 2 pilttiä kupin teetä ja 0.33l kokista. Eilen 3 näkkärii, teetä aika paljon, glögiä, 3 leipää kera juuston ja metukan. Karkkia jonkin verran. Viikonloppuna elin muutamalla leivällä ja söin toscakakkua ihan huolella. Jotenkan nyt sit kärsitään huonosta olosta ja mikään ei oikeen mee alas. Joten soppalinjaa seuraavat päivät. Yleensä juon teetä päivässä n.8 kuppia, syön näkkäriä, riisifruttii joskus soppaa. Banaania, kananmunaa aika yksinkertasesti syön. Nyt on tullut syötyä herkkui ku oli vieraita joka sit kostautuu mukavasti kun vatta ei tykkää ja oksettaa. Mulla allergioita joten pitäs olla tosi tarkka mitä suuhun laittaa mut hyvinä aikoina unohtuu ja sit kärsitään.

Vierailija
30/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vastaa nyt vielä siihen, minkä maiden ruokakulttuureja olet kokeillut.

Olen joskus käynyt (tai vedetty mukaan) helsinkiläiset etno paikat ja brunssit läpi ja aina päätynyt mussuttamaan spagettia.

Vierailija
31/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään söin Berliini munkin, donitsin, 150 grammaa possun niskaa, riisipiirakan, 4 viipaletta piimälimppua. Leivälle voita ja sinappia. +multivitamiini, omega-3 ja beta-alaniini. Ja siinä se. Syön vain kerran päivässä.

Muuten aika tyypillinen ateria, mutta lihaa syön tavallisesti paljon vähemmän.

Berliininmunkin. Possunniskaa. Autocorrect temppuili.

Vierailija
32/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan pitkä eliniän ennuste. Myös iho varmaan alkaa vanhentua ennen aikojaan. Toivottavasti syöt vitamiinit edes purkista.

Voittaja!

Vierailija
33/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläke on pieni, lääkelaskut suuret ja pakko syödä halpaa ruokaa.

Jos lääkelaskut on suuret eikä enää jää ruokaan rahaa, olet oikeutettu toimeentulotukeen. Yksin asuvalla kun kuuluu jäädä asuin- ja sairauskulujen jälkeen noin 480 euroa kuussa. Eli jos sulla jää vähemmän, saat erotuksen tt-tukena. Jos jää enemmän, niin kyllähän tuosta syo jo ihan hyvin kun itse tekee kauden vihanneksista ja perusaineksista.

Vierailija
34/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön paljon kasviksia, täysjyvää, pähkinöitä, hedelmiä ja kalaa, mutta paheitani ovat suklaa ja makkara. Ne torppaavat terveellisen ruokavalioni. Miten niistä pääsisi eroon? Pidän terveellisen ruoan mauista ja olen aika luova ruoanlaittaja, mutta miksi himoitsen suklaata ja makkaraa?

Miksi kirjoitit siis tähän ketjuun?

Vierailija
35/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ateriapäiväni alkaa yleensä pannullisella (jos ehdin - muuten isohkolla mukillisella) vihreää teetä ja sen kyytipoikana syön porkkanan ja muutaman parsakaalin kukinnon. Ehkä joskus muutama saksanpähkinä ja manteli kyytipojaksi jos on aikaa ja olen oikein hövelillä päällä. Lisäksi juon aamuisin aina veteen liuotetun C-vitamiiniporeen ja nappaan D-vitamiinitabletin.

Töissä syön pari kuppia teetä ja leipää, jos ehdin. Monesti jää väliin, kun kollegat miehittävät keittiötä koko ajan ja meillä ei voi olla useampi henkilö tauolla yhtä aikaa.

Kotiin päästyä (yleensä illalla klo 19 aikoihin) syön sitten "päivän pääaterian", joka koostuu pakasterasiallisesta kaupan salaattibuffetin antimia (hiukan lohta ja kasviksia päälle). Tämän lisäksi saatan napata palvelutiskistä esim. valmiiksi paistetun maksapihvin, jonka nautiskelen sellaisenaan kylmänä piimämukillisen kera. En siis laita mitään ruokaa itse. Olen laiska paska.

Illan myöhäisinä tunteina siippa käy usein kauppareissulla ja hänen tuomisinaan tulee retkahdettua useasti kakkuun, jäätelöön tms. scheisseen, jolla vedetään sitten myöhäisillan ja -yön överit. Siitä sitten taas aamua kohti.......

Vierailija
36/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri einespinaattilettuja, pussin ruisleipää, pari levyä suklaata ja kasan muita herkkuja. Jääkaapissa odottaa omena, kaksi porkkanaa, puoliksi juotu limsapullo, pari pillimehua, ketsuppia, avattu tonnikalapurkki ja yksi jauhelihapihvi. Näillä mennään kun en muutakaan jaksa. Ainoa ruoka mistä oikeasti edes tykkään on kala, mutta se on niin kallista että harvoin tulee ostettua

T. Laiska opiskelija

Huonoa nähnytkään...

Vierailija
37/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä alkoholi! 

Voitinko?

Ehkä pari kertaa viikossa syön jotain suolaista. Lihapiirakkaa ,pitsaa tms.  Näin on menty 20 vuotta ja hengissä. 

Tupakkaa ei kai lasketa. Sitä menee aski päivässä. Ja tämä on aivan totta. Ihminen on tosi kestvä eläin. 

Vierailija
38/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivällinen: Thai-cube, jälkkäriks berliinin munkki ja karkkipussi, juomaksi light-cola.

Vierailija
39/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voitan mennen tullen.

Tänään: aamulla puoli litraa kahvia maidolla, sitten....tossa klo 13 aikaan viiniä. Lipitys jatkuu, kunnes tulee kunnon nälkä.

Sitten hernekeittoa, jossa sikanautaa, ainakin kolme isoa lautasellista. Jos jaksan, otan B-vitamiinia ja monivitamiinia.

Yöllä sitten heräilen janoon ja kulautan ongelmitta puolen tunnin sisään 2 litraa vettä.

Etäpäivä. Näin ne yleensä menee, samoin viikonloput ja muut luppopäivät.

Vierailija
40/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun omaa ruokavaliotani vaihto-oppilasdieetiksi. Karkkia, suklaata, kahvia, teetä, energiajuomaa, pakastepizzaa, euron juustoja mäkistä, pizzerian pizzaa, pihviä, nuudeleita, sipsejä, majoneesitäytteisiä sämpylöitä...

Tästä huolimatta näytän hyvältä ja tunnen itseni terveeksi.

Olen aina vihannut ruuanlaittoa ja syöminenkin on jotenkin pakkopullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan