Amma Suomessa - menetkö halaukseen?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Siis maksaako tuo tilaisuus!!??
Ei. Mutta ilmeisesti on tapana ostaa Ammalle lahja - joka palutuu myyntipöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Up! Jos kerta ihmeitä tapahtuu, eikö tänne pitäisi ilamiskyydein kärrätä sairaita ja kärsiviä, ei suinkaan elitistisiä wannabe-hyväntekijöitä keräämään rahaa? Onko kyse siis ns kristustietoisuudessa elävästä inkarnaatiosta?
Kiitos! Tämän lisäksi haluan yhä tietää jonotuksesta! Voisiko joku ystävällinen kokenut kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku aiemmin käynyt selventää jonotusaysteemiä? Kuinka se etenee?
Siellä edetään konttimalla! Ihan oikeasti! :D:D
(ainakin viimeksi, kun Amma jakeli haluksia Suomessa)
Saatte ilmaisen vinkin:
Itseäänkin voi halata! Käsivarret vaan ympärille ja rutistaa! On heti käytössä, eikä tarvitse kenenkään matkustaa maapallon toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis maksaako tuo tilaisuus!!??
Ei. Mutta ilmeisesti on tapana ostaa Ammalle lahja - joka palutuu myyntipöydälle?
Eli maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konttaamalla? Pelleiletkö? Onko tämä jonkinlainen palvontameno Ammalle? Möyriä hänen eteensä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että monella on ollut mystisiä kokemuksia halatessaan Ammaa. Ehdottomasti kiinnostaa.
Samaa olen kuullut skeptikkojen suustakin. Mutta ei silti kiinnosta niin paljon, että viitsisin jonottaa.
Just joo.
Eli ilmaista.
Sitten selitetään minuuttitolkulla mitä
lahjoituksilla tehdään.
Ts. institutionaalinen kupinkilistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konttaamalla? Pelleiletkö? Onko tämä jonkinlainen palvontameno Ammalle? Möyriä hänen eteensä?
En pelleile, kyllä siellä ainakin viimeksi kontittiin!
Minä haluaisin paikalle, mutta en pääse :(
Vierailija kirjoitti:
Up! Jos kerta ihmeitä tapahtuu, eikö tänne pitäisi ilamiskyydein kärrätä sairaita ja kärsiviä, ei suinkaan elitistisiä wannabe-hyväntekijöitä keräämään rahaa? Onko kyse siis ns kristustietoisuudessa elävästä inkarnaatiosta?
Monessa paikassa niin tehdään. Meillä saisi vain hullunleiman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa paikassa niin tehdään. Meillä saisi vain hullunleiman.
Tarkoitatko muualla maailmassa?
Sen tiedän, että meillä tuolla käy vain ns ”parempi väki” esittäytymässä. Silkkaa rahankeruuta. Terapeutteja ja hihhuleita, varakkaampaa hihhuliväkeä. Mutta se kai on tarkoituskin. Itse olen tosiaan kerran saanut (en tuonne) niin karun puhumattomuus-/tervehtimättömyys-/mulkoivastaanoton, että luokkajako ainakin Suomessa tuli harvinaisen selväksi.
Vähän tulee oksennusta aina suuhun, kun kuuntelee näiden rakkaudesta yltäkylläisten kärsimyksen poistajien höpötyksiä. Pakko ei onneksi ole mennä, joten hierokoon ihan vapaasti egojaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että monella on ollut mystisiä kokemuksia halatessaan Ammaa. Ehdottomasti kiinnostaa.
Samaa olen kuullut skeptikkojen suustakin. Mutta ei silti kiinnosta niin paljon, että viitsisin jonottaa.
Eilen joku telkussa sano, joka on käynyt tuon halattavana monesti, että riippuu ihan omista sen hetken fiiliksistä, miltä milloinkin tuntuu.
Huuhaata sanoisin...
Saako halata? Voipiko halata? No saa halata. Yksi hali vain? Kiuas kauas ronskis!
Tosi outoa. Halli vetää lähes täyteen, eikä kukaan voi kerto jonotuskokemuksestaan, tai pyyteettömällä rakkaudella täyttymisestä.