Amma Suomessa - menetkö halaukseen?
Kommentit (112)
En ymmärrä tätä henkilökulttitouhua yhtään. Halaus kuin halaus, mitä väliä kuka sen antaa...
En. Tämä on malliesimerkki hyväosaiskultista. Kerätään parempaa karmaa. Houkutellaan eksoottisuudella.
Olen myös saanut kerran todella riipaisevan torjunnan juurikin tähän lahkoon kuuluvalta - en enää koskaan osallistu tilaisuuksiin. Mukarakkautta.
Moni kakku päältä kaunis. Ymmärtäisin hyvin, jos kyseessä pelkkä hyväntekeväisyys, mutta tässä pelleillään hengellisessä ulottuvuudessa.
Menisin jos olisin siellä Espoossa vai missä hän nyt olikaan tavattavissa. On niin kipeät hartiat ja niska.
En todellakaan mene. En tunne Ammulia.
Vierailija kirjoitti:
Menisin jos olisin siellä Espoossa vai missä hän nyt olikaan tavattavissa. On niin kipeät hartiat ja niska.
Ai onko toi Amma joku hieroja tai joku?
Kuinka pitkään siellä täytyy jonottaa? Joskus kuullut, että aivan holtittomia aikoja?
Onko totta, että Ammalle voi ostaa paikan päältä ”lahjan”, jonka avustajat antamisen jälkeen laittavat takaisin myyntipöydälle myyntiin? O.o
Jonotusaikataulu kiinnostaa minuakin? Haloo, joku joka tietää???
19.30 - 02.00???
Kahdelta yöllä, ja sitä ennen jonotat jotakin henkilöpalvontalipuketta?
Olen kuullut, että monella on ollut mystisiä kokemuksia halatessaan Ammaa. Ehdottomasti kiinnostaa.
Kai tuosta jotkut hihhulikuplassa elävät hörhöt saavat itselleen jotain merkityspisteitä. Minulle se on vain joku vieras akka joka halailee kaikkia. Ei paljon eroa lähipubin Marjatasta siinä mielessä.
Voisiko joku aiemmin käynyt selventää jonotusaysteemiä? Kuinka se etenee?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on?
Haluaisin halauksen ja parantua. Liian sairas menemään paikalle 😢
En mene, ei herätä juuri minkäänlaisia ajatuksia.